Bevallen in Zottegem deel II

Moderators:Welcome, Keppebolle, Moderators

mei mama
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 mar 2005, 15:52
Locatie:Zottegem

Bericht door mei mama » 19 aug 2005, 21:12

Nu we toch over de poepkes bezigzijn :D Ik gebruik altijd gewone luierzalf, eerst die van galenco uit de zak en nu die van Mustela. Amy heeft al 1 keer uitslag gehad toen ze diarree had en toen heb ik er ook inotyol aangedaan en na een dag was het zo goed als weg. Dus wel goed ja, maar ik vind gewone luierzalf voor elke dag wel beter.
Ik wou nog het een en ander zeggen, maar mijne film begint, dus ik ga stoppen.
Daaaaaaaaag


elske
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 mar 2005, 18:07
Locatie:geraardsbegren
Contacteer:

Bericht door elske » 19 aug 2005, 21:13

ale nog drie kwartier en ik mag naar huis eindelijk weekend!! :lol:

het is hier opeens stilletjes

ale groetjes iedereen en tot maandag als ik hier vandaag niet meer geraak

Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 19 aug 2005, 21:43

oei elske, heb jij enkel toegang tot pc op je werk? Wat gaan wij dan doen als je in zwangerschapsverlof bent? :( En hoe gaan we dan weten wanneer je bevallen bent? :(
Als je dit nog leest, geniet van je weekend en RUST!!! :wink:

elske
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 mar 2005, 18:07
Locatie:geraardsbegren
Contacteer:

Bericht door elske » 19 aug 2005, 21:57

hey ellentje ik ben er nog,

ik had vroeger thuis ook internet maar omdat ik een ganse avond op internet zat op het werk heb ik dat stopgezet maar eens ik thuis ben neem ik terug internet aansluiting hoor en anders vindt ik wel ergens een PC om het jullie te laten weten zo vlug zijn jullie van mij nog niet vanaf hoor :wink:

wees maar gerust ik zal er van genieten. :lol:

doe jij dat ook maar want je hebt het nodig :wink:

groetjes

Trui
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 feb 2005, 15:33
Locatie:Velzeke

Bericht door Trui » 19 aug 2005, 22:20

Heykes ik ben hier nog eventjes :lol:
Seppe slaapt en ik denk dat ik strakskes ook in mijn bedje kruip...k'ben moe!!
Ik heb net naar Supernanny over de grens gekeken...en ik zei tegen Robby dat ik hoop dat ik dat nooit nodig heb.. :? Streng zijn is niet plezant en straffen zeker niet maar het is nodig he anders lopen ze zo over je heen... Soms denk ik dat ik nu al niet goed bezig ben omdat ik hem eigenlijk nooit eens laat wenen of doorwenen... En hij weet dat al hoor!!! Ik heb me laten vertellen dat een baby zo de gebeurtenissen van de dag verwerkt...door te wenen bedoel ik. En ik laat hem dat zelfs niet toe....eigenlijk kunnen ze gewoon niet anders he..
Ja Elske neem maar terug internet voor als je thuis bent anders zullen we je missen hoor!!
Ellentje alles ok nu?? Dikke knuffel!!
Tot morgen misschien...ik weet niet of ik er dit weekend veel geraak...het is de verjaardag van mijn zus, moeder en grootmoeder. Dat zal een emotionele verjaardag worden voor iedereen; de eerste keer dat het niet echt in 'familieverband' gevierd zal worden :cry: Och ja, da gaat ook wel over....en ik heb jullie he :lol:
Slaapwel
Afbeelding


Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 19 aug 2005, 22:37

Mij hebben ze altijd verteld dat je een kind niet kan verwennen tot zijn/haar 6 maanden.. Volg gewoon je gevoel! Ik laat Karsten ook niet altijd wenen! Soms heeft hij gewoon de behoefte om geknuffeld te worden.. Bij het slapen gaan, bijt ik wel door (voormiddag, namiddag en 's avonds), 's nachts niet, want dan weent hij zijn eigen toch maar klaarwakker en heb ik er meer last mee!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 20 aug 2005, 08:44

