Bevallen in Zottegem deel II

Moderators:Welcome, Keppebolle, Moderators

mei mama
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 mar 2005, 15:52
Locatie:Zottegem

Bericht door mei mama » 26 aug 2005, 17:50

Ah ja, en Ellentje dus ook hé. Proficiat hé alletwee. :D


Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 26 aug 2005, 18:12

merci merci :lol:

Elske ik heb dat onthouden omdat mijn man in onkerzele met zijn auto naar de garage gaat (van den dooren)
En hij is van Viane

Ik heb nu nog steeds geen antwoord gekregen vd vakbond, maar volgens mij kan ik daar toch geen problemen mee krijgen? Zoals ik al zei, wat kan hij er nu tegen hebben dat ik een briefje "te vroeg" binnengeef?? Als ik het dan maar maandag zou gegeven hebben zou het geweest zijn "wist ge dat niet vroeger" :evil: en zo is het nooit goed hé...

Eva heeft uiteindelijk geslapen van 13u30 tot 16u45 :shock:

Trui ben er zeker van dat de KA je een goede oplossing zal geven! Laat maar iets horen!

Gebruikersavatar
Isake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:18 feb 2005, 13:11
Locatie:Brakel (Sint-Maria-Oudenhove)
Contacteer:

Bericht door Isake » 26 aug 2005, 18:13

a, hihi, da had ik zelfs nog nie door!

Alle, Ellentje, bij deze proficiat he
xxx
:lol:
Afbeelding
Afbeelding

elske
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 mar 2005, 18:07
Locatie:geraardsbegren
Contacteer:

Bericht door elske » 26 aug 2005, 18:15

jaja van den dooren dat is niet ver van mij ik woon rechtover dat recreatiedomein je weet wel ...

hey mijn tante woonde vroeger ook in viane,ze heeft nog die frituur gehad op het dorpsplein zij was de eerste eigenaar daarvan ik weet niet of je het kent??

elske
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 mar 2005, 18:07
Locatie:geraardsbegren
Contacteer:

Bericht door elske » 26 aug 2005, 18:16

hey proficiat he met jullie diploma isake en ellentje :wink:


Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 26 aug 2005, 18:19

hela els moede gij nie werken :wink: ???

mijn man die kent dat ja
hij vraagt of er nog familie van u woont in viane-moerbeke? Want dat er daar veel wonen. Hij kent veel mensen omdat ze een argenta-kantoor hebben.
We kennen ook een carlos met uwen achternaam?

Ja, rechtover het recreatiedomein, da's enkele kilometers breed :lol:

Gebruikersavatar
Isake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:18 feb 2005, 13:11
Locatie:Brakel (Sint-Maria-Oudenhove)
Contacteer:

Bericht door Isake » 26 aug 2005, 18:20

a jij woont daar!
zijn dan over 14 dagen aan u deur gepasseerd, we zijn naar ' je weet wel waar ' gaan zwemmen :lol:
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Isake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:18 feb 2005, 13:11
Locatie:Brakel (Sint-Maria-Oudenhove)
Contacteer:

Bericht door Isake » 26 aug 2005, 18:23

en Ellentje, waar woon jij nu just?
wij zijn eergisteren van Herzele naar steenhuize naar huis gereden omdat we 2 oktober moeten gaan eten in het mussenhof en we zijn es gaan zien waar het was en we zijn dan een straat gepasseerd die ze aan het maken waren maar ik weet nie zeker of da uw straat was!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Isake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:18 feb 2005, 13:11
Locatie:Brakel (Sint-Maria-Oudenhove)
Contacteer:

Bericht door Isake » 26 aug 2005, 18:26

:lol: heb es zitten kijken op het forum en op 28 feb had ik er blijkbaar 100 hihi en blij da ik toch was :lol: :lol: :lol:
:oops: :oops:
Afbeelding
Afbeelding

Vanessa
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 mei 2004, 15:57

Bericht door Vanessa » 26 aug 2005, 18:31

Efkes tussendoor.

Ik heb deze namiddag gebeld voor een controle-onderzoek bij Dr. Waterschoot , en alles zit al volzet tot 16 december :shock: .
Na 16 december kon ze mij nog geen afspraak geven, omdat Dr. Waterschoot nu in verlof is, en ze haar planning nog niet heeft gemaakt voor met de feestdagen, maar dat het zowieso beperkt is dan.
En voor januari kan ze mij maar ten vroegste een afspraak geven eind oktober, want dan hebben ze pas de nieuwe agenda's. Allée, zeg.
Stel nu voor dat er iets aan de hand is, en je wilt op onderzoek? Dan kan je gewoon niet. Da vind ek toch straf zulle.
Bij mij is het nu wel maar voor een gewoon jaarlijks onderzoek, maar dan nog...

