zindelijk/hervallen na harde stoelgang

Moderators:Welcome, Moderators

niko
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2007, 14:42
zindelijk/hervallen na harde stoelgang

Bericht door niko » 21 sep 2007, 15:51

mijn zoontje zit met het volgende probleem:
hij was zindelijk op zijn 2jaar,maar wil nu niet meer op zijn potje kaka doen.Na harde stoelgang is het probleem begonnen en duurt nu al 3maand.Ook al is de nood het hoogst hij houdt zijn stoelgang op tot hij zijn pamper aanheeft voor bedtijd.Wanneer hij overdag moet gaan staat hij te trappelen van ongemak en pijn en wanneer hij het werkelijk niet meer kan ophouden doet hij in zijn broek.Heeft iemand hetzelfde probleem en /of oplossing.Een wanhopige papa.


Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 21 sep 2007, 20:40

Ja, hier ook hoor.. Karsten wacht tot hij een pamper aanheeft.. Mila deed dat indertijd ook en na een tijdje gaat dat wel over, niet teveel drukte rond maken.. Ik zei tegen Mila (en nu zeg ik dat ook tegen Karsten) dat ze eigenlijk groot is en dat op de wc moet doen.. Misschien hem overdag een pamper aandoen als je merkt dat hij kaka moet doen, want als hij er zo'n pijn van heeft..
Hier gaf ik hen zo'n dik kwartier voor het bad een pamper, ze deden dan hun behoefte en dan konden ze nog in bad..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

niko
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2007, 14:42

Bericht door niko » 26 sep 2007, 10:51

Dagmar dank je voor de reactie,inderdaad wij moeten er ons minder in opjagen.Het zal wel overgaan,we zijn blijkbaar niet de enigen met dit probleem dit is een geruststelling.

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 26 sep 2007, 20:51

Daar kan ik niet over meespreken, Yana heeft daar nooit problemen mee gehad. Ze was iets later proper, maar van de eerste keer goed.
Milan nog steeds niet.
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “Peutertjes”