koekjes bakken
Moderators:Welcome, Moderators
Hoi,
Iemand dit al gedaan met de kids ?
Ik zou graag woensdagnamiddag koekjes met Jonas willen bakken. Hij heeft vormpjes, deegrol , ... gekregen met kerst.
Kent iemand een gemakkelijk recept om koekjesdeeg te maken ?
Groetjes,
sigri
Iemand dit al gedaan met de kids ?
Ik zou graag woensdagnamiddag koekjes met Jonas willen bakken. Hij heeft vormpjes, deegrol , ... gekregen met kerst.
Kent iemand een gemakkelijk recept om koekjesdeeg te maken ?
Groetjes,
sigri
Dat is ook hier een groot succes,koeken bakken!!!Wij nemen ook dat'beslag'van winnie the pooh,is makkelijk,en heel lekker!!!
voorzie wel een plastiek ofzo op je keukenvloer,want hier gaat er nogal wat bloem de grond op,aangezien tjorreke alles'zellleuuuf wilt doen,mama'
veel succes,en laat het smaken!!
voorzie wel een plastiek ofzo op je keukenvloer,want hier gaat er nogal wat bloem de grond op,aangezien tjorreke alles'zellleuuuf wilt doen,mama'
veel succes,en laat het smaken!!
Awel heb hier zo'n doos nog staan. Voor de zanddeegkoekjes moet er nog een ei, suiker en boter bij.uiteindelijk zit daar gewoon bloem en vanillesuiker enz... in, maar dan al afgewogen, lekker makkelijk! (de dozen die wij nemen toch... je hebt er ook waar je enkel nog een ei moet bijdoen, maar die nemen wij niet)

Diene deeg ga ik op voorhand maken en dan kunnen we nadien samen smossen.
Hoi,
Jonas heeft zich uitgeleefd met de grote en kleine deegrol. Een paar vormpjes gemaakt om ze nadien terug kapot te doen en in zijne bol deeg te steken. Hij heeft gekneed en pannekoeken gerold .Een tijdje na elkaar. En toen was ie er moe van.
Het was heel plezant zo samen smossen.
Ik heb dan verdergedaan .De koekjes zijn klaar maar hij wilt ze niet eten
.
En ik heb nadien gedweiled, aonder JOnas; die lag tv te kijken (dvd van Plop) . Tja als je kan kiezen tussen Plop of dweilen
Groetjes,
Sigri
Jonas heeft zich uitgeleefd met de grote en kleine deegrol. Een paar vormpjes gemaakt om ze nadien terug kapot te doen en in zijne bol deeg te steken. Hij heeft gekneed en pannekoeken gerold .Een tijdje na elkaar. En toen was ie er moe van.

Het was heel plezant zo samen smossen.
Ik heb dan verdergedaan .De koekjes zijn klaar maar hij wilt ze niet eten

En ik heb nadien gedweiled, aonder JOnas; die lag tv te kijken (dvd van Plop) . Tja als je kan kiezen tussen Plop of dweilen

Groetjes,
Sigri