Nu al oorbellen?
Moderators:Welcome, Moderators
Sinds Amber haar nichtje oorbellen heeft wil Amber er ook. Het is nu al enkele maanden dat ze er achter vraagt. Ze mag er wel van mij hebben maar ik vraag mij af of ze er nog niet te jong voor is. Ik heb bang dat als ze één oortje gedaan hebben en het heeft pijn gedaan dat ze een tweede niet meer gaat willen laten doen of als dat dan achteraf moest beginnen zweren of zo. Ik weet het echt niet. Het liefst zou ik nog één of twee jaar wachten.
Wat denken jullie ervan?
Wat denken jullie ervan?
http://www.babyforum.be/phpforum_NL/vie ... =oorbellen
Daar zijn er al een aantal reacties.. Mila heeft er ook en in het begin was het een ramp (omdat je er aan moet draaien, gelukkig deed ze dat zelf na een paar keer), nu is ze er wel blij mee en wil er al nieuwe..
Daar zijn er al een aantal reacties.. Mila heeft er ook en in het begin was het een ramp (omdat je er aan moet draaien, gelukkig deed ze dat zelf na een paar keer), nu is ze er wel blij mee en wil er al nieuwe..

-
- Pas blauw
- Contacteer:
oorbelletjes
hallo,mijn dochtertje heeft al oorbelletjes van haar 3,5 maand en ik heb er geen problemen mee gehad,alle dagen eens aan draaien en dat is normaal alles wat je moet doen.groetjes wendy
mama van inaki 21/5/1997;elidio 28/3/2001 en ioana 10/3/2004.
tot nu toe heb ik de vraag nog niet gehad van Renate maar kverwacht er mij wel aan, tis nogal een poppetrientje. In mijn binnenste denk ik voor haar eerste communie maar als ze aanhoudend blijft zagen, zal het misschien wat vroeger zijn.
Maar ik ga ze zelf niet op gedachten brengen, vraagt ze er nooit achter, mij ook goed.
Maar ik ga ze zelf niet op gedachten brengen, vraagt ze er nooit achter, mij ook goed.
- dolfijntje2
- Pas blauw
ik weet nog dat mijn zus toen rond die leeftijd met haar dochtertje ook geweest was maar haar juwelier raadde dat toen af. die gaf als reden aan dat het oortje nog niet volledig volgroeid is en dat het dan later als ze groter zijn niet mooi meer uitziet op die plaats , nu is ze 6 en heeft ze er wel sinds een half jaartje denk ik ongeveer (ik weet niet of het idd klopt wat die juwelier zei he, ik zeg maar wat mijn zus me vertelde)
Ja, sinds een 2-tal weken. Ze bleef er maar achter vragen en ik had haar ook al enkele malen gezegd dat dat een beetje pijn kon doen en toch wou ze het. De mevrouw waar we het laten doen hebben die doet het maar eerst bij kindjes vanaf 3 jaar. Het is echt heel goed meegevallen. Ze schrok eventjes maar als ze dan in de spiegel keek was ze zo fier, aan elke spiegel die ze die dag voorbij ging bleef ze eventjes staan om haar te bewonderen.Sigri schreef:Tamarah,
Heeft Amber ondertussen al oorbelletjes ?
Groetjes,
sigri
Ik ben altijd van het principe geweest, als ze er zelf achter vragen dan mag het maar ik ging het haar zeker niet opdringen. Bij Caro ga ik dat op juist dezelfde manier doen.