Ideetjes voor verjaardag

Moderators:Welcome, Moderators

Gebruikersavatar
Danoontje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:09 sep 2005, 10:43
Locatie:Hoboken
Ideetjes voor verjaardag

Bericht door Danoontje » 26 sep 2005, 12:12

Hoi,

ons zoontje wordt eind december 4 jaar en dan zal ik nog niet zo lang terug thuis zijn van het moederhuis met het 2de kindje....toch wil ik hem verassen met een leuk feestje, thuis of elders, speelt geen rol, het wordt een keizersnede dus kan ik niet 100% uit de voeten. we zitten met een totaal van ongeveer dertig mensen waaronder +/- 12 kinderen.
help :? kan er iemand mij tips geven om deze dag geslaagd te laten doorgaan voor "grote broer".

alvast bednakt voor de tips!
:D :D :D

Danoontje


Gebruikersavatar
Greetje,Laura en William
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 feb 2005, 15:12

Bericht door Greetje,Laura en William » 26 sep 2005, 12:56

Heel leuk is een thema feestje, bv cowboys ofzo, en dat iedereen dan naar het feestje komt in cowboy verkleed, of met een cowboy-hoed op ... En dan een beetje versieren in die stijl: een baal hooi, een tent, een paardje, 'k zeg maar wat ...
En dan iemand proberen te klissen die die kleine gasten kan schminken ofzo, da's echt plezant voor die mannekes!
Als ge wil, 'k heb nog wel wat ideeen zenne !
Voor William's vierde verjaardag heb ik een plop-feestje gehouden: 4 volwassenen verkleed als Plop, Klus, Lui en Kwebbel hebben samen met hen gedanst, spelletjes gedaan enzo, 't was heel plezant !

Veel plezier met je zoektocht naar het geslaagde feestje !
Afbeelding

Zoon William is sinds 1 april 2005 7 jaartjes jong en heeft al 2 wisseltandjes !!!!

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 03 okt 2005, 20:24

Eind december zeg je.. Misschien kan er een kerstman langskomen? Die natuurlijk speciale aandacht voor de jarige heeft :D .. En hopen dat het sneeuwt zodat de kinderen buiten kunnen spelen!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
jong moederke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 jul 2005, 14:54

Bericht door jong moederke » 03 okt 2005, 21:42

DAgmar...dat zou ik iets minder geven omdat een kind er extra aandacht aan hecht dat de verjaardag echt apart gevierd word. Een nichtje van me is ook 4 geworden in december maar ja een meisje is iets anders dan een jongen...

Mijn neefje verjaard dan op 24 december en die moeder houd bewust die dag de verjaardag en dan de dag erna kerstmis...geen kerstavond die dag omdat het neit leuk is voor de kleine anders...

Ik zelf verjaar altijd op 14 december en had ook graag dat het apart dan cadeaus waren en dan apart voor kerst...tja het ligt niet zo dicht tegen kerst maar sommige zeiden dan zo dat is al ineens voor je kerst...tja en dat is neit zo leuk!
Afbeelding

Nog eventjes maar....
Afbeelding

WWW.GEZINSFORUM.BE (mijn forum)

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 04 okt 2005, 09:37

Ah, maar ik zou op kerstmis zelf dan natuurlijk nog een cadeautje geven..
Maar misschien dan een ander personage laten komen (een tante of nonkel die zich verkleed in bijv een piraat of zo)?
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)


Gebruikersavatar
jong moederke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 jul 2005, 14:54

Bericht door jong moederke » 04 okt 2005, 09:42

ah ja zo...inderdaad.

Ik heb het altijd heel belangrijk gevonden dat die dagen zeker geod apart gevierd werden...hihi

Danoontje en heb je al een idee?
Afbeelding

Nog eventjes maar....
Afbeelding

WWW.GEZINSFORUM.BE (mijn forum)

Gebruikersavatar
Danoontje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:09 sep 2005, 10:43
Locatie:Hoboken

Bericht door Danoontje » 17 okt 2005, 15:11

jong moederke schreef:ah ja zo...inderdaad.

Ik heb het altijd heel belangrijk gevonden dat die dagen zeker geod apart gevierd werden...hihi

Danoontje en heb je al een idee?
WEL
alvast bedankt voor jullie ideeën, maar we hebben besloten om het thuis te doen en er en huese spagettifuif van te maken, daar zijn ze allemaal dol op en de saus kan ik dagen op voorhand maken, de dag zelf is ghet dan niet zoveel werk.
eerst taart om 15uur en tussen 17 en 18 , aan tafel!

we laten hem zijn uitnodigingen ook uitdelen in het moederhuis zo wordt de aandacht toch een beetje naar hem toegetrokken.


TOPPI BEDANKT,

danoontje

Gebruikersavatar
jong moederke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 jul 2005, 14:54

Bericht door jong moederke » 17 okt 2005, 15:55

mmm spaghetti....zal zeker fijn zijn zo met al die feestdagen dan nog eens een gewoon menu!

Leuk leuk...
Afbeelding

Nog eventjes maar....
Afbeelding

WWW.GEZINSFORUM.BE (mijn forum)


Plaats reactie

Terug naar “Kleutertjes”