tip voor een kindje met moeilijke stoelgang
Moderators:Welcome, Moderators
- Annubis
- Moderator
- Contacteer:
heeft je kindje moeilijke stoelgang geef hem dan eens een boterhammetje met pruimenconfituur.
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)
- Annubis
- Moderator
- Contacteer:
awel ik heb op 14dagen op de spoed met alessio gezeten nen stop dat er niet meer wou uitkomen het was al aan het verdrogen in zijn darmpjes
ze hebben zijn darm gespoeld en alles eruitgehaald
sinsdien is het bij mij een obsessie van te zien dat hij dingen eet waar hij goed van naar het toilet kan . zoiets wil ik niet meer meemaken. ook geeft de juf nu telkens een briefje mee als hij stoelgang heeft gemaakt op school.

ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)
speculoos en peperkoek zouden ook goed zijn.
Niels heeft hier ook zo een problemen met zijn stoelgang. Gelukkig niet zo erg dat we naar spoed moeten, maar toch... 't Is keihard en dat manneke moet kweetnie hoe hard persen om het eruit te krijgen
Nog tips: veel drinken (maar ja, ge kunt het er moeilijk aan in gieten met ne trechter he
), soep, vers fruit, groene groenten en wat ik nu ook geef, is lactulose (van bij de apotheek)
Niels heeft hier ook zo een problemen met zijn stoelgang. Gelukkig niet zo erg dat we naar spoed moeten, maar toch... 't Is keihard en dat manneke moet kweetnie hoe hard persen om het eruit te krijgen

Nog tips: veel drinken (maar ja, ge kunt het er moeilijk aan in gieten met ne trechter he