Omgekeerde psychologie gebruiken??

Moderators:Welcome, Moderators

G&F&S
Pas blauw
Omgekeerde psychologie gebruiken??

Bericht door G&F&S » 30 mei 2006, 16:08

Hey

Femke wil al tijdje steeds in mijn bed slapen, in weekens mag ze in de week niet. Ze weet dit ook heel goed, maar er zijn nog vele avonden in de week dat we discussie hebben omdat het niet mag. Zij wil dat niet naar school omdat ze dan wel in mijn bed mag.

En als ze 's avonds in eigen bed gaat, gegarandeerd dat ze halverwege (haar) nacht toch bij mij beland. Dus wou ik testen met het gewoon toe te laten, in de hoop dat ze het op een dag zou beu worden. Maar hoe lang kan dit duren, want heb geen zin om m'n bed nog gedurende 2 jaar met haar te delen, als ze het dan al zou opgeven..

Wie weet raad?

Doei
G&F
"Cogito ergo sum"
AfbeeldingAfbeelding

Sigri
Moderator

Bericht door Sigri » 30 mei 2006, 18:31

Sorry kan je niet helpen .

Jonas heeft nooit bij ons in bed geslapen. Als hij ziek was , gingen we wel bij hem op de kamer liggen . Samen in het logeerbed dan. Maar voor de rest slaapt hij altijd in zijn eigen bed.

Ilsa hebben we ook dadelijk in haar eigen bed gelegd.

Misschien heeft iemand anders een idee ?
Afbeelding

Afbeelding

sandy
Moderator

Bericht door sandy » 30 mei 2006, 18:43

Ook geen hulp van hieruit :?
Geen van de kinderen heeft bij ons in bed geslapen. s'Nachts is de enige periode dat je kan uitrusten en dat is bij ons dus geen gewoonte dat ze tussen ons slapen.
Met twee kinderen zouden we trouwens niet veel plaats meer hebben. :D
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

beam
Pas blauw

Bericht door beam » 30 mei 2006, 20:34

Als er ne keer eentje ziek is of zo, kan het zijn dat ze in mijn bed belanden. Maar da's dan tijdens de week en dan is mijn hubbie nie thuis, dus plaats zat. Maar dan gaan ze toch weer in hun eigen bed, want het is inderdaad zo dat we enkel die tijd hebben om weer es goed uit te rusten, zonder dat er zo'n wriemelgat naast u ligt.
Misschien een nieuwe knuffel kopen en zeggen dat die knuffel goed verzorgd moet worden en wil slapen in een klein bedje in niet in een groot bed ?
Afbeelding

Afbeelding

Dagmar
Moderator

Bericht door Dagmar » 31 mei 2006, 06:33

Mila heeft dat de laatste tijd ook soms dat ze 's nachts langs ons bed staat en ik stuur haar meestal terug naar haar bed.. Meestal lukt het wel, maar soms ook niet.. Ik ga dan gewoon even met haar mee, ze slaapt dan heel snel en dan verhuis ik weer (soms lig ik zelf in slaap en is dat pas als Karsten wakker word, meestal eerder). Als het door onweer is, dan ga ik meestal direct mee, Mila heeft daar op 't moment serieus schrik van.. Ik laat haar niet meer bij ons in bed, heb haar uitgelegd dat er dan geen plaats genoeg is (voor mijn dikke poep -> dan lacht ze ermee en neemt ze me dat niet kwalijk)..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Plaats reactie

Terug naar “Kleutertjes”