Bevallen in Zottegem deel II

Moderators:Welcome, Keppebolle, Moderators

Ellentje
Pas blauw

Bericht door Ellentje » 17 aug 2005, 19:55

mijn factuur was iets van een 800euro en na de hospitalisatieverzekering maar 90euro moeten betalen. En dat zal dan enkel van de pampers en de galenco-zak zijn denk ik, en de zalf die Eva gekregen heeft.

Luna, zelfde verzekeringsmaatschappij als de jouwe, mijn ventje zal het graag horen want... hij werkt voor die maatschappij :wink:
Voila heb het hem hier gezegd en hij zegt "verstandige mensen" :lol:

elske
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door elske » 17 aug 2005, 19:55

Hey luna dank u voor de info ja dat is wel een feit voor 2€/dag verschil neem ik dan liever een grote kamer.

In september ga ik naar die informatieavond van borstvoeding en ook die rondleiding verlossingskamer enz...want omdat ik in juli en augustus geen vakantie mag nemen kan ik niet vroeger gaan. :roll:

hoeveel dagen moet je eigenlijk blijven in het ziekenhuis?

is in die 600€ de bevalling en al inbegrepen?

elske
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door elske » 17 aug 2005, 20:06

hey ellentje ja ik probeer het rustig aan te doen hoor maar dat is niet altijd gemakkelijk,maar ik doe mijn best. :lol:

de bevalling is voorzien voor eind oktober nog lang he :shock: maar ja het zal wel vlug gaan zeker??

ja maar ik weet niet goed hoe ik dat moet doen met die banners :?

een tweepersoonskamer wil ik zo wie zo niet hoor pff als je dan zo een zaag naast u hebt !!! :wink:

denk je dat ik beter die reservatie voor zo een luxe kamer nu al doe of zijn er veel van die kamers beschikbaar?

Dagmar
Moderator

Bericht door Dagmar » 17 aug 2005, 20:09

Even over de luxekamer enzo.. Ze kost misschien maar €2 per dag meer als een andere kamer, maar vergeet niet dat de gyn dan hogere erelonen kan vragen!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Ellentje
Pas blauw

Bericht door Ellentje » 17 aug 2005, 21:05

Elske anders moet ge dat eens vragen aan de gyne of dat een verschil uitmaakt van erelonen? De kamers zijn 20euro en 22euro denk ik.
Maar ik had zoiets van "voor die 5 dagen dat ik daar lig mag het wel iets goed zijn". En het is wel een immens verschil tussen de luxe en de gewone. Om te beginnen de grootte. Extra op de luxekamer:
airco, afzonderlijke babybox, frigo met wasbak en plaats voor glazen en zo, extra plaats en stoelen voor bezoek, en alles gaat daar met een afstandsbediening: de lichten, de rolluiken, de tv, de airco, ge moet echt uw bed niet uit :wink:
Verder vond ik nog zéér belangrijk dat je in de luxekamer een badkamer op de kamer hebt, met een douche met massagestralen. Zaaaaalig!
Want bij de gewone kamers moet je je om beurten op de gang gaan wassen, en zo een verblijf is al hectisch genoeg dat je niet ook nog eens moet staan aanschuiven aan de douche.

Ze hebben meer luxekamers dan gewone, dus ze zijn daar eigenlijk wel op voorzien dat iedereen eigenlijk een luxekamer wil. Toen ik binnenging vroegen ze op de spoed voor de inschrijving "luxekamer waarschijnlijk?"
En op de moment zelf is het chance hebben. Ik mocht al van de volgende ochtend op de kamer, maar ik ken iemand die pas op de laatste dag verhuisd is.

En op mijn factuur vond ik nu wel niet echt dat het een duur ereloon was, zal eens vragen aan Didier om de kopie mee te brengen. En ook was ik bevallen met Waterschoot maar Keymeulen stond op mijn factuur.
En ik ben dan nog op een feestdag bevallen, dus zou dan zéker duurder moeten geweest zijn.

