Bevallen in Zottegem deel II

Moderators:Welcome, Keppebolle, Moderators

Gebruikersavatar
Isake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:18 feb 2005, 13:11
Locatie:Brakel (Sint-Maria-Oudenhove)
Contacteer:

Bericht door Isake » 31 aug 2005, 21:31

elske schreef:hey ellentje,

amaai zo nen onbeleefde onbeschoften boer!!

die moet ook veel patienten hebben als hij zich zo gedraagt tegen iedereen!!

laat het maar goed weer zijn dat is goed voor mijn verlof volgende week :wink:
Ik denk dat er da zijn die nie veel patienten heeft.... :wink:
Onze arts heeft daarvoor genen tijd zulle voor controle arts te spelen....
Afbeelding
Afbeelding


Gebruikersavatar
Isake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:18 feb 2005, 13:11
Locatie:Brakel (Sint-Maria-Oudenhove)
Contacteer:

Bericht door Isake » 31 aug 2005, 21:39

ja, u doen gaan werken da gaat toch nog nie zo gemakkelijk hoor en daarbij dan moet je direct contact opnemen met uw arts want dan zegt die controlearts eigenlijk dat u arts u ongegrond thuis zet he......
Hopelijk krijgt die vent een serieuze blaam want die mannen denken toch dat ze het zijn he zegt!!!!!!!
Grr en dat ze dan nog zo onbeleefd doen he!!!!

Hopelijk is het gegaan met Ziggy.....!!!!

jaja, morgen school!!!!
we zullen op tijd op moeten staan!!!!
ons meiske zal haar moeten aanpassen, om 8 u moeten we vertrekken en om 8 u moet ze drinken... da gaat plezant worden, da wordt terug gewoon worden .....
Maar ja tis maar efkes he, maandag vertrekken we naar centerparcs dus da wordt nog een weekje uitrusten!!!!
Daarna de voorbereidingen voor de verhuis, da gaat ook wa worden!!!!!
Ne mens staat er voor en hij moet erdoor he!!!!

x
Afbeelding
Afbeelding

mei mama
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 mar 2005, 15:52
Locatie:Zottegem

Bericht door mei mama » 31 aug 2005, 21:41

Hallokes, wij kwamen onder de baan naar de da , selos zelf tegen in de andere richting. Steven dus eerst gaan bellen voor we de hond uit de auto lieten. Ja, Selos zijn pa is niet goed (we denken op sterven) en dus moeten we morgen weerkeren.
Dus morgen meer nieuws

Gebruikersavatar
Isake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:18 feb 2005, 13:11
Locatie:Brakel (Sint-Maria-Oudenhove)
Contacteer:

Bericht door Isake » 31 aug 2005, 21:45

oeje, das minder natuurlijk!
moet morgen ook es bellen om te gaan want we moeten blijkbaar een attest hebben voor naar centerparcs te gaan!
Afbeelding
Afbeelding

Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 31 aug 2005, 21:47

Ja Isake ne mens heeft wat spullen hé... Vorige week heb ik mijn keukenkasten eens leeggehaald en alles verzet want ik moest een kast vrij hebben voor eva haar gerief, bavetjes, bekertjes, bordjes en dergelijke :roll: En ik zou nu al vanalles kunnen missen wat ik teveel heb.

ja, Didier die heeft hem ook nog wel gezegd dat het ne mislukten doktoor is :lol:

Chance dat hij thuis was toch hoor. Vanaf nu gaat de bel af en doe ik niet meer open als hij niet thuis is.

Vind dat nu wel een beetje schaamtelijk dat daarvoor nu zo ne molen moet in gang gezet worden: karen (de osteopate) maakt in principe vanavond dat verslag op, dan geeft ze dat mee met Leen omdat die kine is in de kliniek, Leen die gaat met dat verslag naar dr Keymeulen die moet dat dan ondertekenen, Leen brengt dat papier weer naar Karen en dan moet ik er daar om gaan en bij de HA gaan voor nog eens zijn handtekening. :? Be-lachelijk!!! Zal maar eens een fruitmand meenemen als ik weer bij karen en leen ga want die hebben wel al veel voor mij gedaan.

baby weent


elske
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 mar 2005, 18:07
Locatie:geraardsbegren
Contacteer:

Bericht door elske » 31 aug 2005, 22:00

ale ik heb er weer mee gedaan voor vandaag :wink:

tot morgen iedereen slaapwel

groetjes

Trui
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 feb 2005, 15:33
Locatie:Velzeke

