Bevallen in Zottegem deel II

Moderators:Welcome, Keppebolle, Moderators

Trui
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 feb 2005, 15:33
Locatie:Velzeke

Bericht door Trui » 23 aug 2005, 23:01

Ellentje, wat goed dat je nog even thuis bent!!
Luna, zo ne wijze foto van Ugo!! Vind je het erg als ik deze week niet om dat gerief van Nederland kom?? Ik vrees dat ik er niet mee zal geraken...
Ja, Isake waar ben je?? Voel je je zo slecht?? Als wij kunnen steunen...je roept ons maar he!! Dikke knuffel allessinds!!
Elske, bijna verlof zeker!!
Daarnet bezoek gehad, met drie tieners!! Druk, druk maar het zijn wel toffe kinderen hoor!! K'had cake en muffins gebakken :lol:
Morgen bezoek, overmorgen ook en de dag erna ook!! Gelukkig zijn het allemaal toffe mensen...want anders :evil:
Afbeelding


Gast

Bericht door Gast » 24 aug 2005, 00:13

He, Trui, da's niet erg hoor. Kom er maar om nadien en betaal het dan maar wanneer je het komt ophalen. Geen probleem.

Ellentje, aha heeft uwe man zo'n zaak waar mijn centjes staan? :?: Jammer dat we niet in Zottegem wonen, een beetje te veraf om naartoe te komen. Awel ik moet dat telkens eerst zelf betalen en vind dat niet leuk :roll: Stel je voor dat dat gigantische ziekenkosten zijn! Ik zou ze niet kunnen voorschieten dan! Maar eigenlijk heb ik alles daar, is het voordeligste. Alle polissen, rekeningen, kaarten.

Amai, ik heb zo ne keer wat kleertjes bij elkaar gelegd om mee te nemen, en dat is dan in d everonderstelling dat Noa ravot en elke dag kan vuil zijn ... en den ugo van boven tot onder bevuild is .... je weet immers nooit hé. En er moet nog zoveel in dat autoke :shock: Hemmmm we zien wel.

Daaag, liefs allemaal.

Fie

Bericht door Fie » 24 aug 2005, 00:43

hey

Ben beetje nieuw hier.
Zwanger van ons eerste kindje, maar is tweede zwangerschap.
Eerste kindje verloren na 4 maand zwangerschap.
Meisje met chromosonale afwijking...
Nu al 24 weken, kleintje beweegt veel en doet het heel goed.
Ga bij dr Waterschoot, supergoei mens!
En we gaan over 2 maandjes naar Roborst, Zwalm gaan wonen.
Groetjes
Fie

Gebruikersavatar
Greetje,Laura en William
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 feb 2005, 15:12

Bericht door Greetje,Laura en William » 24 aug 2005, 09:29

Ellentje, ik heb op uw recept gestemd zenne !
Zeg, en als je dan wint, maak je dan voor ons allen diejen tiramisu ? :wink:
Afbeelding

Zoon William is sinds 1 april 2005 7 jaartjes jong en heeft al 2 wisseltandjes !!!!

Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 24 aug 2005, 09:40

Hallo Fie welkom hier!
De meeste mama's zijn al bevallen en hebben nu een kleine spruit van rond de 3-5mnd en dan is er hier nog eentje waar we met z'n allen de zwangerschap van meevolgen en dat is Elske. Dus nu hebben we 2 zwangeren joepie joepie!

Als je binnen 2mnd naar Roborst gaat wonen waar woon je dan nu?

Zelf ga ik bij dr Keymeulen maar ben bevallen met dr Waterschoot op Pasen omdat zij dan van wacht was. Zij is inderdaad een heel rustige en aangename dokter.
Dr Keymeulen is iets bruter maar eigenlijk is ze ook wel goed, anders was ik er niet blijven gaan hé. Dr Keymeulen is zo iemand die je goed moet kennen alvorens ze grappig wordt :wink:
Bij mijn bevalling ben ik al vroeg binnengegaan omdat ik groen vruchtwater had en had dus nog niet veel opening en heb daar dus wel een tijdje gelegen, en dr Waterschoot heeft zowat de hele tijd bij mij gezeten dat was wel leuk.

Seg ik denk nu aan iets, Isake jij gaat toch in oktober verhuizen, en woont nu in roborst en Fie jij gaat binnen 2mnd in roborst wonen, het gaat toch niet over hetzelfde huis? :lol:

Gisteravond een half pilleke genomen en heb blijkbaar heel vast geslapen zei mijn man, voel me nu nog wat slappekes, dan al goed dat ik maar een halfke genomen heb want ik moest normaal een volledig nemen :shock:


Gebruikersavatar
Marina
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:20 mar 2005, 11:31
Locatie:Zottegem

Bericht door Marina » 24 aug 2005, 11:04

he,
Fie welkom hier.