Een onderwaterbevalling of een gewone is dezelfde prijs. Ik heb wel een extra voor de epidurale, en de extra onderzoeken voor Eva, en dan mijn véééle baxters.
De dag dat je bevalt is dag 0 en dan blijf je in principe bij een gewone bevalling nog 5 dagen. Dus op maandag bevallen is op zaterdag naar huis.
Maar je mag wel vroeger naar huis als je dat wil en als het voor de dokter ok is.
Mocht ik nog eens bevallen, ik ga vroeger naar huis.

Marina
Pas blauw

Bericht door Marina » 17 aug 2005, 21:07

Bedankt voor de tip van het grote huis op de meerlaan heb er eens naar gekeken maar het is ook al. :lol:

Elske doe het maar rustig aan zenne, je kindje en jij zijn veel belangrijker dan je werk. Oktober zal er vlugger zijn dan je denkt.

Mijn overbuur vrouw is ook zwanger voor januari ze had vorig jaar een miskraam. En ik moet zeggen dat het bij mij ook terug is van er kan nog eentje bij maar we hebben besloten dat dit ons laatste was .

Wat is dat toch met jullie buren :roll: dan vallen de mijne nog goed mee.

Er zijn vandaag terug kopers geweest en hoop dat er bij zijn die het willen want er staat er eentje te koop niet ver van mijn pa en het zegt me wel wat. maar zolang het onze niet weg is kunnen we niets beslissen.

Ga slapen

De groetjes.

elske
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door elske » 17 aug 2005, 21:18

Ik zal dat eens vragen van dat ereloon maar als ikhier hoor valt het nog mee die facturen en mijn hospitalisatieverzekering zal er ook wel voor een heel deel tussen komen zeker.

dank u voor alle info

het is wel waar als je zo ziet op de internet site van het ziekenhuis zijn die luxe kamers wel veel mooier en veel groter he.

En niet uit mijn bed moeten komen ik zou dat af en toe bij mij thuis ook wel willen zo een afstandsbediening :wink: zeker nu ik heb het enorm moeilijk om te slapen want als ik slaap dat beweegt zij het meeste :lol:

Ellentje
Pas blauw

Bericht door Ellentje » 17 aug 2005, 21:47

elske, die afstandsbediening dat is me wat zenne, ik heb daar pas na 5 dagen op ontdekt dat daar licht op stond ook. En gefoefeld dat ik heb met die verlichting!!! Je hebt zoveel soorten, enkel dit, enkel dat, dat met dat gecombineerd, of alleen dat, jongens toch :lol:

MArina hopelijk heb je geluk hé! Ik duim voor je!
Dat op de meerlaan, wat zou dat niet kosten seg... Vraag me af hoeveel kamers er daar aan zijn :lol:

Ben daarjuist in onze tuin bijna omver gelopen door een konijn :shock: en onze hond, da's toch een vreed geval zenne. 't Zou nog voor zijnen neus mogen staan, die zit da nie zenne. Enkel katten, da's de vijand.
Heb nog nooit iets gezien dat zo snel liep als dat konijn, amai seg!

Allé, ik ga de pc afsluiten en in mijn bedje!

Isake
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Isake » 17 aug 2005, 22:08

ja Ellentje, hihi, goed trukske he met de tut!!!!
tja, alle begin is moeilijk he, hihi, wa zeggen ze ook al weer??? ' Geduld.....' :wink:
Sinds da Laura fruitpap eet doet ze nu altijd haar mondje open als ze iets ziet van eten of drinken :roll:
Ik zat vandaag een witte martini te drinken, man man man, en da mondje ging altijd open als ik dronk, nie te doen... :lol:
Afbeelding
Afbeelding

Gast

Bericht door Gast » 18 aug 2005, 01:17

Nog alles gelezen ...
Morgen antwoorden

Slaapwel, daaag :P

Ellentje
Pas blauw

Bericht door Ellentje » 18 aug 2005, 08:30

Isake, ik heb eva zo eens aan een glas laten drinken, water, en lekker dat dat was. En in een fles of beker moet ze het niet hebben!