Bericht door Trui » 01 sep 2005, 09:05

Amai Ellentje, zo nen boer!! Ge verstaat da toch niet he da zo'n mensen dan die job mogen/kunnen doen... Zoals je zegt wat doen ze dan als je een depressie hebt...??? U er dieper induwen zeker...!!
Meimama mag je dan vandaag gaan naar Selos?? Of weet je het nog niet?? Ocharme da beestje...
Seppe heeft redeliljk geslapen nu...rond 21u30 lag hij in zijn bedjes en was rond 2u30 weer wakker (ik lag er natuurlijk maar rond 23u30 in :? )...dus ik had nog niet veel geslapen, maar hij toch al een beeke he.... En dan heb ik bv gegeven en ben in slaap gevallen met hem naast mij :) Ben rond 5u30 wakker geworden, heb hem in zijn bedje gelegd en om 6u moest Robby opstaan...k'had zelfs zijne wekker niet gehoord :shock: Rond 7u was Seppe weer wakker en nu dus terug..k'ga hem halen... Ik hoor hem hoesten door de babyfoon...dus die valling is er nog he :?
Afbeelding

Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 01 sep 2005, 09:24

Hello, ook hier een korte nacht in vele stukjes :? We zijn gaan slapen rond 23u15 en dan om 4u moest ik pipi doen, en dan als ik in mijn bed kwam hoorde ik een auto stoppen. Ben dan gaan kijken maar zag hem niet. En dan ineens komt er een camionet uit het veld vanachter een boom gereden. Maar toen ik naar toilet ging reed die camionet onze straat in, dus die moet dan ondertussen teruggekeerd zijn.
Dus die komt uit dat baantje en rijdt rap weg richting zottegem.
5min nadien horen we kloppen, met ijzer. En nadien weer. Dus ja dan zijt ge klaarwakker want op dat veld staan nu alle autos vd straat geparkeerd omdat we der nie in mogen, en daar is geen verlichting dus ze kunnen daar nu gemakkelijke enen pikken.
Maar de vermoeidheid heeft dan toch gewonnen en we zijn in slaap gevallen :lol: Dat was dan al 4u30. Dan om 6u ineens véél lawaai, ha ja want we slapen met de venster open, begonnen ze al aan't straat te werken :evil: Goh ja en met 2 bulldozers, een betonmolen en nog wa machines voor uw deur dan slaapt ge nie veel meer hé :evil:

Maar gelukkig was het dat uiteindelijk maar, want een ziek of lastig kind is toch nog iets anders.

Om 8u20 opgestaan met een halve kop en klein oogskes want fifiken was ook al klaarwakker.
Heb gisteren eens gekeken, ik zie nu schoon de afdruk voor 2 tandjes onderaan, amai dat gaat raar doen!!! Het ziet wel niet rood, dus denk niet dat het voor direct zal zijn. Of kan dat rap gaan?

Ze zit nu beneden naar tom&jerry te kijken, haar lievelings-dvd 8)

Trui
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 feb 2005, 15:33
Locatie:Velzeke

Bericht door Trui » 01 sep 2005, 09:44

Ik wou al altijd eens onze ooievaar tonen die de vriend (ondertussen al vriend af :? ) van mijn zus gemaakt heeft...en dankzij mei mama weet ik nu hoe ik hier een foto kan zetten :lol: Hij staat trouwens nog voor de deur :oops: :oops: Ja, we hebben binnen niet zoveel plaats...dus laten we hem nog eventjes buiten staan he... :lol:


Afbeelding

Zo, schoon he??!!
Afbeelding

Trui
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 feb 2005, 15:33
Locatie:Velzeke

Bericht door Trui » 01 sep 2005, 09:46

Oei, Ellentje...ook niet goed geslapen....

