Bevallen in Zottegem deel II

Moderators:Welcome, Keppebolle, Moderators

mei mama
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 mar 2005, 15:52
Locatie:Zottegem

Bericht door mei mama » 27 aug 2005, 18:55

Ik eet de fruitpap niet hé, maar de resten fruit. Maar ik lust dat met die glutenvrije koek hoor. Ik vind niet dat dat anders smaakt. Ik heb ook koekjesmeel gekocht en dat vind ik maar vies. Het smaakt niet lekker en als je het in de fruitpap doet is het precies gelatine.


Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 27 aug 2005, 20:13

Ha dan had ik dat te snel gelezen :lol:

Ja dat koekjesmeel is maar raar. Die rijstvlokken vanille ruiken wel lekker maar vind dat het een raar effect heeft op de pap. Ben nu aan het omschakelen naar verse, vandaar dat ik rijstvlokken doe bij een potje en dan kent ze die smaak en dan ga ik zo stiekem proberen veranderen :lol:

Is rustig hier...

Trui
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 feb 2005, 15:33
Locatie:Velzeke

Bericht door Trui » 27 aug 2005, 20:15

Ik heb vandaag de rest van de fruitpap gegeten en vond het wel lekker :lol: Het was peer, pompelmoes, meloen en glutenvrije betterfood
Seppe weent...tot straks..
Afbeelding

Gebruikersavatar
Isake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:18 feb 2005, 13:11
Locatie:Brakel (Sint-Maria-Oudenhove)
Contacteer:

Bericht door Isake » 27 aug 2005, 21:41

heykes, pfff, effe rust zeg!!!!
Is al de hele dag lopen en crossen geweest en sebiet heb ik hier nog wa opkuis te doen!!!!

amai, jullie hebben het ook druk gehad precies :-)

ocharme Trui, twee zieke, das minder zeg!!
hopelijk is het al wa beter nu!!!
En van Seppe, als het zijn tandjes niet zijn, wat is het dan wel????

Amai, Ellentje, je was ook een bezig bieke vandaag :lol: ja hallo!!!
En ja, u fruitsla da zal idd smullen zijn want die vond ik overheerlijk!!!!! :lol: :lol: :lol:
Morgen gaat het prachtig weer worden he!!!!!!! Jullie zullen het getroffen hebben!!!!!

Amai mei mama, u vlees is goed betaald, jullie gaan er toch durven van eten he :? :wink:

Tis eigenlijk toch wel de moeite he tegenwoordig, wa is de mens nu nog met 50 euro???????
Vroeger ging je om 2000 fr en daar kwam je een hele week mee toe maar nu, amai, de briefkes die gaan nogal ne gank he zeg!!!!!!!!!!!!!
't Leven wordt duur zeg, en nu de mazout..... :? in oktober moeten wij bestellen omdat we verhuizen , tja, ge kunt toch nie zonder verwarming zitten he en zeker nie met een klein boeleke in huis he!!!!!

Ocharme Vanessa, hopelijk is het deze nacht beter he!! Ocharme da ventje!!!! En hoe is hij dan vandaag geweest?
Meestal is da 's morgens en 's avonds he da de pijn van de tandjes het meest opkomt he!!!!!

Ellentje, wij blijven nie thuis hoor ook al moet ons marieke slapen, ze slaapt in de wagen, in de buggy ...... waar ze inzit daar doet ze gewoon haar dutje!!!!

Hebben vandaag een hele dag weg geweest en we hebben ze van de hele dag nie gehoord :lol:

Alle, moet mijn boodschappen nog weg zetten en alles voor morgen nog klaar leggen, we gaan een dagje Walibi doen morgen om af te sluiten he :wink:
ze geven toch goed weer en wij zitten zo graag in de molens hihi, ik en mijn zus, precies twee klein kindjes die ne keer uitgelaten worden :oops: :oops:

Alle, slukes iedereen, slaapwelkes

xxx
Afbeelding
Afbeelding

Vanessa
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 mei 2004, 15:57

Bericht door Vanessa » 27 aug 2005, 22:14

Isake schreef:Ocharme Vanessa, hopelijk is het deze nacht beter he!! Ocharme da ventje!!!! En hoe is hij dan vandaag geweest?
Meestal is da 's morgens en 's avonds he da de pijn van de tandjes het meest opkomt he!!!!!
Vandaag overdag was hij gewoon, gelijk anders .
Hij heeft wel deze morgen zijn schade van te weinig slaap ingehaald, maar ik spijtig genoeg niet.
't is te hopen dat hij vannacht wa beter slaapt zulle, want ik zit er hier weer alleen mee hé. Ventje is terug gaan werken hé.
Gelukkig zijne laatsten dag dat hij de nacht moet doen in de weekends.

