Destructieve Maaike

Moderators:Welcome, Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
mell
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:20 aug 2006, 14:29
Destructieve Maaike

Bericht door mell » 30 aug 2007, 13:50

Ik mag het altijd vergelden bij Maaike. Die zit zo leuk te spelen en dan ineens baf boef iets tegen mijn kop of zo.
Maar gisteren kreeg ik zowaar een pop tegen mijn neus. En dan gebeurt dat per toeval in een beweging maar amai mijn neus doet verschrikkelijk pijn!!

Zou dit nu al oudermishandeling zijn :lol:


Sofie S.
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 apr 2006, 16:51
Locatie:Hooglede
Contacteer:

Re: Destructieve Maaike

Bericht door Sofie S. » 30 aug 2007, 13:51

mell schreef:
Zou dit nu al oudermishandeling zijn :lol:
ja :P



Daan gooit ook met alles ze, ik moet soms wel eens rap zijn om niks tegen mijne kop te krijgen :roll:
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
mell
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:20 aug 2006, 14:29

Bericht door mell » 30 aug 2007, 13:56

erg he?!

't is hier trouwens al zo erg dat als zij mij een kusje of knuffeltje wilt geven dat ik al wegduik uit schrik dat ze eigenlijk met haar hoofd wil bonken of zo :oops:

Sofie S.
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 apr 2006, 16:51
Locatie:Hooglede
Contacteer:

Bericht door Sofie S. » 30 aug 2007, 15:03

o ja. En dan blijven bonken :roll: en plat liggen van het lachen :?
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Nino!
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jul 2007, 17:31
Locatie:Nieuwkerken

Bericht door Nino! » 30 aug 2007, 15:36

Wacht maar tot ze de eerste keer zeggen: "mama stout!"

Dat sneed bij mij door merg en been!

Ze vinden het natuurlijk kei-grappig dat je wegduikt of "ai" roept. Daarom dat ze het doen, hé. hihi, gaat wel over zene!
Afbeelding


Gebruikersavatar
mell
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:20 aug 2006, 14:29

Bericht door mell » 30 aug 2007, 19:46

oh ja dat lachen erbij. En idd als je dan ai of zo zegt dan vindt die dat zo leuk dat ze het nog eens doet.
En als je straft dan komt natuurlijk dat pruillipje :lol:

Gebruikersavatar
Schorpioentje73
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2005, 13:38
Locatie:Moorslede
Contacteer:

Bericht door Schorpioentje73 » 30 aug 2007, 20:54

hier is dat meestal als hij kwaad is, als je berispt gooit ie met alles wat hij vast heeft :roll: , maar tis gelukkig meestal in de grond, dat ik het niet tegen mijn hoofd krijg
ja, ze hebben temperament he :?

spotje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 dec 2005, 11:23
Locatie:De Kust

Bericht door spotje » 30 aug 2007, 22:11

Schorpioentje73 schreef:hier is dat meestal als hij kwaad is, als je berispt gooit ie met alles wat hij vast heeft :roll: , maar tis gelukkig meestal in de grond, dat ik het niet tegen mijn hoofd krijg
ja, ze hebben temperament he :?
herkenbaar :lol:
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
zotteke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 apr 2005, 10:35
Locatie:kalken

Bericht door zotteke » 30 aug 2007, 22:28

Hier nog zo één als hij kwaad is en zijn gedacht nie krijgt ,alles moet er aan geloven. :?
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Katharina
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 jun 2005, 16:27
Locatie:Veurne (West-Vlaanderen)
Contacteer:

Bericht door Katharina » 30 aug 2007, 22:36

Hier gebeurd dat soms niet met opzet...maar al spelend haar hoofd achteruit slaan of zo...Papa had zo eens een bloedende lip....een bonk tegen zijn neus :lol:
Maar met opzet doet ze dat hier ook wel eens...nu als dat eens op mijn poep slaan is om te lachen of zo vind ik dat nu niet erg.
Maar als ze me echt pijn doet of slaat omdat madametje haar goesting nie krijgt dan staf ik haar wel.
Maar das nu ook al evidenter op de leeftijd van Anaïs he...zij krijgt dan een time-out
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
mell
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:20 aug 2006, 14:29