Ik lees eigenlijk een beetje verbaasd jullie verhalen, Eva die weent eigenlijk nooit... :shock: Gewoon als ze honger heeft, en dat zie ik ook aankomen dus dat duurt ook niet lang.
Zelfs voor een vuile pamper weent ze niet dus ga ik af op geurtjes :lol: of gewoon om de zoveel tijd.
Zo een huiluurtje dat heeft ze nooit gehad. Wat ze wel kan is ongelofelijk kneuten en dat is dan enkel als ze moe is. Zo kan ze bvb al moe zijn om 14u maar pas na veel gekneut om 16u in slaap vallen :?

Trui het geeft niet hoor, zal er anders misschien zelf wel eens om komen, zal je ook mijn gsm mailen want ik denk niet dat je die hebt zeker, dan kunnen we zo afspreken. Of jij had spullen gevraagd aan Luna om mee te brengen van NL zeker? Moet je daar om gaan volgende week want dan passeer je hier ook ongeveer.

mei mama
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 mar 2005, 15:52
Locatie:Zottegem

Bericht door mei mama » 20 aug 2005, 10:26

Trui, ik heb gisteren voor het slapen gaan Hépar in Amy haar fles gedaan en resultaat: deze morgen dikke kakapamper en niet hard. probleem weer opgelost ze. :)
Hihi Ellentje, ge moogt wel van geluk spreken. Hier regelmatig toch eens een schoon concert ze. En dan vooral 's avonds. Ja het is nu niet dat ik Amy constant laat liggen wenen, maar ik neem haar ook niet op bij de minste kik hoor. Want soms ligt ze zo te kneuten en dan neem ik haar op en dan stopt ze direct. En als ik haar weer wil neerleggen, dan heeft haar hoofd het park nog niet geraakt of ze begint al weer te roepen. Wat ik dan wel weer veel doe dat is haar wel laten liggen maar er wat tegen babbelen of mee spelen. Zo een klapke doet altijd wonderen; Als ik strijk of kook en ze zit in de relax dan ben ik constant tegen haar aan het babbelen. En dan is ze echt content.
Ik weet nu al dat ik later een strenge zal zijn. Van Steven zal ze veel rapper haar gedacht krijgen. Ah ja, elk zijn eigen opvoedingsprincipes hé. Ik ben zelf streng opgevoed, maar niet overdreven streng, en ik vind niet dat dat slecht was, ben heel tevreden met mijn kinder en jeugdtijd, al vloekte ik toen soms wel eens als ik iets niet mocht, maar nu begrijp ik wel waarom dat was.

Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 20 aug 2005, 12:11

Ik zal hier ook de strengste van de twee zijn, Didier die geeft nogal makkelijk toe. Ik zie dat nu al bij de hond en al bij al komt dat op hetzelfde neer hé.
En zo praten met haar dat doe ik ook en dat helpt inderdaad. Als ze zo wil beginnen kneuten dan roep ik "ik kom af" en dan is het precies of ze mij verstaan heeft :lol:

Pff, ik denk dat het aan het weer ligt, voel mij precies een vod. Er zou hier nog zoveel moeten gedaan worden maar foert zenne. En ik loop constant te gapen :oops:

Ben vanmorgen al een taart gaan bestellen bij een goeie bakker, voor volgende week zondag, en dan ook al het brood dan kan ik Didier er om sturen, da's makkelijker. Want zal dan wel al mijn handen vol hebben met het klaarmaken vd breugelschotel.

Weet er trouwens iemand een goed aperitief, of een cocktail ofzo? Normaal is dat altijd champagne maar ik zou eens iets anders willen geven.