Groetjes.

Gebruikersavatar
Isake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:18 feb 2005, 13:11
Locatie:Brakel (Sint-Maria-Oudenhove)
Contacteer:

Bericht door Isake » 26 aug 2005, 18:39

ja, da is idd wel de moeite he!
Maar als het iets anders is dan gewone controle dan nemen ze je er wel tussen hoor denk ik!
maar tis idd nie te doen he zeg!
Afbeelding
Afbeelding

elske
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 mar 2005, 18:07
Locatie:geraardsbegren
Contacteer:

Bericht door elske » 26 aug 2005, 18:43

hey ellentje;mijn nonkel woont daar nog Guy De chou,mijn huisbaas woont daar ook marc van de vijver,die carlos zegt mijn niets :?: ik heb daar nog meegeholpen in de frituur in viane


Isake,ja daar woon ik dus das soms leuk en soms vervelend dat zo rechtover u deur hebben hoor zoals met de avondmarkt enzo kan je uw auto niet eens kwijt aan uw huis.

Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 26 aug 2005, 18:44

waar wij wonen is: als ge ons straat doorrijdt dan komt ge op de kerk van steenhuize uit en als ge dan nog verder meevolgt komt ge aan meubelen de coninck
Eigenlijk wonen we bijna op de grens met ophasselt

Ja Vanessa, Luna die had dat ook al gezegd, en die is dan uiteindelijk bij de HA gegaan denk ik.
Zo ben ik trouwens vorig jaar bij keymeulen beland omdat waterschoot toen ook geen tijd had

Trui
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 feb 2005, 15:33
Locatie:Velzeke

Bericht door Trui » 26 aug 2005, 21:22

Seppe zit in zijn bed...oef...was me een onrustig dagje :?
Hij heeft daar nogal zitten wenen bij de KA!! Eerst de wachtzaal bijeen gescreeuwd en dan bij de KA!! Amai, ze moest gewoon roepen om ons iets te zeggen... :? :oops: We hebben een laxerende siroop gekregen:duphalac...en als da niet helpt een lavementje...voor zo'n klein ventje :( Maar ja, hopelijk betert het...
En laxerend fruit geven zoals peer, meloen, appelsien, kiwi...nog iets?? :( Dus geen groentepapjes voorlopig...ik was trouwens vandaag net overgeschakeld.. Ik had een betterfood, een halve pompelmoes, een peer (bijna volledig) en een stuk cavaillon gemaakt en hij heeft heel die pot leeggegeten :shock: :shock: Da zijn we niet gewoon...ik denk dat hij dus liever met fruit zal beginnen :D
Ik vind wel dat de KA die spuitjes vrij hoog gestoken heeft, ze zitten net waar zijn pamper toe gaat :? Bij K&G staken ze dat altijd lager...
Hij is er nu vanaf voor 6 maand :lol: Ik content want mijn hartje weent altijd als hij zo pijn heeft...
Afbeelding

Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 26 aug 2005, 21:24

en gewicht en lengte?

Trui
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 feb 2005, 15:33
Locatie:Velzeke

Bericht door Trui » 26 aug 2005, 21:25

Ik had den helft nog niet gelezen...Isaken en Ellentje: proficiat...
Wij doen ook zo voort zodat we binnenkort ook ons diploma krijgen :lol:
Afbeelding

Gebruikersavatar
Isake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:18 feb 2005, 13:11
Locatie:Brakel (Sint-Maria-Oudenhove)
Contacteer:

Bericht door Isake » 26 aug 2005, 21:28

hey Trui, Seppeke zo geweend, amai, ocharme, nie plezant he meiske!
Ik wist nie da je met groentepap was gestart, ik denk da ik da ergens gemist heb of mss verkeerd verstaan!
Hopelijk gaat het beter nu met fruit he, ocharme da ventje!
En hopelijk nie veel last van de spuitjes he!!!!!
En heb je hem nu al siroop gegeven?
Afbeelding
Afbeelding

Trui
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 feb 2005, 15:33
Locatie:Velzeke

Bericht door Trui » 26 aug 2005, 21:32

Nee, morgen start ik ermee...hopelijk heeft het snel resultaat want zo afzien dat da ventje elke week doet...zo kon het toch niet langer hoor...
Afbeelding

Gebruikersavatar
Isake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:18 feb 2005, 13:11
Locatie:Brakel (Sint-Maria-Oudenhove)
Contacteer:

Bericht door Isake » 26 aug 2005, 21:35

tuurlijk nie, daarbij, da is nie gezond ook nie he!
En nu ligt hij nu rustig?
Afbeelding
Afbeelding

elske
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 mar 2005, 18:07
Locatie:geraardsbegren
Contacteer:

