Luna, zelfde verzekeringsmaatschappij als de jouwe, mijn ventje zal het graag horen want... hij werkt voor die maatschappij

Voila heb het hem hier gezegd en hij zegt "verstandige mensen"

Moderators:Welcome, Keppebolle, Moderators
Zeg Truike, heb je al es geprobeerd om Seppe in een slaapzak te leggen om te slapen?Trui schreef:Ik ben hier weer...derde keer goede keer??
Echt raar...hij ligt te wenen, ik neem hem op en wieg hem een beetje wil hem drinken geven en hij slaapt weer![]()
Hij lag zo in een kussen om niet op zijn buik te rollen (anders word hij wakker omdat hij op zijn buik gerold is) en ik heb da kussen weg gehaald...misschien wou hij hem heel de tijd draaien en werd wakker omdat hij niet kon? Ik weet het niet hoor...ofwel een nachtmerrie...??
Ja, wat ik nog wou zeggen...inderdaad die zetel is niet te doen als je een keizersnede gehad hebt. Je zakt er zo diep in en als je er dan uuit moet, amai da doet zeer!!
Seppe heeft vorige nacht van 23u tot bijna 7u geslapen![]()
Het ambetante is dat ik nu weer zo een nacht verwacht en die ik niet zal krijgen denk ik...alle ik hoop natuurlijk van wel!!
Hij is de hele namiddag wa lastig geweest..overgeven da da manneke gedaan heeft, ocharme!!
Ik heb vandaag ook de rekening van de kliniek gekregen...ik moet 311,71euro betalen. Ik had eerlijk gezegd gedacht dat het meer zou zijn...keizersnede, epidurale, al die medicijnen, zeven dagen kliniek...
Op de rekening staat dat de verblijfkosten kliniek 2093,83 euro kosten![]()
![]()
en dan is al de rest er nog niet bij...
Vier bladzijden en een half rekening, amai ik was wel content da ik in België woon, als ge da hoort wat dat in Amerika kost amai!!
Ik geraak er wel niet wijs aan uit, ik verschiet da ik al die medicijnen gekregen heb. En dat allemaal zonder da ne mens da weet... Ze hangen daar wat aan uw baxterke en ge weet eigenlijk nie wat ze u geven...
Ah, ik zie hier net dat er subtotaal van de factuur staat 3996,03euroNiet te doen he??
K'ga eens posten en eens wat verderlezen op het forum...eens zien of er al iets staat van Katharina...