We zijn aan het overwegen om eens een weekendje weg te gaan, maar weet niet goed of ik het ga over mijn hart krijgen om haar 2 dagen niet te zien.

Allé, ik ga de tafel zetten want het ventje zal gaan thuiskomen.

Vanessa
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 mei 2004, 15:57

Bericht door Vanessa » 20 aug 2005, 13:10

Ellentje schreef:Weet er trouwens iemand een goed aperitief, of een cocktail ofzo? Normaal is dat altijd champagne maar ik zou eens iets anders willen geven.

Sangria, da's hier altijd een voltreffer.
Lekker straf, met veel fruit in. Gegarandeerd succes.

Groetjes

mei mama
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 mar 2005, 15:52
Locatie:Zottegem

Bericht door mei mama » 20 aug 2005, 14:17

Mochito is ook heel lekker maar ik moet eens zoeken naar de verhoudingen. is met bacardi, limoen en munt.

Vanessa
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 mei 2004, 15:57

Bericht door Vanessa » 20 aug 2005, 18:59

mei mama schreef:Mochito is ook heel lekker maar ik moet eens zoeken naar de verhoudingen. is met bacardi, limoen en munt.
Ja, is ook heel lekker, maar als ge er zo een stuk of twee, drie gedronken hebt, 'k verzeker het u. haha :lol:

Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 20 aug 2005, 20:23

Héla, 't is maar voor aperitief ze moeten hier nog niet zat zitten de eerste 5min dat ze binnen zijn hé :lol: :wink:

Denk dat het misschien sangria zal worden, is eens iets anders en het is technisch gezien toch zomer hé :lol: 8)

Luna, gezien het lekker weertje morgenvroeg geen rommelmarkt zeker :lol:
Hoe was het shopping dagje over de grens?

Gebruikersavatar
Isake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:18 feb 2005, 13:11
Locatie:Brakel (Sint-Maria-Oudenhove)
Contacteer:

Bericht door Isake » 20 aug 2005, 20:41

ik vind Kirr toch ook een lekker aperitiefje!
Afbeelding
Afbeelding

mei mama
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 mar 2005, 15:52
Locatie:Zottegem

Bericht door mei mama » 21 aug 2005, 11:05

Ja maar Sangria kan toch ook straf zijn zenne. Wij zijn vorige week naar ne verjaardag geweest en het was ook Sangria. Ze hadden hun fruit ne nacht laten trekken in pure alcool. Niet te doen. :shock:

Gast

Bericht door Gast » 21 aug 2005, 11:06

He, Ellentje, neen vandaag geen rommelmarkt, wist niet goed hoe het weer zou zijn! :? . Volgende week zijn we weg dus hopelijk de week erna. Misschien dat mijn moeder volgende zondag gaat staan bij goed weer, geen idee.

Shoppingdagske, pffff, leuk maar niet om elke week te doen, kwestie van verleiding he. 't Was me een hele dure dag ... dubbele buggy ...
Trui, ik heb alles mee, je mag altijd langskomen dan mail ik je de wegbeschrijving wel + telefoonnummer. Zijn er nog tot donderdagmiddag.

Aiai, iets gebroken, ne keer gaan kijken + Ugo weent.
Goeie zondag allemaal

Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 21 aug 2005, 11:12

dag dag dag!
Gisteren was ik de hele dag zo suf en overal waar ik ging liggen viel ik in slaap :oops:
Dat was zo in de zetel voor tv en dan nadien in bed, Eva naast me ook aan't maffen en de hond op de grond ook, moet een schoon zicht geweest zijn!
Maar ja, da's dat'k het nodig had zeker...

Straks naar Gent bij vrienden naar een etentje, ben benieuwd want was gepland voor BBQ maar ze gingen nu iets anders doen. Maar die hebben zo andere smaken, die maken zo andere dingen klaar, zo speciale dingen en probeersels, hopelijk lust ik het! Want in januari zijn we daar ook's gaan eten en dan heb ik het voorgerecht al aan de kant geschoven :roll:
Normaal gezien gaat Eva nooit mee als we ergens gaan eten maar nu wel, de eerste keer dus maar dat zal wel meevallen denk ik.

