Bevallen in Zottegem deel II

Moderators:Welcome, Keppebolle, Moderators

Gebruikersavatar
Isake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:18 feb 2005, 13:11
Locatie:Brakel (Sint-Maria-Oudenhove)
Contacteer:

Bericht door Isake » 02 sep 2005, 10:28

Voila, Seppe heeft mijn stem al sie!!!
moogde daar ook meer dan ene keer gaan op stemmen?
Schone foto trouwens hoor Trui, hihi, heb ok zo een deken :lol:
Ellentje, uw haar is idd wijs, en het past u goed zulle amai!!!!!!
Elske, meiske toch, jaag u nie te veel op he zeg, ik kan goed verstaan ze da je het beu bent in de stom kot maar denk aan u kindje he, kan je nie doen zoals Trui zegt en naar de dok gaan?
Ja ze Vanessa, Jens gaat nog altijd naar oudenhove en ze hebben daar idd een buske, da hebben ze altijd al gehad, ze hebben trouwens ne nieuwen dit jaar ne groteren maar hij rijd maar vanaf vandaag, gisteren en vandaag brengt de directrice de kindjes naar huis! hoe hebben uw mannekes het gesteld?
Tis jens goed bevallen op school gisteren en deze morgen was hij goed gezind opgestaan en al lachen vertrokken!
Maar maandag moet hij al voor een weekje nie gaan he we zitten in centerparcs he!
Gisteren zijn we dan met Lilo mogen gaan bij selos, ze heeft spuitjes gekregen en haar nagels zijn geknipt en haar tandsteen is weg gedaan, alle, twas een groot onderhoud, ben natuurlijk wa laat, ik heb nog geen pasport voor haar, moet da aanvragen blijkbaar maar hij heeft mij een briefke geschreven ..... :lol: das teminste nog ne keer den mens die reden verstaat zie!!!!
Alle, ik ga mijne strijk verder doen en dan nog wa doopsuikerkes maken .... :oops: tja, als ik iets laat liggen he, dan komt da daar nie meer van!!!!

slukes iedereen en tot later!!!
Afbeelding
Afbeelding


Trui
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 feb 2005, 15:33
Locatie:Velzeke

Bericht door Trui » 02 sep 2005, 10:53

Isake, je kan maar één keer per pc stemmen. En als je op meer dan één foto klikt verdwijnt de vorige stem...
Doopsuikertjes maken??
Afbeelding

Gebruikersavatar
Isake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:18 feb 2005, 13:11
Locatie:Brakel (Sint-Maria-Oudenhove)
Contacteer:

Bericht door Isake » 02 sep 2005, 10:59

a, ok, zal mijn ventje ook doen stemmen!!!!!

Alle ja, doopsuiker, kindjessuiker!
van bij haar geboorte he, krijgen hier en daar nog cadeautjes van oud-collega's van mijn schoonmoeke en ze heeft het hare al weg gegeven en morgen ziet ze mensen die al iets gegeven hebben maar ze had geen suikerjes nie meer en ik moest de kaartjes nog maken met haar foto op!
Moet die voor mijn werk ook nog maken!
Eigenlijk zou ik ons Laura op het werk es moeten gaan tonen, maar da komt daar nie van ze!
Mss volgendeweek woensdag, zal mijn ventje ne keer moeten aanspreken :lol:
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Greetje,Laura en William
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 feb 2005, 15:12