Groetjes. Slaapwel iedereen.

Vanessa.


mei mama
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 mar 2005, 15:52
Locatie:Zottegem

Bericht door mei mama » 27 aug 2005, 23:03

Ja Ellentje, die rijstvlokken eet Amy heel graag in haar melk, maa ik geef het bijna nooit omdat ze zo al moeilijk kaka doet. Alleen als ze diarree heeft krijgt ze rijstvlokken.
Ons zwezerikskes waren wreed lekker. We hebben de helft opgegeten, dus voor 22.5 euro. Hihi, precies gelijk sjiek volk. De andere helft zit in de diepvries voor een andere keer.

Ik denk dat we maandag naar de dierenarts zullen moeten. Onze Ziggy heeft 2 wondes op zijn kop, één is mooi korst maar de andere ettert nogal. Ik doe nu 3 keer per dag isobetadine aan, hopelijk is het morgen beter. Zijn haren zijn nat op zijn kop van het vocht van die wond.
Ocharme mijn venteke, ja ik heb daar evenveel compassie mee als moest Amy ziek zijn, dat beestje.


Wij blijven ook niet echt veel thuis, ons Amy is geboren als ne straatloper en ze wordt opgevoed als ne straatloper :D Nee serieus, wij gaan wel dikwijls bij vrienden, of een terrasje doen, of als het slecht weer is wel eens op café, maar dat moet dan wel een rustig en min of meer rookvrij café zijn.

Allé, slaapwel

Gebruikersavatar
Isake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:18 feb 2005, 13:11
Locatie:Brakel (Sint-Maria-Oudenhove)
Contacteer:

Bericht door Isake » 27 aug 2005, 23:19

mei mama schreef:Ik denk dat we maandag naar de dierenarts zullen moeten. Onze Ziggy heeft 2 wondes op zijn kop, één is mooi korst maar de andere ettert nogal. Ik doe nu 3 keer per dag isobetadine aan, hopelijk is het morgen beter. Zijn haren zijn nat op zijn kop van het vocht van die wond.
Ocharme mijn venteke, ja ik heb daar evenveel compassie mee als moest Amy ziek zijn, dat beestje.
oei, en van wat zijn de wonden? Van een Teek mss?
Heb da met ons Zorra ook es gehad, maar da was de moeite zulle, ben dan ook mogen bij selos gaan, op haar rug had ze er een , op haar zij drie en aan haar poot twee....
die op haar rug was het ergste, open wonde zeg en etter dat daaruit kwam, was van teken he, nie te doen, heb toch gebleten ze!!! Selos heeft er dan stuiten in gegeven en moest da alle dagen uitwassen met detol!!
Nu controleer ik ze elke dag ze!

hihi, mei mama, ik ben ook zo jong, als er mijn beestjes iets mankeerd da is voor mij just gelijk mijn kindjes , heb zo ooit es een dwergkonijn gehad en da beestje zat in huis en hij had een valling opgedaan en Selos is dan zeker een week lang alle dagen bij da konijn gekomen voor spuitjes te geven maar tis uiteindelijk toch gestorven, ik heb een veertiendagen zitten blijten !!!! da stond in de keuken en altijd als we aan tafel zaten voor te eten begon ik te blijten voor mijne Pietoe, heb er nog hartzeer van als ik eraan denk :? en ons ma vies dat die was, mo vies, mocht geen konijn nie meer binnenkomen maar daarna is er toch weer een gekomen hoor!!!!
tja, ik zijn nogal ne beestenzot ze!!!
Afbeelding
Afbeelding

Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 28 aug 2005, 08:23

Hallokes

ben opgestaan met hoofdpijn :? dat is dus niet goed hé want zal druk worden vandaag. Het is wat sinusite, zal sebiet als mijn volk weg is eens mijn medicamenten nemen want af en toe komt dat op en de dok had me medicamenten gegeven vandeweek maar omdat ik dan niks mag drinken ging ik er pas na vandaag mee beginnen :roll:

Heb het wel mogen bekopen gisteravond dat ik zoveel gedaan heb. Bovendien had ik de trap ook nog gedaan, mijn meest hatelijke werkske, maar nu zijn we weer goed voor een tijdje. Eerst tree voor tree afschrobben dan afdrogen laten drogen en dan inwrijven met een product.
Dus 's avonds kon ik weer bijna niet uit de voeten met mijn bekken, dus het is toch geen komedie dat ik speel ivm niet gaan werken. Want moest ik 5 dagen fulltime gaan werken het zou ook van da zijn, ik weet da.

Ja het ziet er naar uit dat het schoon weer zal worden.

En de beestjes ja dat is gelijk een kindje hé... Toen ons Bette gesteriliseerd was en we gingen ze halen dan was de veterinair alles aan het uitleggen wat hij gedaan had en ben moeten buitengaan ik kon er niet tegen. Of soms is ze zo wild dat ze in volle vaart eens ergens tegenloopt en dan mankt ze wat ooh ramp maar eigenlijk gaat dat dan vanzelf over. :roll: Didier die is daar allemaal veel nuchterder in. Misschien nog een geluk want moest er eens iets serieus voorvallen dan is hij de rots in de branding.
Dat doet me er aan denken, hebben gisteren bijna een hond overreden, een loslopende boxer :? We komen zo aangereden en die loopt aan de kant vd weg en ik zeg nog "rij hem nie omver" maar op da moment slaat da beest juist af naar rechts een weide in dus was hij weg. Maar op de moment dat we daar net passeren komt die ineens vanachter die haag gevlogen, Didier is moeten uitwijken. 't Bobbieken verschoot precies och ook want hij bleef ineens staan :lol:

Trui, vanessa hoe is de nacht verlopen?

Mijn kroost slaapt nog, hond ook want didier is er gisteren een toer gaan mee doen van meer dan een uur ze was moe zenne.

Allé, ik ga het nu hierbij laten heb nog veel werk voor de boeg!

mei mama
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 mar 2005, 15:52
Locatie:Zottegem

Bericht door mei mama » 28 aug 2005, 10:27

Hoi, ons ziggytje is nog altijd niet beter. Ik weet niet van wat het is hoor. Kan dat echt zo een wond zijn van een teek? Het is dus een plek van ongeveer 4 cm doorsnede en dat ettert, precies een schaafwonde of zo. Hij had ook een kleintje maar dat is opgedroogd. Nu zijn dus zijn oren en alles nat van het vocht dat eruit loopt :( Dus morgen eerste werk is bellen naar de dierenarts. Ik dep het nu af twee keer per dag en giet er dan wat isobetadine op. Maar ja, hij laat hem ook zo goed doen hé, ge moet er met twee vanboven opzitten om hem te verzorgen :D
Ik zou ook graag wat meer beestjes hebben, maar mijn ventje niet. Ik zou graag een dwerggeitje hebben, vind dat zo lief. Ik zal dat laten aan Amy opsteken dat ze het vraagt voor hare verjaardag :D

Ons poppeke slaapt, de eerste keer in bijna een week dat ze slaapt in de voormiddag. Ik moet haar nog wassen, en mezelf ook nog en vanmiddag is het barbeque bij mijn broer.

Ellentje, veel succes met je feestje, en je niet te moe maken hé :wink:

Trui
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 feb 2005, 15:33
Locatie:Velzeke