Luna ga je op reis misschien?

Gast

Bericht door Gast » 21 aug 2005, 11:44

Wij gaan naar huwelijk van vriendin die ik al 30 jaar ken ... :lol:
Zij is half belgische / zwitserse, woont al jaren in Zwitserland.
Heb de voorbije weken al vanalles gedacht, wel gaan met Ugo & Noa, Noa toch maar thuis laten, helemaal niet gaan, ... maar ze wil echt dat we er zijn en haar huis bewonen wanneer zij op reis zijn. Dus we blijven daar een weekje en dan bezoek ik meteen een Iraneese vriending die er woont en ik al 3 jaar niet meer gezien heb.
Hopelijk mooi weer :lol:
Er is overnachting in een kasteel daar waar het feest doorgaat, dus met de babyfoon zal dat wel lukken? Allé, hopelijk zijn ze beiden rustig hoor want de laatste weken is 't echt hectisch. Noa heeft denk ik verminderde weerstand maar die wordt niet gauw ziek en volgens mij reageert ze dat dan af (zich niet goed voelen) in lastig zijn. Ze eet nu al bijna een week niet meer. Maar een kind zal zich niet laten uithongeren vermoed ik. Dus hopelijk gauw beterschap. Met den Ugo gaan we denk ik geen eetproblemen hebben :roll: Dinsdag met hem nog eens op controle. Indien hij nog last heeft van spruw moet ik 's morgends gaan en gaan ze bloed prikken :cry: Dat is nu al meer dan 1 maand, dat verdwijnt (met orale gel) en dan is dat er nadien terug ... hij heeft daar ook last van. En zo blijven zalf in zijne mond smeren!


En nadien beginnen we aan de studies.

Gebruikersavatar
Isake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:18 feb 2005, 13:11
Locatie:Brakel (Sint-Maria-Oudenhove)
Contacteer:

Bericht door Isake » 21 aug 2005, 11:45

Oei, Luna, toch niet te erg hoop ik?

Ja Ellentje, gisteren was het wel het weertje om suf te zijn he!
Vond het zo een dag om in de zetel te kruipen met wa versnaperingen en ne goeie film!!!
Maar denk da ik rap in slaap zou gelegen hebben :wink:
Waarom gaat Eva nooit mee als jullie gaan eten?
Wij nemen de kindjes overal mee naartoe!
Eén keer zijn we naar een optreden geweest van ons lievelings groepke en da was om 23u en vond da toch te laat om Laura mee te nemen, Jens die was bij zijn pa, dus is mijn ma bij Laura gekomen en ik heb meer naar mijn gsm staan kijken of mijn ma nie belde dan dat ik de groep heb gezien!
Ik was dus nie op mijn gemak en ik had een schuldgevoel omdat ik mijn kleintje achter liet ..... :roll: en sinds dien blijf ik ook thuis als de kinderen niet mee kunnen .... :?
Das mss raar he maar ik kan het gewoon niet!

Sebiet is't hier BBQ
Spijtig dat het weer wa tegen valt maar ja, we zullen zelf wel de zon doen schijnen he!
En er is Sangria dus da is toch al goed!!!!!!!!!

Tis hier toch wel kalmkes zo zonder onze Jens... ( bij zijn papa)
Ben benieuwd hoe hij nu weer gaat naar huis komen!
Over veertien dagen kwam hij af met het nieuws ' mijn hartje gaat breken door u en ik ga wenen '
Zijn papa had da blijkbaar gezegd omdat hij geen twee keer wou blijven slapen!
:twisted: heb een goed zinneke voor in het praathoekje ' ik haat....'
Voel mij soms zo schuldig tegenover Jenske .... en hij heeft nogthans niets te kort maar ja, da is nu eenmaal zo he!