Ellentje
Pas blauw

Bericht door Ellentje » 18 aug 2005, 08:32

Ah ja, en gisteravond had ze de hik maar ze was moe en ze wou slapen maar met die hik wilden we haar nog niet platleggen want meestal geeft ze dan over. Dus wij weer haar tut gedopt in een beetje pap (daarvoor zijn de potjes wel makkelijk!) en na enkele seconden was de hik al over! :wink:

mei mama
Pas blauw

Bericht door mei mama » 18 aug 2005, 12:09

Mijn erelonen op de factuur waren 299 voor de gyn en 190 voor de anesthesist. En verder is bij mij de grootste kost die baxters magnesium (53 voor een totaal van meer dan 50 euro, niet terugbetaald) en dan allerlei spuitjes, en dan die buikband van 35 euro en 34 euro voor de TED kousen.
Amy eet nu al een halve appelsien geperst met 3 lepels rijstvlokken of 3 granen. En dan gaat heel vlot binnen, ze weent zelfs als het op is.
Allé, we gaan ons tuinhuis verven, tot later.

Marina
Pas blauw

Bericht door Marina » 18 aug 2005, 14:16

He,

Onze Rune is deze nacht twee x wakker geweest door onze Robbe die niet wou slapen in zijn bed, dus bij ons genomen tot hij sliep.

Rune heeft veel last van zijn buik deze middag heeft hij erdoor niet gegeten alleen maar zijn fles gedronken. Denk dat hij ook tandjes begint te krijgen zo rode kkajes al een paar dagen en ze zijn ruw Robbe had dat ook als hij tandjes kreeg. Hij is lastig daardoor en zijn buik erbij en moeder moe ik loop hier te stressen. gelukkig zijn de andere twee bij de onthaalmoeder tot straks om daar buitente spelen.

Dat huis op de meerlaan hoeveel kamers daar zijn ik denk toch minstens 7 het zou goed zijn om er een opvang in te beginnen je zou er veel plaats hebben.

Gisteren waren er dus een paar koppels geweest voor ons huis waren er daar toch bij zeker die gewoon wouden weten hoe het eruit zag maar zeker niet om te kopen want het was te gemeen . heb gezegd dat ze de die daarvoor komen niet meer moet meebrengen :x

Elske;als je een verzekering hebtneem dan maar de luxe kamer ook voor je ventje is de zetel heel goed daar dan in de gewone kamers.

ga Rune wat troosten

mei mama
Pas blauw

Bericht door mei mama » 18 aug 2005, 15:28

Dat was nu het enige waar ik op de luxe kamer niet tevreden van was, van die zetel. Dat was zo een raar model, je moet maar eens proberen om na een keizersnede uit zo een zetel te geraken. Niet voor te lachen zenne;

Gast

Bericht door Gast » 18 aug 2005, 15:38

Ghooo die domotica! Mijn voeten zelle, ik wist niet op welke knopkes duwen, die arico ... de kuisvrouw had me dan getoond hoe ik die kon uitdoen (aan een knopke aan 't bed draaien, dat niet mocht verzet worden zgz :roll: )
Alles met 1 bakske! Ging altijd wel iets fout aan of uit. pas wanneer ik vertrok wist ik weer hoe alles werkte.

Ze slapen allebei, ik ga ne keer schuren, hopelijk gunnen ze me een uurke op z'n minst? :wink:

Daaag

Marina
Pas blauw

Bericht door Marina » 18 aug 2005, 15:56

Ja ik geloof dat die zetel voor personen met keizersnede niet gemakelijk is.
Ik wou ook kuisen maar het zal zijn voor als de papa thuis is.