Bericht door elske » 26 aug 2005, 21:36

ocharme trui dat moet echt wel hatzeer doen he als zo'n klein ventje weent ik moet dat allemaal nog meemaken ik zal het er ook niet gemakkelijk mee hebben.

ik hoop voor u en seppeke dat het beter gaat gaan nu he want het is echt niet leuk als ze zo afzien en je kan er niet veel aan doen he dat is nog het lastigste

elske
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 mar 2005, 18:07
Locatie:geraardsbegren
Contacteer:

Bericht door elske » 26 aug 2005, 21:48

ale ik heb er mee gedaan voor deze week ale morgen wel nog haar kappen en dan rust :wink:

prettig weekend iedereen en tot maandag?? :?

bye bye groetjes

Gebruikersavatar
Isake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:18 feb 2005, 13:11
Locatie:Brakel (Sint-Maria-Oudenhove)
Contacteer:

Bericht door Isake » 26 aug 2005, 21:51

goed weekend elske!
Geniet van het weekend want tis rap weer maandag he!!!!
Afbeelding
Afbeelding

Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 27 aug 2005, 08:35

Ben gisteren vroeg in mijnen nest gekropen en da's dus de oplossing: niet meer zo laat tv kijken maar gaan slapen als de kleine ook slaapt! Ben niet zo moe nu, en maar goed ook want vandaag moet ik alles halen en voorbereiden voor morgen.

Trui heeft ze iets gezegd over zijn tandjes? Gaat dat nog lang duren? Want het is nu toch al een tijdje hé?
IS het nu al beter met hem?

Eva haar pampers die vullen toch goed nu met die fruitpap :wink: vroeger was het 1 pamper per dag nu zijn het er meerdere zenne!
En soms wat te slap, maar dan doe ik bij haar pap en fles een schepje rijstvlokken en dat helpt ook. Of enterol.
Eva houdt nu precies wel van de smaak van perziken.

Trui
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 feb 2005, 15:33
Locatie:Velzeke

Bericht door Trui » 27 aug 2005, 12:20

Ik lig hier nu met twee zieken :? Robby heeft zoals bijna elk weekend hoofdpijn en heeft al de hele voormiddag moeten overgeven...gal dan nog wel :( Hij heeft een maagbreuk en als hij hem een beetje opjaagt is het van da... :?
En ons Seppeke is lastig van zijn spuitjes en zijn darmpkes....
We hebben hem deze morgend die siroop gegeven die de KA had voorgeschreven maar ik veronderstel dat da niet van de eerste keer zal werken... :( Hopelijk loopt alles vlug vlotjes...want ik ben daar toch niet voor hoor om zo kleine pierkes al medicatie te geven...als het niet anders kan....!!
De KA zei dat het nog geen tandjes waren :shock: :shock: Iedereen die hoort wat ik uitleg en voelt zeggen nochthans van wel...wat is het nu...
Hij weent. K'ga troosten...
Afbeelding

Vanessa
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 mei 2004, 15:57

Bericht door Vanessa » 27 aug 2005, 12:30

Man man man, ik heb er ook het nachtje opzitten hoor.
Hier zijn het dus wel de tandjes hé, amai.
Van half drie tot half zes heb ek hier met meneerke op gezeten. Doodmoe ben ek.
En wenen dat hij deed. 'k Had hem eerst al een fles pap gemaakt omdat ik dacht dat hij honger had, maar de fles was leeg, en hij bleef wenen.
Dan Teegel aan zijn tandjes gewreven, geen avance.
Na een goed uur heb ek hem dan zelfs een lepeltje Junifen gegeven (is pijnstillend) maar nog hielp het niet.
Heb hem dan wat bij mij gelegd (want natuurlijk gebeurd dat altijd als papa 's nachts gaan werken is hé :roll: ), maar hij wou gewoon niet slapen.
Om vijf uur heb ek hem dan nog een halve fles pap gemaakt, en uiteindelijk heeft hij hem dan toch afgekapt.
'k Was content dat hij eindelijk sliep, maar om 7 uur waren de andere twee dan al wakker, dus ge kunt u voorstellen da'k niet veel nachtrust gehad heb hé.
'k Zal er vanavond denk ek wat vroeger inzitten , in mijn bed.
Alhoewel, ventje moet weer werken vannacht, en dan blijf ek nogal makkelijk op de pc plakken hé.
'k Zal mijn best doen om mijn pc-verslaving efkes aan de kant te zetten vanavond :wink: .

Groetjes.

Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 27 aug 2005, 16:31

Ben eens benieuwd hoe die van ons gaat doen als ze gaat tandjes krijgen... Oei Trui heeft ze dan niet gezegd wat het wel kan zijn? Raar hé!