Ga maar stoppen want straks is het :cry: en da's nie de bedoeling

Slukes iedereen mss tot vanavond nog es maar denk het niet want om 21u is er een schoon filmke op tv die ik zeker wil zien!!!!

Moet gaan ons volk is er!
toedeloekes

ps: truike, hoe is't met Seppe? Slaapt hij nu al beetje beter?
Afbeelding
Afbeelding

Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 21 aug 2005, 17:22

Hello! We zijn net terug, en het kleintje slaapt. Ginder heeft ze hooguit een halfuurtje geslapen en voor de rest bij ons mee aan tafel gezeten.
Totnogtoe hebben we ze eigenlijk nooit meegenomen omdat het dan altijd om haar draait, mensen vergeten dan wel eens dat WIJ er ook zijn. En we gaan al niet veel weg dus als we al eens weggaan dan zijn we graag nog eens een koppel en niet mama en papa.
Het eten viel wel mee maar niet direct iets wat ik zou maken maar ja :wink:
Het ligt wel een beetje op mijn maag :(

Ze hebben me een receptje gegeven van een drankje, zal het vandeweek al eens proberen. Iets met citroensorbet, schuimwijn en wodka 8)

Zal eens moeten kijken voor een weekendje weg te gaan, want ons relatie heeft wel eens een beetje power nodig.

Luna amai een kasteel in zwitserland, wat moet ik me daar bij voorstellen! Trek maar wat foto's van de omgeving want ik ben daar wel benieuwd naar!
We gaan u hier missen zenne!
Wat uw poppemieken betreft, denk ook niet dat een kind zichzelf uithongert. Heb dat trouwens eens ergens gelezen. Wel niet fijn natuurlijk :(
En bij Ugo, die spruw hoe ziet dat er eigenlijk uit?

Trui
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 feb 2005, 15:33
Locatie:Velzeke

Bericht door Trui » 21 aug 2005, 22:03

Heykes, ik ben hier ook nog eens geraakt :lol:
Ellentje, ik las net dat je enkel nog hier komt kijken... Ik versta je wel hoor en je moet je zeker niet verantwoorden maar ik denk dat ze dat niet zo bedoelde.. Ze is in alles redelijk fanatiek denk ik en dat is dan haar keuze. En het is niet eerlijk om mensen te veroordelen op een keuze maar ik zou me daar niet teveel van aantrekken...al is dat niet altijd even makkelijk. Maar wij zijn er hier voor jou en dat telt ook zeker?? Trouwens het is Janewaye die er op gereageerd heeft, ik zou het toch eens gaan lezen... Ik wil je nergens toe verplichten hoor maar ik zou het spijtig vinden dat je enkel nog hier te vinden zou zijn...je was zo goed bezig en je leest toch zoveel plezante en interessante dingen ook...alle ja ik wil je niet forceren hoor, ik wou gewoon helpen... Maar als er iets is dat je van je hart wil...wij luisteren en veroordelen je zeker NIET!!
Het was me het weekendje wel...amai zo druk!!! Teveel om te vertellen en niet zo interessant voor jullie vrees ik dus laat ik dat allemaal achterwege... :roll:
Seppe heeft zich gisteren nogal zitten weren om kaka te kunnen doen, precies of zijn leven hing ervanaf :shock: En wat kreeg hij eruit..en klein superhard bolleke :( Vandaag heeft hij dan uiteindelijk na een hele dag kneuten en duwen en lastig zijn kaka kunnen doen :D :D Wij kijken telkens uit naar die kaka-pamper van hem. Dat kan toch niet blijven duren hoor!!! Ocharme da ventje :cry: Ik ga morgen is naar de KA bellen. Ik heb hem vandaag de hele dag een beetje Hepar bij zijn fles thee gegeven en ik denk dat het geholpen heeft. Alhoewel het vandaag zijn kak-dagje was... Ja, er zitten telkens precies vijf dagen tussen...raar he?? Ik ga morgen achter die glycerine suppo's. Ik wou dat eigenlijk niet zo omdat ik dacht dat hij op den duur zelf niet meer zou proberen, maar zo is het niet meer te doen hoor!!!
Even posten
Afbeelding