Bericht door Greetje,Laura en William » 02 sep 2005, 11:04

mei mama schreef:Allé Ellentje, ook niet plezant zo een controle. Mijn ma heeft ook zo ooit eens een controlearts over de vloer gehad (het was misschien dezelfde)
Ellentje, bij mijn man op't werk sturen ze ook direct een controle-arts, ook zo'n ongelikte beer !!!! Nie te doen, 'k denk da't allemaal dezelfde idioten zijn :evil:
Zo was Benicio eens op't werk ziek geworden, hij daar naar de medische dienst die hem naar huis stuurden !!! Dus Benicio met zijn fietske terug naar huis (20 minuutjes rijden). Toen hij thuis kwam, vond hij de controle-arts al voor de deur, en dieje vroeg doodleuk: waar zijt ge heen geweest ????? Benicio antwoordde toen: ik heb een fiets, genen helicopter!
Een andere keer lag hij doodziek met de griep in bed, kon zelfs nie op z'n benen staan ... Diejen dokter is gewoon langs achter binnengekomen (nie gebeld !) , is de trap opgegaan naar boven, en was Benicio aan't wakker schudden ! Toen heeft ie bijna een patat gekregen ! Da's toch nie meer normaal ????
Grrrr, ik haat dus controleartsen :evil: Mijne HA heeft daar ook geen tijd voor zenne, dieje heeft ook teveel werk !
Afbeelding

Zoon William is sinds 1 april 2005 7 jaartjes jong en heeft al 2 wisseltandjes !!!!

Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 02 sep 2005, 11:10

zal sebiet ook eens stemmen op seppe!

Heb vanmorgen al den tour de belgique gedaan voor dat verslag, eerst om een fruitmand om karen te bedanken want ze heeft dat gisteravond laat nog zitten maken dat verslag en het doet toch plezier als ge daar dan iets voor terugkrijgt hé. Dan naar Karen, ze was blij met de mand en ik met het verslag :lol: dan al passerend gestopt aan de winkel tegenover de kliniek omdat ik daar gisteren een wantje van aan dat winterjasje vergeten was, dan naar de HA hier (moeten omweg maken want ge kunt hier nie door) en daar zat nog 5 man in de wachtzaal, ikke gauw voorgekropen en gezegd dat het gewoon voor zijn handtekening was. :roll:

Elske nog 1 dag jong! Wel sneu hé, dan moet ge zo al uw persoonlijke spullen meebrengen...

Isake Lilo is da uw yorkske? En wat moet je dan hebben, een pasport? :shock: Naar welke centerparcs ga je?

Morgenavond gaan wij eens gaan eten, bij de chinees, lang geleden. In Geraardsbergen op de markt, bij Chen :lol:


Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 02 sep 2005, 11:15

Ja Greetje denk dat dat allemaal dezelfde soort is... Ge weet ze zijn hier aan het werken aan de straat dus gisteren stond ik in de tuin te kijken naar de werken. En ik zie daar rechtover een volvo toekomen. Goh ja, nie verder op gelet. Dan ben ik na een tijdje boven gekomen want eva sliep toen en dan eens op mijn pc, en zo heb ik hem dan hier zien toekomen.
Toen hij wegging heb ik dan eens gekeken waar hij naartoe ging en hij bleek met die volvo te rijden :shock: dus die heeft me gewoon een hele tijd staan bespioneren :shock: :shock: Achteraf is hij daar nog zeker 10min blijven staan!!! Allé seg alstublieft zenne. Vind dat wel geen fijn gevoel, als ge weet dat ze u zo beloeren. Nog een chance dat mijn lamellen, toe waren dat hij niet ook nog eens kon binnenkijken!

Gebruikersavatar
Isake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:18 feb 2005, 13:11
Locatie:Brakel (Sint-Maria-Oudenhove)
Contacteer:

Bericht door Isake » 02 sep 2005, 12:58

Ellentje schreef: Isake Lilo is da uw yorkske? En wat moet je dan hebben, een pasport? :shock: Naar welke centerparcs ga je?
Ja, das ons mini yorkske!
Afbeelding
Blijkbaar is da nieuw van in mei of zo dat ge nu voor uw hond een europees pasport kunt aanvragen en daarin staat dan altijd wat ze van spuitjes gehad hebben en als ge dan op reis gaat dan is da altijd inorde!