Bericht door Trui » 28 aug 2005, 11:32

Ja, die beestjes he.. Ik zou graag volgende zomer een hond kopen, of misschien wel twee :lol:
Deze nacht was weer....ramp!! Gisterenavond was hij lastig en had koorts...zijn suppo'tje gegeven en proberen in zijn bedje steken...na een half uurtje...wakker :roll:
Terug mee naar beneden gekomen...hij gedronken en weer in slaap gevallen rond 22u. Ik in mijn bed rond 23u en een uurtje later was hij er al....zo in uwen eerste slaap...amai... En de rest van de nacht ook slecht geslapen...hij werd wakker, wou drinken en eens aan de borst begon hij lastig te doen...twee slokken nemen...wenen..zich afwenden...weer willen drinken....amai amai...ik denk dat hij tevens een sprongetje aan het maken is....en zo hangerig dat hij is... Als hij mij niet ziet dan hangt zijn lipje (is een hilarisch zicht :) ) en dan staat de keel open..en papa krijgt hem niet getroost...hij heeft mama nodig zegt hij dan :roll: ja, dan kan ik weer rondlopen.... K'heb genoeg gezaagd zeker??
Hij is nu braaf zijn fruitpapken aan het eten..jaja, de papa is het hem aan het geven :lol: Voor zolang hij wilt moet ik er van profiteren he :lol:
Ellentje, succes vandaag he!! Overdoe jezelf niet he!!
Vanessa...probeer ook een beetje te rusten he...al is da niet makkelijk zeker met drie pagadderkes...
Wij gaan straks eens naar de stokerijfeesten in Balegem...naar de rommelmarkt :lol: Da vind ik nu eens plezant zie...zo van die markten :lol: :lol: Hopelijk is Seppe een beetje op zijn gemakske...anders komen we ermee naar huis hoor...
Alle, misschien tot later.....
Afbeelding

Trui
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 feb 2005, 15:33
Locatie:Velzeke

Bericht door Trui » 28 aug 2005, 13:26

Ik wou daarnet Seppe een beetje in zijn bedje leggen om een beetje te slapen...amaaaai zo'n lawaai... Ik heb hem eens vijf minuten laten wenen...had ik nog nooit gedaan :? :oops: En toen ik weer naar boven ging met een flesje (hij had duidelijk honger en wou bij mij niet drinken :( ) viel hij bijna direct in slaap...hopelijk slaapt hij toch een uurke of zo...
Het is hier kalm he...
Robby is naar de motogp aan het kijken en ik ben aan mijn verslaving bezig.. :lol: ...hier zijn dus...
Afbeelding

Trui
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 feb 2005, 15:33
Locatie:Velzeke

Bericht door Trui » 28 aug 2005, 13:45

Was weer wakker... :? , hij heeft nog een beetje gedronken (bij mij :lol: ) en slaapt terug....maar voor hoelang..??
Afbeelding

Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 28 aug 2005, 17:43

voila, ze zijn weg en de opkuis is gedaan. Vaatwas vol en nog veel overschot in de frigo. We zullen weten wat eten morgen!
Ze waren zeeeer blij met de sangria, hebben buiten geaperitieft want om buiten te eten was het eigenlijk te warm hier, hebben een warm terras, omdat het ingesloten is.
Baby braaf geweest, 2 speelgoedjes gekregen, en dikke dodo gedaan van 14u30 tot 16u10.

Ondertussen ben ik ook weer wat depri geworden, als ik zo denk aan volgende week zondag, dan moet ik de dag nadien mijn kindje naar de creche brengen :cry: En dan begin ik weer na te denken over het leven... Ik wil echt niet dat mijn kind me later kan verwijten dat ik niet genoeg tijd had voor haar of dat ik er niet altijd was voor haar.
Het gaat nu niet om het feit dat ze naar de creche moet, maar eerder dat ik niet weet wat ik moet aanvangen met mijn leven... Ik zou meer tijd willen om met haar door te brengen, maar langs de andere kant is alles zo f***ing duur dat je zowat verplicht wordt om je kapot te werken :evil:
Heb dus ook weer een traantje gelaten en het zullen er nog wel meer worden de komende dagen/weken/...?

Al goed dat ik morgen terug naar mijn osteopate moet want die is ondertussen ook mijn therapeut geworden, die is heel wijs en als ik aan het verzuipen ben in gevoelens dan brengt die me weer op de goede baan.
Ben weer aan het snotteren...

Heb hier een papierke liggen van bij den beenhouwer, op 10 september is het in st lievens esse ook rommelmarkt, van de gezinsbond. Ik ga daar eens naartoe denk ik.