Trui
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 feb 2005, 15:33
Locatie:Velzeke

Bericht door Trui » 21 aug 2005, 22:10

Luna, merci he voor alles mee te brengen :D Stuur me anders uw rek nr is in een mail en hoeveel het was dan betaal ik het zo.... Ik weet niet of ik er deze week zal kunnen achter komen want Robby zijn auto is in de garage en ik weet niet wanneer hij hem terug heeft. En ondertussen rijd hij dus met de mijne :? Amai, ik zonder auto, nu moet ik wel binnen blijven :(
Dus Karen en Ellentje, jullie zullen nog even moeten wachten. Tenzij jullie zin hebben om zelf eens af te komen...steeds welkom :lol:
Marina, ik ben dit weekend aan je deur gepasseerd en heb uw gerief in de bus gestoken...ik dacht wel dat die naambordjes iets groter zouden zijn.. Jij ook? Ik hoop dat je niet teleurgesteld bent??
Luna, op reis!! Plezant, ik wou dat ik dat ook kon zeggen... En alles zal wel meevallen met de kindjes. Noa draait ook wel bij!!
Ja, van die cocktails en zo kan ik niet meespreken, ik drink nl niets van alcohol. En veel mensen bekijken me dan zo raar :shock: :shock: maar dat is hun probleem :lol:
Ik ging nog vanalles vertellen maar ik weet niet meer wat, het schiet me misschien nog wel te binnen...
Afbeelding

Gebruikersavatar
Isake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:18 feb 2005, 13:11
Locatie:Brakel (Sint-Maria-Oudenhove)
Contacteer:

Bericht door Isake » 21 aug 2005, 22:16

heb ik een paar mailkes gemist of zo?
Wat is er met Ellentje?
Ik denk da ik nie goed kan volgen!
En wat zijn de naambordjes?
Ik denk echt dat ik iets gemist heb!
Afbeelding
Afbeelding

Trui
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 feb 2005, 15:33
Locatie:Velzeke

Bericht door Trui » 21 aug 2005, 22:17

Isake, hoe was de bbq??
Ellentje, spruw zijn allemaal witte bolletjes op de tong denk ik.. K'ben niet zeker maar ik denk het wel. Zo uitslag...zeer ambetant denk ik voor de baby zelf (alle, da denk ik toch)
Seppe slaapt weer nogal slecht, deze nacht was hij weer om 3u20, rond 6u en tussen zes en negen wel drie, vier keer :shock: dus veel slapen komt er niet van :? En ik heb dit weekend ook geen dutje kunnen doen of eens lekker lang slapen (wat eigenlijk al zeeeeer lang geleden is :? )
Zo een weekendje, ja da zou ik eigenlijk ook nog eens willen doen. Maar ik zou eigenlijk Seppe wel willen meenemen dan..ik kan hem nog geen halve dag missen :oops:
Ik heb minder goed nieuws ook voor ons :cry: Het gaat op Robby zijn werk zeer slecht, hij werkt als magazijnier in een metaalverwerkend bedrijf, Bekaert. Jullie kennen da wel van die draad denk ik. Maar ze maken er andere dingen dan draad.. Soit, ze hebben geen werk tot het eind van het jaar en ze gaan in een beurtrol moeten gaan doppen :cry: Hopelijk gaat dat bedrijf ook niet op de kop!! Dat kunnen we nu wel missen hoor!! Eigenlijk nog goed dat ik niet naar ander werk gezocht heb, dan heb ik toch nog vast werk... Graag of niet :?
Ellentje, wat hadden ze klaargemaakt..?? Ik ben ook niet curieus he :oops:
Alle, k'ga hier nog een beetje bijlezen...
Afbeelding