We gaan naar Lommel naar de Vossemeren
Laatst gewijzigd door Isake op 02 sep 2005, 13:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Isake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:18 feb 2005, 13:11
Locatie:Brakel (Sint-Maria-Oudenhove)
Contacteer:

Bericht door Isake » 02 sep 2005, 13:01

Amai ellentje, das wel straf da, alle zeg... daarmee heeft die vent de hele tijd staan kijken wat je aan het doen was!!!!!
Het zijn idd smerige mensen he zeg!
En ja, denk dat die allemaal zo zijn!!!!!!!!!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Isake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:18 feb 2005, 13:11
Locatie:Brakel (Sint-Maria-Oudenhove)
Contacteer:

Bericht door Isake » 02 sep 2005, 13:11

Ben al de hele week vergeten te zeggen dat Laura nu ook aardappelkes eet met groentjes... en da gaat zelfs nog beter binnen dan fruitpap!
ze eet het zelfs zonder haar tut van de eerste keer!!!
Maar het kan nie rap genoeg gaan ze, amai, ben het nog maar aan het klaar maken en madammeke zit al te hapen :roll:
Ik hoop dat het gaat blijven duren!!!!
:wink:
Afbeelding
Afbeelding

mei mama
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 mar 2005, 15:52
Locatie:Zottegem

Bericht door mei mama » 02 sep 2005, 13:33

Hallo.
Isake wij zijn gisteren ook bij Selos geweest.Veel volk hé? Wij moesten om 20.45 u gaan en waren maar om 21.15 u. binnen. Ik ben met ziggy in de auto blijven zitten tot het aan ons was, kwestie van zijn zenuwen wat onder controle te houden. Die kalmeerpillen hebben we niet meer gegeven want dat deed toch niets uit. Alleen de morgen erna had hij precies een kater (een hond met een kater :lol: ) hij was zo suf en had van die rode ogen. Hij heeft dus gistern nog 2 spuiten gekregen in de wonde zelf (ocharme zo die pikuur in zijn kopke) en dan nog 2 in zijn achterste (zijn jaarlijkse inentingen die hij nog moest hebben) We moeten nu nog zeker een week wassen met dettol, want het is nog heel dik en hier een daar nog etter en bloed. Hij zei dat dat door een kleinigheid kan zijn, een schram van een tak, een restje van een teek, ergens tegengebost en een sneetje, en dat begint dan volledig te ontsteken.

We zijn gisteren een dagje naar zee geweest, was nog een leuke dag, een beetje wind in de voormiddag maar in de namiddag nog zonnig.
Ik had Amy weer fruitpap in een potje mee maar zo van die compote van nestlé met aardbeien in en die vond ze nog goed. Maar niets boven vers hoor, dat is veel rapper op. Ik ga vandaag proberen om van alles de helft te geven en dan ook haar fles wat minder. Ik probeer haar nu flessen van 210 te laten drinken maar dat lukt alleen nog maar 's morgens.

mei mama
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 mar 2005, 15:52
Locatie:Zottegem

Bericht door mei mama » 02 sep 2005, 13:40

Elske, vandaag je laatste dag voor je verlof. Dan gaan we een tijdje niets horen zeker van u? Ga je daarna nog terug naar je werk?
Wat heb jij van diploma? Anders moet je eens een open sollicitatie doen naar het ministerie van binnenlandse zaken (waar ik werk hé) daar nemen ze er regelmatig aan en bij ons hebben ze zelfd al iemand aangenomen die in zwangerschapsverlof was. Die begon bij ons op 1 februari en die dag begon haar zwangerschapsverlof ook.
Laat je iets weten hoe het was bij de dokter met je bloeddruk. Als je ergens op internet kan hé.