Jullie hebben goed geschreven zenne.
Ben gisteren naar de koers geweest en heb me goed geamuseerd. We staan met de bende in de krant Het V.
Vrijdag moeten we naar een feest dus de kindjes weer zonder ons maar dan is het terug gedaan voor een tijdje zenne.

Ik heb ook overal pijn in mijn lichaam en kan niet slapen en ik denk dat het komt omdat ik vanaf 6sept terug ga werken. Heb terug last van mijn hart(heb een klein gaatje in een van mijn hartkamers ) daardoor dat ik wit zie en steeds wallen heb volgens mijn arts.

Heb ik ietsgemist bij het lezen van isake.

ga beginnen werken.

Gast

Bericht door Gast » 24 aug 2005, 11:58

Fie,
Welkom! Kunnen we ook mee uitkijken naar de geboorte, net zoals Elske!
Had ook waterschoot maar ben 2X in een weekend bevallen met Keymeulen die van wacht was. Enfin, ik zou moeten blij zijn desondanks want ben 2X heel vlot onder water kunnen bevallen. Vond het wel jammer dat het niet met haar erbij was.

Marina,
Kan je geen verlof meer krijgen? Kan me voorstellen hoor hoe je je voelt! Rot hé :cry:

Ga nu wat voort doen.
Liefs, daaaag

mei mama
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 mar 2005, 15:52
Locatie:Zottegem

Bericht door mei mama » 24 aug 2005, 12:50

Dag Fie welkom !!!! Tof nog iemand wiens zwangerschap we kunnen volgen. Is eens iets anders dan babys die al geboren zijn. Ik ga ook bij dr Waterschoot en ben ook bij haar bevallen. Is inderdaad een hele goeie en een lieve. Ik heb een niet zo vlekkeloze zwangerschap gehad en vond haar echt heel goed. Maar inderdaad als je Keymeulen een paar keer gezien heeft dan valt ze ook best mee.
Fie, je zal ook wel wat ongerust zijn zeker nu, als je al een kindje verloren hebt? Ik vermoed dat je blij zal zijn als je je kleintje in je armen zal hebben, gezond en wel. Weet je wat het wordt?

Ik heb Isake gisteren gezien op de kermis, en Vanessa de maandag. Marina ben ik niet tegengekomen.
Het was leuk, Amy heeft de hele namiddag en avond geslapen in haar koets. Ik heb haar zelfd moeten wakker maken om 19.30 u voor te drinken want ze moest eigenlijk om 17.30 u drinken.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik er begin naar uit te kijken om te gaan werken. lekker de hele dag tetteren met de collegas en ook eens iets anders doen dan Amy verzorgen, wassen, kuisen enz...

Marita
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:31 mar 2005, 18:06

Bericht door Marita » 24 aug 2005, 13:23

Ellentje schreef:je moet het aanstippen en dan onderaan drukken op de button "stem"

zal eens zien waar ik het nog kan zetten

iedereen bedankt hé
Ik was niet ver genoeg gegaan. 'stem' had ik niet gezien. Nu is het gelukt. Veel succes, ik hoop dat je wint.

Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 24 aug 2005, 13:31

Ja seg dat moet fijn zijn hé zo een kok aan huis met kelner en al!
Eigenlijk is het vrij simpel om mee te doen, want er zijn zoveel recepten waar suiker in gebruikt wordt.

Marina ga je dat niet missen als je niet meer in het centrum woont?

Mijn ouders zijn nu voor een paar dagen naar N-Frankrijk, ze hebben véél wind. Maar ja zolang het droog is kunt ge u daar tegen kleden.

Mocht mijn baas nu niet zo stom doen dan zou ik eigenlijk ook graag gaan werken. Want dan begint het échte leven weer hé. 't Is daarom ook dat ik het zo spijtig vind dat het nu op kantoor zo mis loopt, omdat ik daar eigenlijk heel graag werkte. Die job was echt ideaal voor mij en dicht bij huis wat moet je dan nog meer hebben.

oei telefoon!

Gebruikersavatar
Marina
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:20 mar 2005, 11:31
Locatie:Zottegem

Bericht door Marina » 24 aug 2005, 15:13

en of ik dat ga missen ik kan alles te voet doen nu.