Wat was dat lawaai dan...toch geen gestolen auto?? Staat die van jullie daar ook?? Da's toch eigenlijk niet te doen he...zo zelfs niet op uwen eigen hof kunnen staan...en hoelang zijn ze zo al bezig??
Afbeelding

Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 01 sep 2005, 11:03

het is nu van afgelopen dinsdag tot komende maandag dat niemand op z'n oprit kan, der hangt over heel de lengte een draad gespannen zodat de werkmannen zien wat de breedte vd straat gaat zijn, ze zijn nu de borduurs aan het gieten.
De mijn die staat daar ook maar die kon nie weg want ik stond ingesloten door 2 autos :)
Totnogtoe heb ik toch nog geen politie zien passeren dus zal het el nie erg geweest zijn. Maar toch louche hé?
Ben daarnet naar de winkel geweest om een winterjas voor eva, want wil er vroeg bijzijn om nog veel keus te hebben, en dat is toch niet te doen, ik moet hier over bergen zand en stenen klimmen met die MC in mijn handen plus dat heffen is niet goed voor mijn bekken. Nog efkes, 't is nu met de laatste weken dat we der het meeste last zullen van hebben, dat ge der nie moogt op rijden en zo.

Dus ja ik heb al een winterjas gekocht voor eva, in de winkel aan de kliniek. Een oranje met wantjes eraan, en de kap is een puntmuts met een pomponneke aan :lol:
Het is al een 12mnd want dat is beter groot genoeg en je weet nooit hoe lang het koud zal zijn.

Het is al september zie... nu zal het rap herfst zijn. 'k Heb al pompoenen liggen aan mijn voordeur...
En zo raar weer vandaag, 't is wreed.

Trui dan is het nog goed geweest dat die nu-ex-vriend toen nog wel vriend was, dan had ge toch een ooievaar :lol:

Trui
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 feb 2005, 15:33
Locatie:Velzeke

Bericht door Trui » 01 sep 2005, 11:23

Ja Ellentje, ik zou eigenlijk binnenkort een met uw kleenex-doos moeten komen he...maar k'zal wachten tot Seppe beter is dat Eva het ook niet krijgt he... En misschien tot ik terug aan uw deur kan :lol: Of gaat dat nog lang duren??
Mei mama, het was Katrien de Cooman denk ik die ermee geweest is...een vriendin van mij. Ilse ken ik van zien maar niet echt persoonlijk. Ga jij bij hen als HA?? Of ken je ze gewoon als buren??
Ik ken Katrien al een tijdje...van in de jeugdbeweging...de chiro..ach, jeugdsentiment.. :lol: :lol:
Ik was vandaag da liedje aan het zingen van 't'is vandaag de eerste schooldag...' ze speelden dat vroeger altijd als ik nog naar school moest op de radio...eigenlijk geen liedje, gewoon een djingelken...of hoe zeggen jullie dat?? Ja, da's ondertussen ook al jeugdsentiment geworden...
Seppe slaapt nu....hij was weer doodmoe..wou niet drinken, spuwde zijn fruitpap uit en dus dacht ik..laten we proberen...gelukt!! Hopelijk laat hij mij de tijd om ook iets te eten... Ik ben mij pasta's met kaassaus aan het maken...mmmmhhh Robby eet da niet graag dus maak ik dat eens voor mezelf he :lol: mezelf ook een beetje soigneren he... :lol:
Afbeelding

Gebruikersavatar
Marina
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:20 mar 2005, 11:31
Locatie:Zottegem

Bericht door Marina » 01 sep 2005, 11:46

hallo,

Ellentje, denk dat ik zo iemand direct aan de deur zet en zeg dat hij mag terug komen als hij betere manieren heeft.

De driedaagse koorts is drie dagen hoge koorts en daarna krijgen ze uitslag over het lichaam. Dat is een kinderziekte.
Dat is besmettelijk en dat wist ik niet; mijn metekindje was komen slapen en zij had er van gehad :( . Dus was Rune de volgende.

Trui hopelijk is Seppe vlug beter,

We zijn voor Rune om een autostoel gegaan.

Het ziet er naar uit dat het gaat regenen en durf nu met Rune niet gaan wandelen daardoor.
Mijn andere twee zijn goed vertrokken deze morgen naar school.

Ga Rune zijn patatjes maken.
Salu .

Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 01 sep 2005, 11:55

heb net telefoon gekregen vd verantwoordelijke van de medische controle, die chef was heel vriendelijk en excuseerde zich in naam van die arts, hij zei dat dat niet de gewoonte is dat controleartsen zo doen en dat hij om die reden dan ook niet meer zal werken voor hun organisatie. VOILA!!!
Blijkbaar had hij ook nog een verouderd document gebruikt en de stempel niet gezet waardoor dat we dus niet wisten wie hij was, enz...
En dat de controle vanzelfsprekend als nietig verklaard wordt! Hahahaha!!