Trui, ja ik weet het ondertussen dat het Katrien de Cooman was die geweest was; het was de fout van mijn ventje, die zei tegen mij: den dokter is hier geweest met een pakske voor u. En een half uur daarna zegt hij: het was die jongste, ik ken die niet zo goed :?
Ja wij gaan daar als huisarts. Maar meestal ga ik wel bij haar vader. Die is al mijn dokter sinds ik baby was.

mei mama
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 mar 2005, 15:52
Locatie:Zottegem

Bericht door mei mama » 02 sep 2005, 13:48

Ellentje, uw haar is goedgekeurd hoor. :wink:

Vanessa gaat Joran ook in Oudenhove naar 't school? Mijn oude schooltje waar ik zelf ook geweest ben (en jij ook hé Isake) in mijnen tijd hadden ze daar ook al een buske ze.
Amy gaat waarschijnlijk naar Erwetegem naar de school gaan. Ja 't is wat vroeg hé voor daar al aan te denken. :D

Voila, ik ben min of meer uitgebabbeld denk ik, als er mij nog iets te binnen schiet dan keer ik wel terug.

Gebruikersavatar
Isake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:18 feb 2005, 13:11
Locatie:Brakel (Sint-Maria-Oudenhove)
Contacteer:

Bericht door Isake » 02 sep 2005, 14:40

waarom naar erwetegem?
Afbeelding
Afbeelding

Vanessa
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 mei 2004, 15:57

Bericht door Vanessa » 02 sep 2005, 14:49

mei mama schreef:Vanessa gaat Joran ook in Oudenhove naar 't school? Mijn oude schooltje waar ik zelf ook geweest ben (en jij ook hé Isake) in mijnen tijd hadden ze daar ook al een buske ze.
Amy gaat waarschijnlijk naar Erwetegem naar de school gaan. Ja 't is wat vroeg hé voor daar al aan te denken. :D
Nee, naar Oudenhove gaat hij niet. Joran gaat naar Zottegem naar school, 't Gemeenschapsonderwijs, aan den achterkant van 't station.
Wij hebben eigenlijk getwijfeld tussen Erwetegem of Zottegem. Erwetegem, omdat ik daar al over horen stoefen had, en omdat dat niet zo veraf is. En zottegem, omdat de schoolbus hier ook passeert, en omdat mijn man zei dat hij zo daar al iedereen zou kennen voor later in de grote school.
Mijn man zelf heeft ook naar Oudenhove in 't schoolke gezeten, en toen hij naar de humaniora in pthti ging, vond hij dat vree ambetant dat hij daar nog niemand kende. Niet dat dat lang duurde hoor, bij hem (met zijn vlotte babbel :lol: ).
Maar toch.
En daarom had hij ook liever dat ons gasten direkt naar Zottegem naar school gingen. Zo, als ze daar later naar de humaniora gaan, gaan ze daar al heel wat jongens en meiskes kennen hé.
En het is heel gemakkelijk ook hoor nu. Ik zet hem 's morgens op den bus (stopt voor de deur) en 's avonds haal ik hem er terug af.
En als ik dan es naar zottegem moet naar de winkel, regel ik dat zo dat het ongeveer de uur is da't school gedaan is, zodat ik hem kan afhalen.
Dus voor ons is het vree goed zo.

'k Heb het intussen aan mijn ventje gevraagd van dienen bus van oudenhove, en hij wist dat wel dat er daar een busje rijdt.

Groetjes.

Vanessa.

Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 02 sep 2005, 15:07

Mei mama toen ik dat las van die kater dacht ik direct aan een radioreclame die ik vanmorgen gehoord had. Van een man die zei dat hij veel gedronken had maar zich afvroeg waarom zijn kater zo hevig was, en de dokter zei dat is omdat uw kater whiskas gekregen heeft :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Hopelijk gaat het snel beter want dat is voor zo een dier niet leuk natuurlijk en voor u ook niet hé. Heb ook al zitten denken dat ons bette veel chance heeft dat zij nog nooit iets tegengekomen is, wij hebben een spar in de tuin en daar ligt ze altijd onder te slapen maar zo kunnen er toch beestjes op haar kruipen of in haar oren.