Ik kijk er ook naar uit om wat anders te doen buiten het huishouden en de kinderen; maar de andere twee waren een jaar als ik pas terug aan het werk moest en nu ;ik heb het er moeilijk mee dat hij nog zo klein is.

Heb me al de hele dag moeten boos maken op de andre twee elkaar steeds pijn doen.
Het is weer van dat. :twisted:

elske
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 mar 2005, 18:07
Locatie:geraardsbegren
Contacteer:

Bericht door elske » 24 aug 2005, 16:48

hallo iedereen,

alles goed?

hey trui,ja nog 1week en een half en ik heb een week vakantie en dan terug een week werken en dan heb ik 2weken vakantie en daarna zwangerschapsverlof ik tel al af hoor want ik ben het echt beu nu dat werk :D


hey Fie,proficiat,nu ben ik niet meer alleen als zwanger meisje hier :) ik ben nu 30weken zwanger voor wanneer is het dan bij u uitgerekend?Weet je ze zijn hier allemaal superlief hoor de mamma's en ze geven steeds raad of beantwoorden alle vragen zou het hier niet meer willen missen :wink:

groetjes

Trui
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 feb 2005, 15:33
Locatie:Velzeke

Bericht door Trui » 24 aug 2005, 22:11

Fie, welkom hoor!! Sorry ik was echt een beetje mijne kluts kwijt...
Hopelijk voel je je snel thuis hier in de bende (maar daar twijfel ik niet aan)!! Geniet van je zwangerschap en laat ons af en toe iets weten he...!!
Afbeelding

Gebruikersavatar
Isake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:18 feb 2005, 13:11
Locatie:Brakel (Sint-Maria-Oudenhove)
Contacteer:

Bericht door Isake » 24 aug 2005, 22:53

Fie, welkom op ons tof forum, alle, da was het toch hoor en hier bij de Zottegem benden is het super hoor, heel toffe mensen die ook al kennen ze elkaar nog nie zo goed, heel erg met elkaar begaan zijn hoor!
Hoop dat je het goedsteld tijdens je zwangerschap en da alles nu heel goed zal verlopen he meiske!
Ik woon nu nog in Roborst :) maar 1 oktober gaan we verhuizen naar Oudenhove.
Waar in Roborst komen jullie wonen?
Wij wonen op Machelgemstraat waar de motocross elk jaar is, ben je van Roborst?
Ben ook bij Waterschoot bevallen en tis echt een heel toffe gyn!!!!!!!!!!!!!!

Luna, goeie reis he meiske en zie da je veel kan vertellen he als je terug komt!!!!!!!!!!!!
Hoop dat het goed lukt met de kindjes maar da zal wel he!!!!!!!!!!
Zal aan jullie denken hoor!

Hey Ellentje, hoe is't met de wedstrijd? Heb je al nieuws? Loopt die nog?

pfff, ik had nog wa vragen en zo maar heb geen zin meer om te schrijven... vind het zo triestig van wat er gaande is met Janewaye, een zwangerevrouw is toch ook zo kwetsbaar alle, ik was toch zo..... en zeker naar het einde toe, .... hoop dat alles vlug terug inorde komt!!!!!!!!!!!!

ga jullie laten, tot later!!!!
Afbeelding
Afbeelding

Marita
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:31 mar 2005, 18:06

Bericht door Marita » 25 aug 2005, 01:08

ik ben zo vrij geweest om een aantal berichten te verwijderen, dan doen we morgen verder alsof er niets gebeurd is.
Laatst gewijzigd door Marita op 25 aug 2005, 10:35, 1 keer totaal gewijzigd.

Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 25 aug 2005, 08:45

Alsof niks gebeurd is :shock: :shock: Ja...

Had gisteravond ook geen zin meer om te schrijven, en weet nu eigenlijk ook nie hoe er aan beginnen.

Isake, heb jij zo een supergesofisticeerde schommelrelax? :shock: WAW!

Die wedstrijd, die loopt nog ja ben eens benieuwd. Denk niet dat ik zal winnen hoor want het gaat om het meest originele recept. Dat van mij is da wel ongelooofelijk lekker, als ge ziet staan er wel bij die origineler zijn.
Maar wel een leuke site voor receptjes!

Gisteravond is Didier mijn ziektebriefje op den buro in de brievenbus gaan steken. Ik wil gewoon niks meer te maken hebben met ginder. En ze bellen mij dan altijd maar voor te klagen en te zagen, zou eigenlijk liever hebben dat ze mijne kop nu gewoon eens gerust laten want als ik al denk aan den buro :evil: :evil:

Baby wakker!!