Isake
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Isake » 18 aug 2005, 16:15

Ik heb toch nie veel in die zetel gezeten hoor, maar de papa, hihi, die kon daar goed in slapen blijkbaar :lol:

Wat een super weertje zeg vandaag, had het zo maar de hele zomer geweest :roll:
Deze avond is het al weer voorbij blijkbaar, tenzij ze tegen dan terug veranderd zijn van gedacht he!!!

Ons meiske haar fruitpap is klaar en ze ligt nog te slapen :? en Jens die heeft de zijne al op :wink: ja, hij wil nu ook terug fruitpap he, hihi, maar ik begrijp hem wel, ik lust da toch ook graag hihi!!! :D

Jongens, da is hier niet te doen van de sprinkhanen, miljaar zeg, zoveel dat er hier zitten, tis nog nie al of ze komen binnen!
Zal toch best mijn deuren dicht houden maar ja, met Jens is da toch nie altijd gemakkelijk zunne!

Ik denk dat miekatoen wakker aan het worden is. Ik ga alvast alles klaar zetten voor het smulwerk :P

tot later mamatjes!!!
Afbeelding
Afbeelding

Ellentje
Pas blauw

Bericht door Ellentje » 18 aug 2005, 16:46

ja ons prottieken is ook dodo aan het doen. Had gebeld naar mijn ma of ze eens niet naar hier kwamen, want ik had geen zin om hier alleen te zitten en ook geen zin om weg te gaan.
En zo alleen buiten zitten is ook maar alleen hé.
Ze zijn nu net weg, en straks zal het kleintje wakker worden met reuzehonger, dan krijgt ze eerst een flesje, en dan als wij gegeten hebben pas pap.

Ik ben hier ook zowat de klaagmuur, want er is zo één deel vd familie dat iedereen beinvloed. Dat is mijn ma haar jongste broer, (mijn nonkel dus)die hebben een restaurant, en zijn 2 zonen werken daar ook, samen met de vrouw van mijn neef, en samen met de vriendin van mijn nonkel.

Maar de vrouw van mijn neef die werkt niet graag, en de vriendin van mijn nonkel eigenlijk ook niet sinds ze een kind hebben (1 jaar) want dan moet ze haar kleinen bij iemand doen en dat doet ze niet graag. Vroeger werd er daar wel goed doorgewerkt en was dat te doen, ze zijn dan toch met 5 om daar te werken, maar stilaan is de ene minder gaan werken en dan de andere en nu gaat geen van beide eigenlijk nog. Maar ze worden wel nog betaald.
Maar omdat die 2 nog betaald worden, kunnen ze geen extra personeel veroorloven, en moeten mijn grootouders van 70 jaar nu elk weekend gaan afwassen. Plus dat mijn oma ook nog eens de was en de strijk doet van het restaurant én van mijn andere neef, die nog geen vriendin heeft maar wel alleen woont. Deze week waren dat 9 machinen was :shock:
Dus oma zagen, en dan ons moeder zagen omdat oma tegen haar veel zaagt.
Terwijl het allemaal zeer simpel is: die 2 vrouwen wijzen waar het op staat: werken of niet betaald worden.

En dan klagen ze dat ze schulden hebben maar hun restaurant zit elke keer vol. En voorts rijden ze alledrie met een dikken auto en dragen ze uitsluitend merkkleren. En gaan ze 2x per jaar op reis.
Kan me daar zo lastig in maken hé!!!
Ik gun iedereen luxe geen probleem maar dan moeten ze niet komen klagen dat ze geen geld hebben.