Ik heb al de hele dag van hier naar daar gelopen en ben dus doodop. Maar zou nog zooooooooooooo graag de trap kuisen, misschien straks...

De boodschappen zijn gehaald, de fricandon gebakken, de eitjes gekookt. Morgen dan enkel nog de kippeboutjes bakken, de groentjes kuisen en alles op schotels leggen. En bij de bakker gaan.
En het fruit ligt ook al te weken in de sangria :wink:
Zo ne grote frigo en nog plaats te weinig...

De borden en bestek liggen ook al klaar dus morgen eigenlijk zal het wel meevallen.

Eva slaapt nu weer al van 14u ze heeft precies een nieuwe routine gevonden.
Hoe doen jullie dat eigenlijk, als ze 's middags slapen, hou je daar rekening mee en blijf je thuis of neem je ze toch mee naar buiten?
Misschien kan ik die uren dan reserveren om zelf iets in huis te doen. Gisteren heb ik me ook in mijn bed gelegd terwijl ze sliep :lol:

mei mama
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 mar 2005, 15:52
Locatie:Zottegem

Bericht door mei mama » 27 aug 2005, 16:45

Hallokes, ja ik heb niet zo veel tijd tegenwoordig. Ons Amy is al sinds woensdag echt lastig. ze wil niet slapen overdag en weent altijd. Doet er mij aan denken dat ik eens moet kijken in mijn boek naar de sprongetjes. Ik denk dat het zo iets zal zijn.
De fruitpap blijft redelijk goed gaan. Ze kan er wel nog altijd niet beter kaka van doen. Ik had ook al gedacht aan kiw, maar omdat ze bij K&G zeiden dat je beter eerst een tijd gewoon appel-banaan-appelsien geeft heb ik het nog niet gedaan. Is meloen en peer ook laxerend? De appelsien dat doet toch alleszinds niet uit.

Ik denk dat het niet alleen bij Waterschoot zo druk is, want mijn schoonzus gaat bij keymeulen en ze had een dringend probleem en het was bij Mulier te doen :? Ja ik denk dat ik volgend jaar ook maar gewoon bij de HA zal gaan ze. Heb dat vroeger ook altijd zo gedaan.

Wij hadden ook wat voor vandaag. We hadden verleden week kalfswezerikken besteld in den delhaize. We gaan er vandaag om, en het was (slik) 45 € voor ne kilo. Dus 't is maar te hopen dat ze smaken ze.

Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 27 aug 2005, 17:06

amai mei mama ik heb dat nog nooit gegeten, maar het is precies nie voor mijne portemonee :shock:

Was nog iets vergeten zeggen: heb ook al 2 soorten tiramisu gemaakt, de gewone en die met aardbei. Het zal morgen dan een dessertbuffetje worden, met die 2 soorten tiramisu en chocomousse en enkele soorten sorbet, en fruitsla. Smullen smullen smullen!!

Bij den beenhouwer daarjuist ook om 70euro gerief voor morgen :shock: Mijn man die had al eens gezegd dat we met 1 pree zouden rondkomen maar als ik dat allemaal zie denk ik toch anders. Alles is zo duur, als je een beetje wil leven... En dan doen we eigenlijk nog geen zotte kosten.

Allé, ik ga eens bij mijn kroost

mei mama
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 mar 2005, 15:52
Locatie:Zottegem

Bericht door mei mama » 27 aug 2005, 17:29

Ja dat is wel lekker hoor Ellentje, maar het is toch de eerste keer dat we ze zo duur kopen. Normaal gezien zo ongeveer 25 euro de kilo. Ja dat is natuurlijk niet voor alle weken, maar ik denk dat het nu al meer dan een jaar geleden was.
Ja als je tegenwoordig ergens binnengaat ben je direct veel geld kwijt. Maar eerlijk gezegd geven wij wel redelijk veel aan eten uit. Ik heb geen zin om alle dagen stoemp met saucissen te eten (alhoewel dat wel lekker is zenne) en een glaaske water. Liever eens iets uitgebreider en een glaaske wijn. :D
mmm die fruitsla, ik heb er al zin in. Ik eet tegenwoordig veel fruit, de overschotjes van Amy, want ze eet van alles 1/4 en mama eet de andere 3/4 op.

Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 27 aug 2005, 18:22

:shock: lust jij dat dan met die glutenvrije koek? Bjek, heb daar eens aan geroken en zal wel beginnen met fruitpap mee-eten vanaf 6mnd, als het gewone betterfood is :wink:

Het is nu wel lastig hoor, hier 2 potten tiramisu staan hebben en er niet mogen aankomen, moet proberen er niet aan te denken :lol:


Plaats reactie

Terug naar “Oost Vlaanderen”