Anna
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2004, 12:42

Bericht door Anna » 28 aug 2005, 17:53

Ellentje,

Ik kan dat gevoel wel begrijpen hoor.
Maar je hebt op alle kanten eigenlijk gelijk!
Ze zal het goed doen in de creche jou schatje!
Men zegt dat kindjes daar veel leren en goed evolueren.
En dat wil ik ook geloven, maar zelf, heb ik dat niet moeten doen.
maar je hebt gelijk hoor...
Als je een beetje normaal, zelfs geen luxe leven wilt lijden, een eigen huisje hebben, dan moeten mensen met twee werken!

het zal niet makkelijk zijn, de eerste dagen!
Heel veel sterkte voor zowel moeder als dochter!

Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 28 aug 2005, 17:59

Ik weet wel dat de creche haar goed zal doen, ik moet haar één keer wat losser laten, ze zal daar veel leren en heb al veel goeds gehoord over "balou" dus zal dat wel waar zijn. Maar het gaat nu eigenlijk puur om mezelf, ik weet met mijn leven mijn toekomst geen blijf. Heb hierover trouwens een topic geopend in het praathoekje.

Gebruikersavatar
Marina
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:20 mar 2005, 11:31
Locatie:Zottegem

Bericht door Marina » 29 aug 2005, 13:56

Hallo,

Had dit weekend geen tijd gehad om te schrijven met onze Rune die niet goed is mag bij de ka gaan om drie uur; als hij huilt gaat het door merg en been en ons Phaedra weent mee met hem.
Hij maakt koorts.

We hebben ons vrijdag avond goed gehad het was half 4 als we thuis waren en het was terug vroeg dag. maar ja nu is het voor een tijdje gedaan he.

Tussen mijn broer en zijn lief is het ook weer ambras ,oharme dat kindje denk ik dan.

We hebben een huis gezien dat we willen kopen, dus straks naar de bank.
Het is in Zottegem.

Ikheb wel nog niet bijgelezen ga dat vanavond doen.

Groetjes.

mei mama
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 mar 2005, 15:52
Locatie:Zottegem

Bericht door mei mama » 29 aug 2005, 18:06

Hallo Trui, ik heb hier net mijn bestelling gekregen van janbibejan. Ket gij ilse De Cooman misschien? Ik ben content van mijn doos, ik vind het mooi.

Straks meer.

Gebruikersavatar
Isake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:18 feb 2005, 13:11
Locatie:Brakel (Sint-Maria-Oudenhove)
Contacteer:

Bericht door Isake » 29 aug 2005, 18:31

heykes iedereen!!!


Ellentje meiske? Voel je u al een beetje beter!
Ik ken u gevoel hoor, heb da ook veel en als ik u berichtje lees dan snotter ik mee want ik denk er net zo over!!!!!
Ik hoop dat het al een beetje beter gaat nu!!!

Mei mama, ben je met Ziggy al bij de dierenarts geweest?

Truike meiske, ik heb met je te doen! Ik weet hoe lastig het kan zijn als je zo een huil kindje hebt!!!! Maar waar ik zo van verschiet da is da je Seppe nog niet langer dan 5 min hebt laten wenen!
Meestal hebben wij van Laura nie te klagen, met ons wonderpotje valt ze meestal te troosten maar ik zeg wel meestal want soms wil ze gewoon es huilen denk ik en dat is dan 's avonds es tss drinken en bedjes tijd en dan laat ik haar toch es huilen hoor, nie langer dan 10 min wel he en dan is ze daarna precies es ontladen :wink:
Soms is ze effe laten huilen nie zo slecht hoor!!!
Maar ik begrijp je wel hoor, had da met Jens ook!!
Hoe is het nu met zijn buikje? Help de siroop nu?

Hey Marina, fijn dat jullie een huisje hebben gevonden!!!!!!!!! Waar is het ergens in Zottegem?
Oei is Runeke ziek? Laat es weten hoe het ermee gaat!!!!!!!!!!

En Vanessa meiske, hoe is't met kleintje? Nog last van zijn tandjes?

Wij zijn gisteren naar Walibi geweest en denk dat ze mij daar nie meer gaan zien!
Zo duur zeg 31 euro voor volw. en 27 euro voor kinderen!!
En het strafste van al voor verschillende molens is het nog es bij te betalen en het is kwee nie hoe lang wachten voor ergens op te zittten!
We hebben daar vroeger zo veel naartoe geweest maar ik vind sinds dat het veranderd is naar Six Flaggs dat het toch fel veranderd is !
Sponge Bob 4D was wel de moeite, hebben goed gelachen!!!!