Gebruikersavatar
Isake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:18 feb 2005, 13:11
Locatie:Brakel (Sint-Maria-Oudenhove)
Contacteer:

Bericht door Isake » 25 aug 2005, 09:15

Marita schreef:ik ben zo vrij geweest om een aantal berichten te verwijderen, dan doen we morgen verder alsof er niets gebeurd is.

:?:

Hebben we zo ook Janewaye terug?

ja dus....verdergepraat tot ze terug was (2h vannacht)
Marita
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Isake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:18 feb 2005, 13:11
Locatie:Brakel (Sint-Maria-Oudenhove)
Contacteer:

Bericht door Isake » 25 aug 2005, 09:21

Hey Ellentje, die schommel is echt de max hoor!!!!!
Hebben hem van mijn zus cadeau gekregen, hihi, ze moest toch iets kopen he :wink:

Ja en wat je werk betreft, met wat je er al van verteld hebt kan ik je goed begrijpen maar ja, da gaat nie zo gemakkelijk he dat ze u zouden gerust laten.... toch??

Ik ga hier mijn huis beetje proper zetten want deze namiddag gaan we naar ninove naar het winkelcentrum om kleren voor Jens.... pfff volgende week school :? ik had al gezegd dat het tijd wordt maar ik ga hem missen denk ik :cry:

slukes iedereen
dikke kus en knuf
Afbeelding
Afbeelding

Anna
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2004, 12:42

Bericht door Anna » 25 aug 2005, 09:22

ja en als jullie nu kliken op mijn fotoalbum dan zien jullie mijn doopsuikertjes hoor!

blauw blauw blauw!

ik heb nog steeds blauwwe vingers, kinderen nog steeds
buikpijn van al het eten en nooit meer pluimpjes!
ze mogen dan wel mooi zijn, maar...
ze vlogen rond, gaven veel kleine pluimpjes af en
ze waren overal!
de rest ging vanzelf!

Gebruikersavatar
Isake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:18 feb 2005, 13:11
Locatie:Brakel (Sint-Maria-Oudenhove)
Contacteer:

Bericht door Isake » 25 aug 2005, 09:27

ik kan er nie op op je album!!!!!!!!!!!
Afbeelding
Afbeelding

Anna
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2004, 12:42

Bericht door Anna » 25 aug 2005, 09:31

neen????
okee dan moet ik dat subiet gaan uitzoeken, anders maak ik er mijn werk van die foto's vandaag te plaatsen!

mama's van zottegem....
ik ben bezig aan flitsfoto's te maken
kan het nu beter met 5 foto's en ze zijn grooter wie er één wil die flitst,
laat een privee bericht achter

Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 25 aug 2005, 09:34

denk dat er iets mis is met uw link want ik zie mijn eigen album :?:

Nu wordt ik regelmatig gebeld en gemaild door mijn collega's met verhalen van op den buro, zagen en klagen, en ik begrijp dat wel dat ze dat eens willen vertellen en tegen hun partner kunnen ze dat wel vertellen maar die partner weet dan niet hoe dat daar eigenlijk ineen zit. Dus bellen ze naar mij. Maar hoe kan ik nu rustig worden als ik alleen maar de slechte verhalen hoor :shock:

Goh Isake da's echt iets tof hé, spijtig dat dat zo duur is.

Ons meiske is weer in slaap gevallen, ik ga haar maar laten doen want ze heeft nu 2 dagen overdag bijna niks geslapen, en als ze nu slaapt is het toch dat ze het nodig heeft.

Als ik zo de laatste tijd haar bekijk, dan is ze toch nogal veranderd zenne. Zo ineens, veel meer "kind" geworden. Als ze iets wil en ze heeft het dan moet ge het maar eens proberen afpakken, zo een concert. Nu al... Ze heeft echt een karakterke, en om die reden denk ik dat het goed is dat ze binnenkort naar de creche gaat. Want moest ze bij mij thuis zijn voor opvang dan zou ik teveel toegeven denk ik en ben zoooo bang om haar verkeerd op te voeden en dan zo van die kinderen te krijgen die je ziet in "supernanny" en zo :shock:

Anna
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2004, 12:42

Bericht door Anna » 25 aug 2005, 09:49

Afbeelding



Afbeelding

Anna
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2004, 12:42

Bericht door Anna » 25 aug 2005, 09:51

Afbeelding



Afbeelding

Anna
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2004, 12:42

Bericht door Anna » 25 aug 2005, 09:51

voila gedaan!