Allé, ben uitgeraasd, merci hé :wink:

elske
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door elske » 18 aug 2005, 18:44

Hallo iedereen,

Oei dan zal ik misschien best een cursus gaan volgen om zeker te zijn dat ik met die afstandsbediening kan omgaan want ik ben daar dan ook nog gene expert in :lol:

ah dan zal die zetel zeker van pas komen bij ons want mijn ventje ziet dat al goed zitten om bij ons te blijven slapen die kan namelijk niet alleen zitten thuis he :roll: soms ook nog een beetje baby he die mannen :wink:

Hey ellentje ja dat doet deugd he zo eens kunnen uitrazen dan is dat onmiddellijk voorbij :lol:

Ellentje
Pas blauw

Bericht door Ellentje » 18 aug 2005, 19:05

Elske als je dat vraagt mag je ventje bij jou op de kamer blijven slapen hoor. Ze maken daar geen reclame mee maar het mag wel. Dan krijg je zo'n plooibedje op de kamer bij. En dan krijgt hij daar ook ontbijt. Om 7u wel te verstaan :lol:

Ik heb weer al 2 dagen buikpijn, dat heb ik sinds de bevalling als ik moe of gestresseerd ben. Vroeger had ik dat niet, raar hé.
En vanmorgen ben ik ook wakkergeschoten in een paniekaanval, dacht weer dat ik ging sterven kon moeilijk ademen allé het was weer in orde.
't Is wat alles bijeen, het :evil: werk, de familie, dan die :x trees hiernaast...
En ook dat we de regelmaat in Eva's leven nog niet gevonden hebben. Ze heeft nu wekenlang een schoon schema gehad waar je je klok kon op zetten, maar sinds de papkes ligt dat helemaal dooreen. Ik haat pap...

elske
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door elske » 18 aug 2005, 19:17

hey ellentje dat is van de stress dat zijn angstaanvallen heb ik ook nog gehad.Je zal eens goed moeten kunnen ontspannen,maar ja ik weet het dat is niet altijd gemakkelijk he. :?

nog een beetje doorbijten dan geraak je er terug door en zal alles weer vlot verlopen. :)

Ja kan ik vragen ja voor een bedje maar dat ontbijt om 7uur dat zal hem wel afschrikken denk ik :wink: het is niet echt een ochtendmens wij werken allebei 's avonds he en ik heb geen moeilijkheden met vroeg opstaan maar hij daarentegen wel :lol:

Ellentje
Pas blauw

Bericht door Ellentje » 18 aug 2005, 19:53

het ontbijt om 7u? En om van de nachtvoedingen nog maar te zwijgen hé! :lol: Ons pruts heeft dan ook zo eens overgegeven en dan hebben ze mijn bed mogen verschonen in het midden vd nacht :roll:
Kan u verzekeren, veel slapen zal je daar niet...

Om 23u komen ze nog eens langs voor uw temperatuur te nemen en te vragen of ge iets nodig hebt. Dan om 5u ten laatste is er de eerste voeding maar de meeste baby's beslissen daar anders over.
En dan zit je misschien met een huilbaby naast of tegenover je :lol: .
Allé, nu kan ik er om lachen maar toen was ik een zombie!
7u ontbijt, tegen dat ge dan gegeten hebt is het weer tijd om de kleine te voeden, dan kwam ondertussen al mijn ventje, dan kon ik mij douchen, en dan begint de ceremonie van vroedvrouwen om je te spoelen, om de kleine te wassen en wegen, de dietiste, de kinesiste, de gyne, de kinderarts!
Tegen 12u of soms vroeger zijn ze der al met uw eten, een driegangenmaaltijd. Dan om 14u nog iets lekkers met de koffie en dan om 18u het avondmaal. En daartussendoor nog uw bezoek.

Ik denk dat ik er misschien ga bovenop geraken als ik eens gesproken heb met de osteopate en de HA, en dan eens september gaat Eva naar de creche maar ik ga nog niet werken het gaat nog niet.
Zij gaat dan wel naar de creche omdat ik dat toch moet betalen, of ze nu gaat of niet. Maar zolang ik thuis ben zal ze maar halve dagen gaan, dan kan iedereen wat wennen.