Sebiet om 16u naar de KA voor de laatste spuit.
Zou graag wat in de zon gaan zitten maar heb de fut niet. Ben zo moe, dat is van die werken hier hé. Ik slaap wel genoeg uren, maar elke dag wordt ik wakker door een bulldozer of ikweetnietwat. Ik zou zo graag eens "natuurlijk" wakker worden.

Eva die zal hier opt dorp naar school gaan, er is ook een naschoolse opvang aan verbonden die ook in de vakanties werkt dus dat is wel makkelijk. En nu gaat ze toch naar de creche hier en die kindjes gaan dan meestal ook naar het schoolke hier.
En als ik het dan later ooit over mijn moederhart zal krijgen kan ze met de fiets naar school, het is dan maar de straat uitrijden.
Maar dat is nog lang hé :lol:

Ik ben al bezig met een lijstje voor eva haar valies voor de creche het is precies of ze gaat naar school gaan, raar hoor.
Zolang ik thuis ben zal ik ze rond 10u30 naar de creche doen, en denk rond 17u30 gaan halen. Dat komt dan in principe goed uit met haar schema en is ze 's morgens toch nog wat bij mij.

Goh jullie hebben toch chance met de papkes :( ons eva die doet dat zo vlotjes niet hoor... Ze kijkt wel altijd heel geinteresseerd naar wat wij eten maar als ge haar dan wat geeft trekt ze een smoeleke alsof ge haar wilt vergiftigen. Misschien dat het in de creche zal beteren, dat die der kortere metten mee zal maken.

mei mama
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 mar 2005, 15:52
Locatie:Zottegem

Bericht door mei mama » 02 sep 2005, 17:00

Isake, wij zouden haar naar Erwetegem doen omdat het daar geen katholieke school is. Oudenhove is eigenlijk al uitgesloten hoewel het wel gemakkelijk zou zijn. Maar ze is niet gedoopt en als ze dan naar een katholieke school zou gaan dan zou ze zeker uitgesloten worden met communies en zo. Ze moeten toch een paar keer per jaar naar de mis, en ik weet nog vroeger deden wij dan toneeltjes en zo. En eigenlijk wil ik ook niet dat ze naar de mis gaat en alles moet leren over den Bijbel en zo. Wij twijfelen ook tussen erwetegem of het atheneum in zottegem. Voordeel van het atheneum is dat ze tot 18 jaar in dezelfde school kunnen zitten. Maar Amy haar meter is logopediste en zij heeft ook veel contact met scholen, en zij vind dat erwetegem één van de beste schooltjes van zottegem is qua niveau. En de gemeenschapsschool in zottegem vind ze de beste qua infrastructuur.

Amy heeft een flinke fruitpap gegeten: 1/2 koek, 1/2 appelsien, 1/2 appel en 1/2 banaan. Ik maak daar eigenlijk ook wel korte metten mee ze. Ze heeft de hele tijd zitten wenen terwijl ze at, maar ik heb ik gewoon altijd lepeltjes blijven geven en alles was toch op. Ze vind het wel lekker, maar moet gewoon nog een beetje wennen denk ik.

Gebruikersavatar
Isake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:18 feb 2005, 13:11
Locatie:Brakel (Sint-Maria-Oudenhove)
Contacteer:

Bericht door Isake » 02 sep 2005, 17:01

Ellentje, da komt wel hoor, 'niets forceren' zei onze HA altijd toen Jens geboren was, 'ze zullen ulle nie laten uithongeren, als den tijd daar is zullen ze wel alles eten en drinken' en ik moet zeggen, Jens is er 5 en die mens had wel gelijk :wink:
Ons meiske heeft vandaag precies haren dag nie zulle, slapen en wenen en slapen en wenen, das precies al wat ze doet vandaag... mss en sprongetje.... hopelijk is het over tegen maandag!
Maar volgende week zal ze toch nie veel tijd hebben om te wenen :lol:
Afbeelding
Afbeelding

Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 02 sep 2005, 17:03

en we zijn terug van de KA, laatste spuitje zit erop, met véél véél verdriet. De KA zei dat het nu de moment is dat ze naar de creche gaat omdat ze nu vreemden begint te onderscheiden van geliefden en dat de creche-mama dan ook een "geliefde" zal worden.
En ze is ver vooruit kwa fijne motoriek, handjes gebruiken en kijken en herkennen, terwijl ze achter zit met grove motoriek (omdat ze nog niet rolt).
Maar ze is gezond enkel wat magerkes: 5kg650 met 66cm...
Ze vroeg zelfs of ze niet prematuur was :shock: Ach ja zolang ze gezond en gelukkig is... En dan misschien beter te mager dan te dik.
Wat ze zo ook zei: bij k&g zouden ze zeggen ze mag een beetje dikker zijn :lol:
Als ze ondertussen niet ziek wordt dan moeten we pas terug op 9mnd.

Moet zeggen ik had verwacht dat ze geen 6kg ging zijn maar dan is 5kg650 eigenlijk veel minder dan ik gedacht had.
Moet mijn zinnen effe verzetten, sebiet is dat wel over.

Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 02 sep 2005, 17:05

is er hier eigenlijk iemand die naar het atheneum in zottegem geweest is? Want 1 van de leraars/directeur die woont hier naast ons 8)

Gebruikersavatar
Isake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:18 feb 2005, 13:11
Locatie:Brakel (Sint-Maria-Oudenhove)
Contacteer:

Bericht door Isake » 02 sep 2005, 17:07

Wij gaan Laura wel laten dopen, zo doet ze later wat ze wil maar da maakt ieder voor zicht uit he, maar dan begrijp ik wel waarom je voor erwetegem kiest, ik vroeg mij da gewoon af hoor omdat oudenhove toch dichtbij is voor jullie he :wink:

Laura doet da ook soms hoor, zitten wenen terwijl ze eet, vandaag nog maar ik trek mij da nie aan ik doe ook de lepeltjes achter elkaar hoor, als het er nie terug uit komt is het een teken dat ze het lust he!!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Isake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:18 feb 2005, 13:11
Locatie:Brakel (Sint-Maria-Oudenhove)
Contacteer:

Bericht door Isake » 02 sep 2005, 17:11

Ellentje meiske, ge hebt en schoon poppemieke en ze is zo snel en echt fotomodelleke, nu al :lol: :lol:
Als de KA zegt dat ze gezond is dan is alle ok he meid!!!!!!!!!!!!!!
Ze weet wel wat ze zegt he, moest het anders zijn ze zou het ook zeggen he, ze doet er geen doekjes om vind ik, ze is eerlijk toch??

ik ben naar Brakel naar school geweest naar de Cor Mariae gelijk ons Vanessa :lol:
Afbeelding
Afbeelding

mei mama
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 mar 2005, 15:52
Locatie:Zottegem

Bericht door mei mama » 02 sep 2005, 17:28

ik ook niet naar het Atheneum. Ik ben naar het st-barbara geweest (tegenwoordig noemt dat daar "campus zottegem"

elske
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 mar 2005, 18:07
Locatie:geraardsbegren
Contacteer:

Bericht door elske » 02 sep 2005, 17:43

hallo iedereen,


mijn laatste dag oef!!!

ja normaal moet ik de 2de week van september nog werken maar ik ga bij de dokter ik kom niet meer werken hoor waarom nog een inspanning doen zij doen het ook niet voor mij.

