Goortjes,
ge zijt mij te snel af geweest! Dacht er vandaag ook net aan om een topic in de zin te openen
Onze plannen voor deze zomer spelen zich vooral af thuis en liefst in de tuin (maarja, daar zullen de weergoden over beslissen hé

).
Vorig jaar een groot zwembad gekocht (papa's idee , diameter bijna 5 m) en daar ons papa deze zomer maar 1 week kan nemen tijdens het groot verlof zal mama maar beginnen duimen dat die weergoden ons goedgezind zijn, want met 3 hummeltjes zie ik mij voor de moment nog niet veel ondernemen alleen. trouwens ons hélena heeft op tijd en stond haar beddeke nodig é;
verder gaan ons pagaddersd1 keer per week samen naar mijn schoonoouders. Da's altijd een schot in de ross met een oma kleuterjuf
Knutselen doen we ook heel graag en deze zomer wil ik wel eens iets doen met paier-maché. krijttekeningen maken op de oprit vinden ze hier ook heel leuk en taart of koekjes bakken (liefst niet tevaak want is beteke slecht voor mijn lijn

), tentconstructies maken over de waslijn of het droogrek vinden ze ook tof en creatief dat ze daar in zijn

Kzal bij gelegenheid eens een fotooke plaatsen van hun idee over architectuur
Verder probeer ik ze ook veel te betrekken in de dagelijkse bezigheden. Baby verzorgen, bloemetjes watergeven, was sorteren (samen dan é), was binnenhalen,.... voor de moment doen ze dus niets liever dan helpen dus laat ons hopen dat het tij niet keert voor de vakantie;
groetjes Aicha