Ellentje, heb Brochetten met Saus klaar gemaakt en t was lekker, heb wel enkel ui in de saus gedaan omdat paprika's nie zo goed is voor de bv maar het heeft gesmaakt!!!!!! :D :D
Op naar het volgende..... :wink:

Oei, ons mie-katoen is wakker!
Tot later!!
xxx
Afbeelding
Afbeelding

elske
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 mar 2005, 18:07
Locatie:geraardsbegren
Contacteer:

Bericht door elske » 29 aug 2005, 19:44

hallo iedereen,

weekend weeral voorbij :( maar ja dan kan ik eens komen kijken hoe het gaat met jullie en dat is ook een goede reden om te komen werken :lol: volgende week een week vakantie :D

morgen bij de gyn zie ik ons meisje nog eens alhoewel dat soms niet nodig is ik voel en zie :shock: haar langs alle kanten bewegen :wink:

het is al 2dagen dat ze precies op mijn ribben duwt pijn dat dat soms doet maar dat nemen we erbij he :)

en hier ellentje alles goed meisje??

hey Isake hoe gaat het ermee?ja die pretparken zijn overdreven he ik verschiet daar ook soms van :shock:

hey marina tof he en waar is het ergens in zottegem?

trui en mei mama hoe gaat het met de kindjes alles goed?

groetjes (ik ga nog een beetje werken :wink: )

tot straks

Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 29 aug 2005, 20:02

Oef ben hier ook nog eens geraakt. Vanmorgen bij de osteopate, die heeft mij flink doen afzien. Maar het is voor mijn eigen goed hé. Ze is ook blij dat ik nog een maand bij heb dan hebben we nog een extra maand om verstevigingsoefeningen te doen. En dat is nogal iet zenne: pompen :shock: fietsen, en dan zo op handen en knieen zitten en afwisselend een been opheffen gelijk een plassende hond 8) Moet wel zeggen dat we veel plezier gehad hebben. Er zijn nog oefeningen maar ben er alweer enkele vergeten, chance dat ze ze opgeschreven heeft.

Ze heeft mij nog eens getest op BI en het is er nog altijd, ze zegt ook dat het inderdaad nog niet zou gaan om te gaan werken.
Los van de problemen op het werk dan, want daar weet zij niet van.

En met dat ik dan toch in de buurt was ben ik dat weer op de buke gestopt moest nog één en ander hebben en had weer een grote zak :oops: Maar vooral kleertjes om weg te leggen, een 68 en 74.

Heb een sms gekregen van een collega dat baaslief niet te spreken is over mijn afwezigheid, maar feitelijk is dat toch ook straf hé ipv dat hij vraagt wat er scheelt nu nog colèrig bij zijn :evil:

Marina ben benieuwd waar je wil gaan wonen!!
En wat was het nu met Rune?

Mei mama hoe is het met uw bobbieken?

Trui, vanessa, hoe is het met de wenertjes?

Isake ik heb da wonderpotje hier nu ook staan maar de laatste keer heeft ze der van overgegeven, ik ga nog eens proberen binnenkort maar ik ben wat getraumatiseerd van de laatste keer :lol:

Vanmiddag heb ik ze wel iets nieuws kunnen laten doen: ze heeft water gedronken! En dan had ik er een beetje baby-appelsap bijgedaan en ze mocht het ook! Da ben ik nie gewoon van mijn moeilijk eterke!
En dan nadien heeft ze om 16u45 haar potje fruitpap in 5min leeggegeten + nog een grote fles. Geweldig dus.
Totnogtoe wil ze enkel potjes fruitpap, gisteren meloen geprobeerd, vandaag banaan, en nie willen hé. Maar potjes da gaat. Ach ja beter dan niks zeker.

effe posten

Vanessa
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 mei 2004, 15:57

Bericht door Vanessa » 31 aug 2005, 13:41

Oei, 'k zie dat ons berichtjes van deze morgen weer verdwenen zijn.

Effe vlug.
Met Jelco gaat alles weer goed. 'k Heb juist vrijdagnacht met hem opgezeten, daarna was 't weer gedaan.

