de laatste dagen wordt onze Andrès zo grof in zijn taalgebruik

Wij spreken thuis altijd AN, zeker met de kindjes erbij en gebruiken geen grove taal.
Nu is het al enkel dagen zo dat Andrès regelmatig dingen zegt die voor ons echt niet door de beugel kunnen.
Gisteren gingen we naar het straatheater en passeert daar een vrij gezette man. Andrès zegt heel luid, amaai, wa nen dikzak! Lieven spreekt hem erop aan maar 2 minuten later, weer vantzelfste

Iets later zitten we op een terras met vrienden en vragen vragen wat hij wil drinken. hij mompelt iets wat we niet verstaan (door het lawaai) en we stellen de vraag opnieuw waarop hij antwoordt: Spreek ik geen nederlands misschien?
En zo heb ik nog een paar voorbeeldjes hoor. Ik ban daar dus zo van aangedaan. vraag me af waar hij die manieren vandaan heeft?
Hij is enkel keren (5) een halve dag naar de speelpleinwerking geweest, zou hij dat daar opgeraapt hebben ? of is het een beetje de leeftijd?
Hij vond zichzelf dus echt interessant hé

Pffff....hopelijk laat hij die taal snel achterwege want dat zijn dus echt van die toestanden die ik niet kan toleren é

Liefs Aicha