's nachts bij mama en papa in bed kruipen

Moderators:Welcome, Moderators

barbara
Pas blauw
's nachts bij mama en papa in bed kruipen

Bericht door barbara » 28 nov 2005, 20:09

fabio heeft de laatste tijd een rare gewoonte gekregen. iedere nacht kruipt hij bij ons in bed. wij merken het maar op als 's morgens ons wekker afloopt.
op zich heb ik er niets op tegen, vind het zelf leuk. maar eigenlijk is het niet zo goed om hem dat toe te laten hé. op den duur gaat hij niet meer in zijn eigen bedje willen slapen.
is er nog iemand met dit probleem of vroeger voorgehad? wat heb je dan gedaan?
groetjes
Afbeelding

Afbeelding

Dagmar
Moderator

Bericht door Dagmar » 28 nov 2005, 20:40

Eigenlijk raar hoe Fabio vanalles doet (of niet) dat Mila ook deed.. Ze heeft dat ook een tijd gedaan.. Maar ze was toen iets jonger denk ik.. Ik heb het haar dan afgeleerd door haar steeds opnieuw in haar bed te leggen..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

barbara
Pas blauw

Bericht door barbara » 28 nov 2005, 20:44

das misschien een fase dan? tja, er zit eigenlijk niks anders op hé. maar mijn hartje breekt, als ik hem hoor huilen omdat hij in zijn bedje moet. vannacht lag hij zo hard te wriemelen, zodat we er wel eens van wakker werden en dan hebben we hem terug in zijn bedje gelegd. met de nodige traantjes natuurlijk :cry: . ik had veel zin om hem terug bij mij te pakken. :? maar ja, dan geef ik er weer aan toe hé.
nu hebben we hem gezegd, dat morgen de sint komt als hij flink in zijn bedje geslapen heeft. ik ben eens benieuwd of dat gaat pakken.
groetjes
Afbeelding

Afbeelding

Dagmar
Moderator

Bericht door Dagmar » 28 nov 2005, 21:03

In het begin liet ik haar ook bij mij slapen, maar dan heb ik haar af en toe terug in haar eigen bed gelegd, eerst moest ik erbij blijven en dan is dat stilletjesaan gebeterd.. Ook altijd 's morgens "overdreven" positief gereageerd als ze in haar bed was gebleven. Ze komt nu nog af en toe in het midden van de nacht langs mij staan, maar nu gaat ze gemakkelijk terug in haar bed..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

barbara
Pas blauw

Bericht door barbara » 29 nov 2005, 21:04

goed nieuws!!! fabio heeft vannacht niet uit zijn bedje gekropen! ik ben echt blij. hij was er ook trots op. de sint is vandaag geweest en we hadden het ook aan hem gezegd en die zei natuurlijk dat hij dat niet mag doen, dat mama en papa een mooi bedje voor hem hebben gekocht en dat hij dat moet gebruiken. eens kijken of het verder gaat lukken!
groetjes
Afbeelding

Afbeelding

2lingmama
Pas blauw

Bericht door 2lingmama » 07 dec 2005, 22:48

Waarom is het fout?

Je kan er ook gewoon voor kiezen, om samen te slapen.
Het is gewoon een andere manier van omgaan met...

Slaap lekker!
Groetjes van Jolanda,
hele trotse mama

Dagmar
Moderator

Bericht door Dagmar » 07 dec 2005, 22:52

Fout is het niet.. Karsten ligt ook nog iedere nacht bij mij (begint in zijn eigen bed, eindigt bij ons).. Maar als Mila dan ook nog eens bij ons moest kruipen.. Dan wordt het wel heel krap (en Filip pikt dan 's nachts nog eens de meeste plaats in :( ).. :lol: Ik kan er nog mee lachen..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

barbara
Pas blauw

Bericht door barbara » 08 dec 2005, 19:34

ja, ik zeg ook niet dat het fout is, ik vind het zelf tof! hij prutst dan in mijn haar en ligt dicht bij mij. een teken dat hij ons graag ziet, is het ook en dat hij zich veilig voelt bij ons.
maarrrrrrrrrr, onze nachtrust lijdt eronder, zowel die van ons als die van fabio. mijn vriend snurkt nogal, fabio woelt nogal en mama heeft bijna geen plaats. fabio is iemand die echt wel zijn slaap nodig heeft of hij word lastig, héél lastig, echt onhandelbaar en dan wil hij niet meer slapen.
nu slaapt hij meestal in zijn bedje, maar rond 6u kruipt hij bij ons. dat gaat nog. maar soms sliep hij maar 1u in zijn bed om daarna al in het onze te kruipen...
barbaraxxx
Afbeelding

Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “Kleutertjes”