'k Heb al enkele drukke dagen achter de rug. Zondag hier bbq, maandag naar het openluchtzwembad naar Wetteren geweest, gisteren naar Boudewijnpark en dan nog doorgereden naar de kust.
Nog efkes geprofiteerd van onze laatste dagen vakantie hé.
Morgen weer school.

Groetjes.

Vanessa.

Anna
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2004, 12:42

Bericht door Anna » 31 aug 2005, 14:41

ja er staat in mededelingen dat een stukje van onze server een vijs heeft verloren! :shock: :D :evil: :wink:
niemand heeft wat ook willen wissen!
De server heeft dit op zijn eigen gedaan!
Daarmee zijn sommige berichten weg!

Trui
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 feb 2005, 15:33
Locatie:Velzeke

Bericht door Trui » 31 aug 2005, 14:55

Kan ik nog eens naar hier komen en dan is mijn berichtje gewist...we zullen eens moeten onderhandelen met die server :? :lol:
Hier dus de laatste dagen niet te best geweest...Seppe is snipverkouden, hoest, wil niet drinken omdat zijn neus verstopt zit, heeft krampjes van zijn siroop, kan nog steeds geen kaka doen...ondanks een hele week Hépar water en laxerende siroop :shock: Ik zit in met da ventje...zit er zelfs soms bij te :cry: :cry: Maar ja, het is gelukkig maar een verkoudheid..die gelukkig overgaat... Op den duur begin je u vanalles in te beelden...dingen die niet mooi zijn om te denken..maar ja...als uw kindje ziek is en je kan het niet troosten en weet geen raad...zo droom ik over klinieken en draden en spuiten :shock: Stom he?? Wat als hij eens echt ziek zal zijn...
Och ja, een mamahart...
Ik heb hier en daar wat bijgelezen en hoop dat ik nu niet verkeerd zeg...
Ellentje, mei mama proficiat met de huwelijksverjaardagen!!
Marina, driedagenkoorts...wat is da?? Is Rune er nu vanaf?? Hopelijk vinden jullie snel een ander huisje he...!!
Elske, hou je maar rustig hoor!!! Beter een beetje op het gemak houden!! Ook al is dat niet altijf evident!!
Vanessa, zie je zijn tandjes al staan...
En al de rest wat ik ging vragen ben ik vergeten :oops: :? Sorry!!
Hopelijk moet ik nu geen dagen meer missen...k'was al aan het afkicken!!
Maar ik kon hem toch moeilijk in de steek laten he...zo heel de dag troosten, proberen eten te geven,....
Liefs en tot binnenkort hopelijk :)
Afbeelding

elske
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 mar 2005, 18:07
Locatie:geraardsbegren
Contacteer:

Bericht door elske » 31 aug 2005, 16:08

oei alles is weg van gisteren


hallo iedereen hoe gaat het hier?kalm blijkbaar maar ja wat wil je met zo'n goed weer :)

Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 31 aug 2005, 18:31

ja jammer vd berichtjes :cry:

Trui ocharme seppeke, en dan nog eens die warmte.
Eva heeft nu wel last vd warmte, terwijl ze bij die vorige warme dagen geen last had. Ze zweet nogal, haar velleke blinkt en krollekes da ze dan heeft!

MArina hoe krijgen ze dat? En gaat dat dan vanzelf over na 3 dagen?

Vandaag heb ik dus een controlearts over de vloer gekregen. Een zeer arrogante kerel, die wist niet wat bekkeninstabiliteit was en hij wou ook geen contact opnemen met mijn behandelende geneesheer/specialist. Maar ja dat verslag dat Karen ging opmaken dat moet eerst nog ondertekend worden door dr Keymeulen en dan moet ik er nog mee naar de HA. Ik heb dan Karen gebeld van hier als hij hier was en hij wou der eerst niet mee spreken. Heb dan bijna de telefoon in zijn handen geduwd en dan is hij tegen haar ook zo kortaf geweest. Ze zei ook dat het nen arrogante pee was.
En de vakbond had me gezegd dat een controlearts een onafhankelijkheidsverklaring moet bijhebben. Dus ik vraag daarnaar en hij zegt "mevrouw u doet een beetje moeilijk, ik heb dat niet en ik heb dat nog nooit moeten geven" en hij pakt zijn tas en hij trapt het gewoon af. Een chance dat Didier thuis was want als ik het hem zou zeggen hij zou me niet geloven.
Didier is nen heel rustige man maar hij zou bijna op die gast geslegen hebben.
We hebben dan nog zijn naam gevraagd en die wou hij niet eens geven.
Dus ik wat rondgebeld en dan zijn naam te weten gekomen, en nu zal hij een blaam krijgen omdat hij die onafhankelijkheidsverklaring niet bijhad.
En omdat die controle dus niet wettelijk uitgevoerd is is ze ook nietig. Wat een spel seg...