ik raad mensen aan, niet te doen zoals ik!
prutsen met pluimen!
wat een sukkel gedoe!
en mijn vingers zien nog steeds blauw! :D

Gebruikersavatar
Isake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:18 feb 2005, 13:11
Locatie:Brakel (Sint-Maria-Oudenhove)
Contacteer:

Bericht door Isake » 25 aug 2005, 09:53

is wel heel mooi hoor, net zoals de naam trouwen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Isake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:18 feb 2005, 13:11
Locatie:Brakel (Sint-Maria-Oudenhove)
Contacteer:

Bericht door Isake » 25 aug 2005, 09:55

tja Ellentje, als je collega's je bellen om over de problemen te praten van het werk, da is ook geen oplossing voor u he!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Afbeelding
Afbeelding

Vanessa
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 mei 2004, 15:57

Bericht door Vanessa » 25 aug 2005, 10:28

Hey,

Amai, ik ben hier een paar dagen niet langs geweest, en heb heel wat te lezen hoor.

Isake, Gaat het nu al beter met Laura haar voeding? Was het nu van haar tandjes?

Ellentje, amai zeg. Is dat daar zo erg bij jullie op 't werk? Ja, kan me voorstellen dat je dan niet graag terug gaat. En als je collega's bellen met de slechte verhalen, zeg dan eens dat je liever daar niet te veel van hoort, omdat je je daar niet goed bij voelt.

Luna, prettige vakantie gewenst. Kom daarna maar met de verhalen hier.

Mei mama, was de kermis plezant :lol: ?
Op 't terras toch alleszins hé :wink: .

Marina, 'k lees hier net dat je huisje verkocht is. Heb je nu al zich op een ander? Waar gaan jullie dan in tussentijd wonen? Of mag je er nog efkes in blijven?
En je gaat terug aan het werk zie ik. Terug waar je vroeger werkte?

Fie, welkom hier. Spannend, opnieuw een zwangerschap te volgen.

Hier gaat alles goed met de kindjes. Gisteren met Jelco naar Kind en Gezin geweest. Hij wordt volgende week 10 maand. Hij is nu 72 cm groot, en woog bijna 10 kilo.
't Wordt zo een echte jongen hé. Dat baby gaat er zo meer en meer af.
Ik ben eigenlijk ook wel blij dat het volgende week terug school is.
Het zal hier weer wat kalmer zijn, en ik vind als het school is, zit er zo meer routine in je leven. Nu verlopen de dagen soms nogal hectisch.
En voor de kinderen ook, want nu gaan ze soms pas slapen om 9 uur of zo , als we eens weg gaan, maar als 't school is, is dat elke dag om half acht, en dan zijn ze overdag niet zo lastig, omdat ze tenminste uitgeslapen zijn.
En met dit rotweer kunnen ze dan al niet buiten spelen, dus da's ook lastig hé.
Ons zwembad staat daar buiten, en hoeveel hebben ze er al kunnen in gaan? Nog praktisch niet.

Zo, 'k ga nog wat voort doen. Mijne strijk staat op mij te wachten.

Groetjes,

Vanessa.

Vanessa
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 mei 2004, 15:57

Bericht door Vanessa » 25 aug 2005, 10:29

Nog vergeten.

Janewaye, heel mooie doopsuikers. Je hebt er blijkbaar uw werk aan gedaan.

Groetjes.

Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 25 aug 2005, 11:48

ja toffe suikerkes en die boot! Mijn suikerbonen waren ook blauw, zo blauw gelijk het BF. En ook donkerbruine.
En de zeepjes met haar naam in gedrukt die waren roze, ha ja het was een meisje hé.

De afgelopen 2 dagen van niet slapen overdag hebben z'n tol geeist bij de kleine spruit, ze slaapt weer al. Hopelijk is ze dan vanmiddag wat wakker want ze gaat bij mijn schoonouders ik moet naar de kapper.

En groeien dat die doet zo lang dat ze al geworden is, ben curieus hoe groot ze volgende week vrijdag zal zijn! Als ik nu haar zomerkleedjes zie hangen in de kast :? denk dat ze die niet meer zal kunnen dragen, stom hé :evil: zomer
Haar haar wordt stilaan ook bleker, toen ik de fotos zag vanmorgen van onze bijeenkomst zo donker dat dat nog was nu is het zowat gelijk het mijne.


Plaats reactie

Terug naar “Oost Vlaanderen”