Trui
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 feb 2005, 15:33
Locatie:Velzeke

Bericht door Trui » 21 aug 2005, 22:19

Er is een topic waar er weer niet zo fameus gesproken is over mama's die flesvoeding geven...dit is wat ik voor Ellentje schreef...
En die naambordjes die heeft Marina besteld op die demonstratie van dat houten speelgoed bij mij thuis...
Ja, ik zal wat duidelijker moeten zijn in het vervolg...
Sorry :oops: :oops:
Afbeelding

Gebruikersavatar
Isake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:18 feb 2005, 13:11
Locatie:Brakel (Sint-Maria-Oudenhove)
Contacteer:

Bericht door Isake » 21 aug 2005, 22:29

Hey, hihi, de BBQ is al bij al goed meegevallen!
Behalve dat we halfweg zonder gas zijn gevallen, tja, mijn ventje had gedacht dat hij nog ging toekomen :lol:
Hij heeft dan maar verder gedaan op de pan :lol:

Deze middag hebben we goed gelachen!
Zaten op terrasje en zat daar een man met een jonge hond maar de man was al nie meer nuchter als hij toe kwam!
Hij heeft daar twee zware bierkes gedronken en wa zitten zeveren tegen ons en als hij weg ging trok zijn hond naar een andere hond, hij wou zijn hond tegen houden maar zijn broek zakte af , wij natuurlijk lachen en hij wou hem draaien naar zijn hond maar door dat zijn broek tussen zijn benen was viel hij toch wel achteruit op zijn gat tegen da tuintafelke en hij dan rap weg....

Deze avond is Jens naar huis gekomen met de boodschap dat zijn schoenen binnenin naar kattepies ruiken.... ' mama ' Nele heeft da gezegd!!!!
:twisted: zijn da nu dingen om tegen een kind van 5 jaar te zeggen?????
:twisted: :twisted:

Welk topic is da van flesvoeding?
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Isake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:18 feb 2005, 13:11
Locatie:Brakel (Sint-Maria-Oudenhove)
Contacteer:

Bericht door Isake » 21 aug 2005, 22:30

Hey Trui, geen sorry zeggen hoor, is nie nodig!!!!!!!!!!!!!!

En van Robby zijn werk da is idd geen goed nieuws en ik hoop dat het goed komt hoor!!!!!
Afbeelding
Afbeelding

Trui
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 feb 2005, 15:33
Locatie:Velzeke

Bericht door Trui » 21 aug 2005, 22:46

Wel Isake, ik heb nog eens zitten zoeken en ik weet niet meer welke topic :oops: Ellentje zal het zeker en vast nog weten!!!
Afbeelding

Gebruikersavatar
Isake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:18 feb 2005, 13:11
Locatie:Brakel (Sint-Maria-Oudenhove)
Contacteer:

Bericht door Isake » 21 aug 2005, 22:51

heb het gevonden hoor Truike!

Ellentje, trek het u allemaal niet aan!
Bv moet ieder voor zich uitmaken en da heeft niets te maken met ' hoe een moeder het over haar hart kan krijgen om fv te geven '
En voor degene die fv geven, die moeten helemaal geen reden hebben om geen bv te geven!
Ieder doet toch wat hij wil of niet soms?
Heb het in het topic geschreven!
Je moet een keuze maken en als mama kies je toch altijd het beste voor je kindje he!!!!!

dikke knuf
Afbeelding
Afbeelding

Gast

Bericht door Gast » 22 aug 2005, 00:25

Ellentje, trek je niks van aan, weet wel niet huist waar dat geschreven is anders zou ik er berichtje posten ...

Slaapwel.


Plaats reactie

Terug naar “Oost Vlaanderen”