Dus nog een chance dat ik da gisteren gaan faxen ben bij mijn schoonouders. Der is dus toch nog gerechtigheid in de wereld :lol:

Ah, baby wakker!

elske
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 mar 2005, 18:07
Locatie:geraardsbegren
Contacteer:

Bericht door elske » 01 sep 2005, 16:44

hey iedereen,


Pff zo nen stomme dag terug het zijn hier echt smeerlappen op mijn werk :( ze verlengen dus mijn contract niet want ik ben zwanger !!! Na 2jaar werken hier echt leuk he,pff terug naar af je zou voor minder in de put zitten ! :cry:

ze zeggen dat het in mijn voordeel is want als ik eerst op den dop val zal ik meer hebben op de ziekenkas :cry:

kan iemand mij zeggen hoeveel je krijgt tijdens uw zwangerschapsverlof?

Gebruikersavatar
Isake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:18 feb 2005, 13:11
Locatie:Brakel (Sint-Maria-Oudenhove)
Contacteer:

Bericht door Isake » 01 sep 2005, 17:00

oei, Elske, da is geen goed nieuws he meiske!!!!
Dus omdat je zwanger bent verlengen ze je contract niet.... amai, das beu zeg!!!!
Afbeelding
Afbeelding

Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 01 sep 2005, 17:21

oei elske en tot wanneer loopt uw huidig contract dan? Ja de bazen tegenwoordig, zou je zo nog met goesting gaan werken, pff...
Dan hebt ge eens mensen die willen werken en dan nemen ze nog uw motivatie af hé.

Hier weer een ander verhaal, nog een controlearts over de vloer gehad, maar deze heeft mijn afwezigheid wel toegestaan. Na véél discuteren en zuchten maar allé ja, doel bereikt. Ben wel in mijn gat gebeten omdat hij zei dat ik te dik ben :evil: en ook als ik sprak van vermoeidheid, dat hij zei "ge zijt toch thuis dan zijt ge toch nie vermoeid" :evil: :twisted:
Zo een typisch ouderwetse MANNELIJKE uitspraak hé!!

Bovendien heb nu ook ik naar de concurrentie gebeld, moet mijn cv mailen en hij gaat me volgende week iets laten weten. Denk wel dat het snor zit want hij wil niks liever dan mijn baas kapot krijgen en hoe kan dat beter dan op deze manier? Die ene collega die al overgelopen is die krijgt een auto als hij ervoor zorgt dat de 2 grootste klanten ook mee overkomen, dus ik kan er nu misschien ook nog mijn profijt uit halen.
En het is hetzelfde werk maar een andere deur binnenstappen :wink:
Zal maar proberen om me er niet te neig op te fixeren want als het dan negatief is...

elske
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 mar 2005, 18:07
Locatie:geraardsbegren
Contacteer:

Bericht door elske » 01 sep 2005, 17:28

ja omdat ik zwabger ben,echt waar 2jaar gaan werken tot 23u en dan doen ze nog zo smerig met u erg he!!!!!


kan iemand me zeggen hoe dat ineen zit hoeveel je verdient via de ziekenkas tijdens zwangerschapsverlof? :?:

Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 01 sep 2005, 18:44

zijt ge gesyndiceerd? Zoniet direct aansluiten en die staan u met raad en daad bij. Ik ben ook zeer blij dat ik hun nu heb want die persoon die helpt me goed, die mannen die kennen alles het best hé.
Vanaf wanneer sta je dan op straat?
Ge moet maar denken ander en beter! Al is het nu wel niet de moment hé.

Als je in zwangerschapsverlof bent is dat wel altijd op de ziekenkas. Maar ik weet niet hoeveel je dan krijgt als je dopt.
Ook zal je bij uitdiensttreding je vervroegd vakantiegeld krijgen van 2006 alsook je eindejaarspremie van 2005. Dus dat is dan toch een extraatje hé.

elske
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 mar 2005, 18:07
Locatie:geraardsbegren
Contacteer:

Bericht door elske » 01 sep 2005, 19:12

ja ik ben aangesloten bij het syndicaat,ik ga morgenvroeg bij hun langs.

mijn contract is gedaan 30/09/2005 maar ja ik ben volledig september in vakantie. ja nog een geluk dat ik dat uitbetaald krijg !! Maar als mijn contract afloopt zal ik automatisch mijn zwangerschapsverlof moeten beginnen hebben ze me in het syndicaat gezegd dus veronderstel ik dat dat nog op mijn loon van mijn werk zal berekent worden.

pffff ik ben het zo beu,het is precies alsof je een misdaad begaat als je zwanger bent :shock:

Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 01 sep 2005, 20:24


Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 01 sep 2005, 20:24

Afbeelding

oei en nu?

Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 01 sep 2005, 20:25

en zo heeft iedereen me nu eens gezien hé :roll:

elske
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 mar 2005, 18:07
Locatie:geraardsbegren
Contacteer:

Bericht door elske » 01 sep 2005, 21:20

hey ellentje

dan heb ik tenminste een idee hoe je er uitziet :)

Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 01 sep 2005, 21:24

ja, als ik voor uw deur ga staan dan ziet ge dat ik het ben :wink:

Vanessa
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 mei 2004, 15:57

Bericht door Vanessa » 01 sep 2005, 21:27

Hey,

De eerste schooldag zit erop. Alles is goed verlopen. Joran was vree gezind deze morgen om te vertrekken, geen probleem. Hij ging in de klas binnen, en Jarno mee met hem. Jarno ging gewoon in de kussens tussen de kindjes zitten .
En wenen dat hij deed omdat hij niet mocht blijven.
Uiteindelijk heb ek hem meegekregen. HIj is op de speelplaats wat op de glijbaan gaan spelen, en 't was over.
Toen we Joran deze namiddag gingen halen, was hij heel enthousiast over zijn nieuwe klas, en zijn nieuwe juf. Dus dat zit goed.

Isake, hoe is de dag verlopen bij Jens? 'k Heb ergens gelezen dat hij nu met de schoolbus naar huis komt. Is hij veranderd van school ? Of gaat hij nog altijd hier? Ik wist niet dat ze hier in 't schoolke nen bus hadden.

Marina, aan jou heb ik vandaag ook moeten denken. Ik kwam van het PTHTI afgereden, voorbij de fietsenwinkel, naar links richting centrum, en daar staat een schoon halfopen bebouwing te koop. Misschien es de moeite waard om naar gaan te zien.

Elske, wat erg nu toch dat je je job kwijt bent. Ga maar eens te rade bij je syndicaat. Die kunnen je echt heel veel uitleg geven wat betreft je zwangerschapsverlof en dergelijke.

Meimama, hoe is 't met je Ziggy? Ben je dan nog bij Selos geweest?

Groetjes aan iedereen. Dikke kus.

Vanessa.

elske
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 mar 2005, 18:07
Locatie:geraardsbegren
Contacteer:

Bericht door elske » 01 sep 2005, 21:31

ja ellentje zo ga ik het zien dat jij het bent :wink:

hey vanessa ja morgen ga ik naar het syndicaat

Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 01 sep 2005, 21:52

Marina ken je de website www.aha.be al? dat is ook van immobilien en er staat vanalles op van zwalm en zottegem

elske
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 mar 2005, 18:07
Locatie:geraardsbegren
Contacteer:

Bericht door elske » 01 sep 2005, 21:54

ale ik heb ermee gedaan voor vandaag nog een geluk ik ben het echt kotsbeu dat stom kot :twisted:


ale tot morgen

slaapwel iedereen

Trui
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 feb 2005, 15:33
Locatie:Velzeke

Bericht door Trui » 02 sep 2005, 10:16

Hello ladies!!

Ellentje, schoon coupe!! Wel kort he!! Maar we zien ze enkel van opzij...
En zo lang haar dat Evatje heeft!! Seppe heeft zo lang haar gehad maar nu begint het uit te vallen :? Nogal een wreed zicht...op somigge plaatsen nog veel haar en op sommige plaatsen een mini-beetje....
Dat groeit wel terug...en ik denk dat hij blond zal worden...zo een wittekopeke als zijn papa vroeger.
Oei, Elske da's minder...niet in opjagen hoor..dat is het niet waard!! Kan je niet naar den dokter gaan en zeggen dat het u vb teveel stress geeft dat je niet meer moet gaan?? Als ze u toch buitensmijten zou ik me dat niet aantrekken hoor!! De pot op zou ik dan zeggen...mijn kindje en rust is belangrijker!!
Ah, ik heb onze Seppe nog eens op www.9maand.com gezet...als er iemand wil stemmen...graag!!
Hier zie je de foto die ik erop gezet heb

Afbeelding

Scuun he!!

Alle, ik ga me klaar gaan maken...ik moet vandaag van hier naar daar :?
Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “Oost Vlaanderen”