Gebruikersavatar
Isake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:18 feb 2005, 13:11
Locatie:Brakel (Sint-Maria-Oudenhove)
Contacteer:

Bericht door Isake » 02 sep 2005, 17:46

Hey Elske, groot gelijk meiske!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nog efkes op de tanden bijten!!!
Maar gaan wij u dan nog op pc zien ?????????????? :shock:
Afbeelding
Afbeelding

elske
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 mar 2005, 18:07
Locatie:geraardsbegren
Contacteer:

Bericht door elske » 02 sep 2005, 18:21

hey isake,ik zal wel een oplossing vinden om eens op internet te komen :wink: en daarbij ik ga terug mijn telenet internet laten aansluiten


hey mei mama,ja ik moet terug werk hebben daarna!!ik heb een diploma kapster maar heb al 3jaar ervaring als telefoniste en ben 3talig
zou ik daarmee bij jullie binnengeraken?

hey ellentje,ja maar mijn spullen nemen vind ik voor het moment niet zo erg hoor ik ben veel te kwaad om daar mee in te zitten,mijn collega's zitten er nog erger mee in ze zeggen allemaal dat ik een super collega ben :lol: :lol: :wink:

wat dan nog het strafste is is dat mijn bazen zeggen "ja maar we kunnen niets aanmerken op u he je doet je werk uitstekend en je kent uw werk ook goed!! " :shock: straf he dan "smijten" ze u nog buiten !!!

mei mama
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 mar 2005, 15:52
Locatie:Zottegem

Bericht door mei mama » 02 sep 2005, 18:32

ja Elske het is inderdaad wel erg. Ik ben al blij dat ik bijna vastbenoemd ben, dan weet ik tenminste zeker dat ze mij niet kunnen buitensmijten.
Dus dat ik een diploma van secundair onderwijs dat je hebt. Ik denk wel dat dat moet lukken hoor, als ze iemand nodig hebben hé. Ik ben in de tijd ook binnengeraakt met een open sollicitatie, dat was toen wel met een contract van eerste werkervaring. Het is omdat mijn collegas gezegd hebben dat ze bij ons naar het schijnt serieus gaan uitbreiden. Ik zal u anders nog een pm sturen met de adressen en zo.

elske
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 mar 2005, 18:07
Locatie:geraardsbegren
Contacteer:

Bericht door elske » 02 sep 2005, 18:34

aja ok dat is intressant doe maar mei mama

Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 02 sep 2005, 19:05

elske ik heb dat ook al moeten horen jong, ik hoor het hun nog altijd zeggen "het is niet persoonlijk maar de afdeling wordt geschrapt" :shock:
Och ja, ik heb het gisteren al gezegd hé, ander en beter!!!

Mijn ma die werkt op het congrespaleis ook als telefoniste/onthaal en zij gaat vanaf oktober naar een andere dienst, en een andere collega ook, dus ipv met 3 is er daar binnenkort maar 1 meer. Zal ook eens vragen wat daar de contactgegevens zijn.
Denk dat er in brussel wel genoeg werk te vinden is hoor.

elske
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 mar 2005, 18:07
Locatie:geraardsbegren
Contacteer:

Bericht door elske » 02 sep 2005, 19:37

oke ellentje altijd welkom want op den dop val ik op 770€ :shock: en dat is echt wel een groot verschil met mijn loon hoor!!

Gebruikersavatar
Marina
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:20 mar 2005, 11:31
Locatie:Zottegem

Bericht door Marina » 02 sep 2005, 19:45

Elske,
Hou ons op de hoogte he ivm jouw verdere zwangerschap en bevalling.
Tegen dat je terug aan het werk moet zul je wel wat anders gevonden hebben met jouw ervaring en talen kennis.

Ik ben niet naar zottegem naar school geweest maar wel naar oudenaarde. Mijn kindjes gaan naar zwalm naar school. Ik heb daar ook mijn lagere gedaan.

Ga jullie laten ben erg moe en voel me niet zo lekker vandaag.

Goed weekend


Plaats reactie

Terug naar “Oost Vlaanderen”