schooluitstap
Moderators:Welcome, Moderators
Hoi,
Jonas gaat donderdag voor de eerste keer op schooluitstap naar een kinderboerderij.
Ze moeten een lunchpakket, 2 drankjes en een droge koek als tussendoortje meebrengen.
Nu was ik aan het denken :
Waar moet ik dat allemaal insteken ; zijn rugzakje is te klein.
Groetjes,
sigri
Jonas gaat donderdag voor de eerste keer op schooluitstap naar een kinderboerderij.
Ze moeten een lunchpakket, 2 drankjes en een droge koek als tussendoortje meebrengen.
Nu was ik aan het denken :
Waar moet ik dat allemaal insteken ; zijn rugzakje is te klein.
Groetjes,
sigri
We hadden nog een ander rugzakje liggen van Winnie The Pooh en alles paste er net in. Dus dat heeft ie mee. Deze middag zal ie bokes met chocco eten. En hij heeft twee fruitsapjes mee en dan zijn beker nog met water. En een droge koek (zoals gevraagd).
Heb liever dat ie water drinkt.
Groetjes,
sigri
Heb liever dat ie water drinkt.
Groetjes,
sigri
Hoi ,
Gisteren toen Jonas van de schoolbus kwam zag hij er helemaal suf uit. Hij had liggen slapen. Hij wou toch nog zelf zijn rugzak dragen. Er hing nog een zak aan.
Toen hij uit de bus was, riep hij nog dada.
Eventjes later zei ie : mama ik kan niet meer . Dus heb ik hem naar boven gedragen.
Binnen heb ik achter de boerderij gevraagd maar hij was uitgeput. Het enige wat eruit kwam : was veel beestjes gekijkt . En zak ope doen.
Dus mama de zak opengedaan en er zat een zelfgemaakt brood in. Het was een gezicht met oren en al. Eerst heeft mama er snel een foto van gepakt om aan papa te laten zien .En toen heeft ie de oren en ogen eruit geknabbeld
Volgens hem was er ook een olifant
Veel fantasie heeft ie wel
Hij lag al om 19u in zijn bed.
GRoetjes,
Sigri
Gisteren toen Jonas van de schoolbus kwam zag hij er helemaal suf uit. Hij had liggen slapen. Hij wou toch nog zelf zijn rugzak dragen. Er hing nog een zak aan.
Toen hij uit de bus was, riep hij nog dada.
Eventjes later zei ie : mama ik kan niet meer . Dus heb ik hem naar boven gedragen.
Binnen heb ik achter de boerderij gevraagd maar hij was uitgeput. Het enige wat eruit kwam : was veel beestjes gekijkt . En zak ope doen.
Dus mama de zak opengedaan en er zat een zelfgemaakt brood in. Het was een gezicht met oren en al. Eerst heeft mama er snel een foto van gepakt om aan papa te laten zien .En toen heeft ie de oren en ogen eruit geknabbeld

Volgens hem was er ook een olifant

Hij lag al om 19u in zijn bed.
GRoetjes,
Sigri
Het is een binnenspeeltuin.. Mila vond het heel leuk, maar warm (maar beter binnen dan een ganse dag in de zon).. Ze zal wel hard gespeeld hebben, want ze ging voor de eerste keer sinds een week zonder pruttelen slapen..

Laatst gewijzigd door Dagmar op 13 jun 2006, 09:22, 1 keer totaal gewijzigd.