Trui
Pas blauw

Bericht door Trui » 18 aug 2005, 21:28

Ik ben hier ook nog eens geraakt...ik heb hier en daar al iets gelezen maar voor alles, amai zo geschreven!!
Elske, hou u maar rustig!! En Ellentje jij ook hoor, probeer je een beetje meer te ontspannen, maar ja da is nie altijd mogelijk he...
Ik heb hier vandaag ook bijna bij de buren aangebeld om eens van mijn oren te maken...vijf keer ben ik Seppe terug in slaap gaan doen :evil: :evil: En hij slaapt zo weinig en moeilijk. En maar kloppen en smijten!! En als ik eventjes in de tuin zat stonden ze daar hoor :roll: en gaat ge bruinen??!! Ge moogt nog nie eens op uw gemak liggen.
Seppe is weer wakker
Afbeelding

Trui
Pas blauw

Bericht door Trui » 18 aug 2005, 21:40

Zo huilen jong da hij deed :cry: Ik heb hem bij mij in bed genomen omdat ik dacht dat hij nog dorst had maar hij is direct weer in slaap gevallen :? Raar hoor want zo wenen da hij deed!!
Ja, in de kliniek daar moet ge inderdaad niet veel rusten hoor...in de vm kindje wassen, wegen, gyn...ik moet het niet allemaal zeggen zeker!! Het één na het ander...bezoek...en s'nachts een baby die niet wou slapen. Alle da was toch bij ons zo...ik was doodmoe als ik uit de kliniek kwam :( En dan zeggen ze da ge in de kliniek moet uitrusten :shock:
Ik ga kijken hij is weer wakker :cry:
Afbeelding

elske
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door elske » 18 aug 2005, 21:46

tja ellentje ik zal mij maar al voorbereiden zeker op minder slaap? :? maar ja we moeten er toch door he niets aan te doen. :wink: het zullen drukke dagen worden.

hey trui,ja die buren zijn verschrikkellijk he en dan zeker als ze weten dat er naast hun een baby slaapt mogen ze toch meer rekening houden met jullie he,ik ga zelfs vragen als ik 's avonds stofzuig ofzo of het niet erg is voor de kinderen die slapen bij de buren

elske
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door elske » 18 aug 2005, 21:47

ale ik heb bijna gedaan met werken ik hoor jullie morgen nog wel

slaapwel

Trui
Pas blauw

Bericht door Trui » 18 aug 2005, 21:57

Ik ben hier weer...derde keer goede keer??
Echt raar...hij ligt te wenen, ik neem hem op en wieg hem een beetje wil hem drinken geven en hij slaapt weer :shock:
Hij lag zo in een kussen om niet op zijn buik te rollen (anders word hij wakker omdat hij op zijn buik gerold is) en ik heb da kussen weg gehaald...misschien wou hij hem heel de tijd draaien en werd wakker omdat hij niet kon? Ik weet het niet hoor...ofwel een nachtmerrie...??
Ja, wat ik nog wou zeggen...inderdaad die zetel is niet te doen als je een keizersnede gehad hebt. Je zakt er zo diep in en als je er dan uuit moet, amai da doet zeer!!
Seppe heeft vorige nacht van 23u tot bijna 7u geslapen :shock: :shock: Het ambetante is dat ik nu weer zo een nacht verwacht en die ik niet zal krijgen denk ik...alle ik hoop natuurlijk van wel!!
Hij is de hele namiddag wa lastig geweest..overgeven da da manneke gedaan heeft, ocharme!!
Ik heb vandaag ook de rekening van de kliniek gekregen...ik moet 311,71euro betalen. Ik had eerlijk gezegd gedacht dat het meer zou zijn...keizersnede, epidurale, al die medicijnen, zeven dagen kliniek...
Op de rekening staat dat de verblijfkosten kliniek 2093,83 euro kosten :shock: :shock: :shock: en dan is al de rest er nog niet bij...
Vier bladzijden en een half rekening, amai ik was wel content da ik in België woon, als ge da hoort wat dat in Amerika kost amai!!
Ik geraak er wel niet wijs aan uit, ik verschiet da ik al die medicijnen gekregen heb. En dat allemaal zonder da ne mens da weet... Ze hangen daar wat aan uw baxterke en ge weet eigenlijk nie wat ze u geven...
Ah, ik zie hier net dat er subtotaal van de factuur staat 3996,03euro :shock: Niet te doen he??
K'ga eens posten en eens wat verderlezen op het forum...eens zien of er al iets staat van Katharina...
Afbeelding

