Heykes, hier zijn we nog een keertje!
Gisteren zijn we voor de eerste keer met Laura gaan zwemmen naar het domein tegen G'bergen...
Hihi, hebben goed gelachen, ons trezebees wist nie goed wat er allemaal aan het gebeuren was, ze keek rond met haar mondje open en dan het water, man man toch, nie te doen, ze hield altijd haar adem in en ze trok zo altijd haar armpjes verkrampt tegen haar aan... denk dat het bad te groot was voor madammeke

tja, thuis is da altijd in de emmer he,
ocharme....
Het wild water, dat vond ze wel leuk en daarna terug naar het baby- badje, dat was zalig warm...
Na een tijdje kreeg ze het wel kou en is ze dan bij meter gegaan en dan hebben we nog een paar uurkes met Jens in het water gespeeld!!
De fruitpap da lukt heel goed!
Sinds eergisteren eet ze de volledige portie op:
- 1 koekje
- 1/4 sap van roze pompelmoes ( is beter tegen de krampjes
dan sinaasappel)
- 1/2 appel
- klein stukje banaan ( mindeste uitgehaald, ook tegen de krampjes)
We hebben de manier gevonden om haar de fruitpap te geven en da is een paar keer haar tutje in te stoppen om te laten proeven en daarna met het lepeltje een beetje geven en onmiddelijk haar tutje in haar mondje en zo zuigt ze op 15 min haar fruitpap op en het kan nie vlug genoeg gaan hoor voor trezebees!
Zonder haar tutje lukt da ook nie hoor want het is da slikken da zo moeilijk is he en als je het tutje in hun mondje doet dan leren ze zo slikken!
We hebben da met Jens ook zo gedaan en na een paar keer willen ze het tutje nie meer hoor
En na haar fruitpap dan drinkt ze nog es aan de borst ook.
En ik heb de indruk dat ze nu ook beter slaapt! Om 20u drinkt ze normaal de laatste keer dan gaat ze rond 21u slapen, rond een uur of 6 wordt ze es wakker voor haar tutje en dan slaapt ze terug tot 8u.
En volgens mij maken de onderste tandjes ook hun komst klaar!
Ocharm Trui, Seppeke heeft het lastig blijkbaar!!!!
En dat u fam. u betrekt bij hun problemen da maakt het u natuurlijk ook nie gemakkelijk voor de bv hoor!
Stress is alles behalve goed voor de bv he!
En ja, als je nerveus bent om de voeding te geven dan zet je da over het aan u kindje en dan wordt hij ook onrustig en zo verder he...
Ik ken da, da is hier ook soms zo!
' ik geef bv, jens aan het zagen om voor hem iets te doen, ik word lastig op hem, Laura wordt lastig door mij, wil nie drinken, ik word dan nog lastiger door haar en dan is het huilen.... alle twee he, Laura en Jens, en ik dan ook bijna.... '
Alle ik denk van nu toch maar te stoppen en in mijn bedje te kruipen...!
dada
xxx