Denk dat ge bij die arts niet zou moeten afkomen met een postnatale depressie want die lacht u gewoon uit, zo nen tiep was het! Grr jongens toch!
Hij vroeg of ik plakken had van die BI maar dat zie je zo niet, dus hij kende dat niet eens. Ik zei ook zo tegen Didier, als ge dan een depressie hebt hoe moet ge dat dan bewijzen? Met plakken van uwe kop???

effe posten

Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 31 aug 2005, 18:34

voor de rest zweet ik me te pletter, hopelijk koelt het vannacht wat af.

Morgen school voor de kindjes, het was nu eens goe weer :shock:

Allé mijn poppemie moet in bad!

elske
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 mar 2005, 18:07
Locatie:geraardsbegren
Contacteer:

Bericht door elske » 31 aug 2005, 19:28

hey ellentje,

amaai zo nen onbeleefde onbeschoften boer!!

die moet ook veel patienten hebben als hij zich zo gedraagt tegen iedereen!!

laat het maar goed weer zijn dat is goed voor mijn verlof volgende week :wink:

mei mama
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 mar 2005, 15:52
Locatie:Zottegem

Bericht door mei mama » 31 aug 2005, 19:50

Allé Ellentje, ook niet plezant zo een controle. Mijn ma heeft ook zo ooit eens een controlearts over de vloer gehad (het was misschien dezelfde) Ze had een depressie en had een maand verlof gekregen. Die vent komt na een dag of 3 en ja hij geloofde dat niet en zo; En toen zei hij zo: afgesproken dan gaat u maandag terug aan het werk. Toen dacht ik echt dat mijn pa ging ontploffen. Hij stelde hem recht en hij zo: ze komt zij maandag juust nie werken, en als ge nu niet maakt dat ge buiten zijt dan smijt ik u buiten. :D

Straks ziggy zijn kalmeerpillen geven en terug bij de da. En nu moet ik meegaan want mijn pa is gaan werken :( Hopelijk valt het een beetje mee.

Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 31 aug 2005, 20:37

ja als ik dat zo hoor zou dat goed dezelfde kunnen zijn :lol:
En ik hoor hem nog altijd zeggen "mevrouw u doet een beetje moeilijk" wat wou die dan, dat ik ging zeggen kom binnen meneer en schrijf maar op dat ik ga gaan werken het is toch maar alsof???!
Gelijk die deed, het was precies of hij een premie kreeg als hij iemand kan doen gaan werken :evil:

Veel succes bij de da...

Mijn ventje is juist nog 2 sollicitatiebrieven gaan posten zie, zal maar hier en daar spontaan solliciteren alhoewel ik daar niet in geloof maar ja...

Gisteren heb ik ook een brief geschreven naar dat bedrijf waar we onze ballustrade besteld hebben. Nu heb ik al 2x gebeld en het is altijd de baas van in het magazijn, en zijn vrouw doen de admin maar die heeft blijkbaar genen tijd om mij terug te bellen voor een afspraak. Dus dacht k, ik ga daar eens naar schrijven want volgens mij kunnen ze daar wel een admin bediende gebruiken :lol:

elske
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 mar 2005, 18:07
Locatie:geraardsbegren
Contacteer:

Bericht door elske » 31 aug 2005, 21:16

hey ellentje,tja je kan nooit weten he dat ze iemand nodig hebben

en weet je ik denk dat die dokter zelf depressief is daarmee dat hij niet kan leggen,misschien is het wel familie van uw baas :wink:


hey mei mama laat ons iets weten he als je van de DA komt


Plaats reactie

Terug naar “Oost Vlaanderen”