Trui
Pas blauw

Bericht door Trui » 18 aug 2005, 21:58

Elske, gij hebt toch lange dagen hoor!! Wat doe je van werk?? Of heb je da al verteld?? Ga je dat blijven doen als de baby er is??
Afbeelding

Isake
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Isake » 18 aug 2005, 22:13

Trui schreef:Ik ben hier weer...derde keer goede keer??
Echt raar...hij ligt te wenen, ik neem hem op en wieg hem een beetje wil hem drinken geven en hij slaapt weer :shock:
Hij lag zo in een kussen om niet op zijn buik te rollen (anders word hij wakker omdat hij op zijn buik gerold is) en ik heb da kussen weg gehaald...misschien wou hij hem heel de tijd draaien en werd wakker omdat hij niet kon? Ik weet het niet hoor...ofwel een nachtmerrie...??
Ja, wat ik nog wou zeggen...inderdaad die zetel is niet te doen als je een keizersnede gehad hebt. Je zakt er zo diep in en als je er dan uuit moet, amai da doet zeer!!
Seppe heeft vorige nacht van 23u tot bijna 7u geslapen :shock: :shock: Het ambetante is dat ik nu weer zo een nacht verwacht en die ik niet zal krijgen denk ik...alle ik hoop natuurlijk van wel!!
Hij is de hele namiddag wa lastig geweest..overgeven da da manneke gedaan heeft, ocharme!!
Ik heb vandaag ook de rekening van de kliniek gekregen...ik moet 311,71euro betalen. Ik had eerlijk gezegd gedacht dat het meer zou zijn...keizersnede, epidurale, al die medicijnen, zeven dagen kliniek...
Op de rekening staat dat de verblijfkosten kliniek 2093,83 euro kosten :shock: :shock: :shock: en dan is al de rest er nog niet bij...
Vier bladzijden en een half rekening, amai ik was wel content da ik in België woon, als ge da hoort wat dat in Amerika kost amai!!
Ik geraak er wel niet wijs aan uit, ik verschiet da ik al die medicijnen gekregen heb. En dat allemaal zonder da ne mens da weet... Ze hangen daar wat aan uw baxterke en ge weet eigenlijk nie wat ze u geven...
Ah, ik zie hier net dat er subtotaal van de factuur staat 3996,03euro :shock: Niet te doen he??
K'ga eens posten en eens wat verderlezen op het forum...eens zien of er al iets staat van Katharina...
Zeg Truike, heb je al es geprobeerd om Seppe in een slaapzak te leggen om te slapen?
Ons meiske die sliep ook nie zo vast in het begin maar sinds we ze in een slaapzak slaapt ze veel beter!
En het ligt wel aan de slaapzak want als ik es die slaapzak nie gebruik omdat het es te warm was om te slapen,dan is het terug wakker worden dat ze doet!Ik denk dat da een knusser gevoel geeft!
Gewoonlijk drinkt ze de laatste keer om 20u of soms 21u en gaat ze kort na haar voeding slapen en dan is het tot 8u of 9u dat ze terug drinkt en in de nacht druft ze al es wakker worden maar dan geef ik haar een beetje venkelthee of ligacé en dan slaapt ze terug!!!
Hij heeft het blijkbaar toch moeilijk gehad vandaag, ocharme, da zal toch wel door zijn tandjes komen zeker dan?
Afbeelding
Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “Oost Vlaanderen”