Bericht door mell » 31 aug 2007, 12:43

ahwel Katharina hier is het ook meestal om te spelen en dus per toeval. Gisteren kreeg ik zo nog een speelpiano tegen mijn oor. Ze was die net aan het herpakken :roll:

Maar tot nu toe blijven we van zulke dingen bespaard als ze boos is

Gebruikersavatar
Sabtje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 jan 2007, 16:21
Locatie:West - Vlaanderen

Bericht door Sabtje » 31 aug 2007, 23:00

per toeval kan ik ook wel eens iets tegen mn hoofd krijgen :roll: of een stamp in mn maag of zo... maar dat vind ik niet zo erg, als ze het niet met opzet doen

maar nu begint ons meiske overal in te bijten van colaire als ze haar zin niet krijgt :roll: bv in de zetel of kussens, maar ook bijt ze dus soms in mn been :shock:
ik berisp haar dan kort en laat haar efkes alleen bekoelen, maar weet eigenlijk niet of dit de goeie aanpak is voor haar leeftijd?
ik vind het allesinds geen doen dat ze bijt, en zeker niet naar mensen :shock: :?
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Schorpioentje73
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2005, 13:38
Locatie:Moorslede
Contacteer:

Bericht door Schorpioentje73 » 31 aug 2007, 23:34

ai bijten dat is idd minder, dan doen ze zichzelf geen pijn maar andere
en ja , berispen en verder effe negeren schijnt meestal wel te werken he
veel meer kan je nog niet doen op die leeftijd he

bij bijten zeggen ze soms efkes terugbijten, maar niet te hard dan he, maar ja, kweet niet zenne, kzou dat niet goed kunnen peis ik :roll:

Marijke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 dec 2005, 16:15

Bericht door Marijke » 01 sep 2007, 09:21

Hier heeft mijn neus ook al wreed afgezien, en ja dat is inderdaad erg pijnlijk :cry: Als ik in de zetel zit komt ze met een boekje af 'mama wil je met mij samen een boekje bekijken', dan pak ik haar op en dan botst die boek soms pardoes op mijn klein neusje !
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
mell
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:20 aug 2006, 14:29

Bericht door mell » 01 sep 2007, 18:19

Sabtje schreef:maar nu begint ons meiske overal in te bijten van colaire als ze haar zin niet krijgt :roll: bv in de zetel of kussens, maar ook bijt ze dus soms in mn been :shock:
ik berisp haar dan kort en laat haar efkes alleen bekoelen, maar weet eigenlijk niet of dit de goeie aanpak is voor haar leeftijd?
ik vind het allesinds geen doen dat ze bijt, en zeker niet naar mensen :shock: :?
Ahwel ik heb ook al gehoord van terugbijten. Maar vind dat eigenlijk geen doen.
Hier doen we ook gewoon haar laten stoppen, berispen en als ze boos wordt gewoon negeren.
Maar zetels, kussens, ... bijten dat doet ze niet. Als ze bijt is dat omdat ze je een dikke knuffel aan het geven is en dan ineens hap in je schouder. :roll: Je ziet ook echt dat die gewoon niet doorheeft dat het eigenlijk iets is wat pijn doet en niet mag.

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 03 sep 2007, 14:19

:lol: :lol: :lol:

Gooien met dingen doen ze wel, maar niet naar mij. Zouden ze niet moeten doen ook!!!
Bijten hebben ze wel al gedaan, maar dan ben ik erg boos en straf ik ze. Dan kan er niet door.
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Sabtje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 jan 2007, 16:21
Locatie:West - Vlaanderen

Bericht door Sabtje » 03 sep 2007, 14:26

idd bijten kan niet vind ik :x

nu ik berisp haar en laat haar alleen wat afkoelen, meer weet k ook niet :roll:

maar mell hier heeft ze wel al door dat da niet mag hoor, want ze doet het telkens uit frustratie als ze iets niet mag of niet krijgt :roll: :?
nu, als k blijf volhouden zal het wel overgaan zeker :roll:
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
mell
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:20 aug 2006, 14:29

Bericht door mell » 07 sep 2007, 14:37

Ah Sabtje, hier is dat dus echt, gelukkig, puur toevallig in 90% van de gevallen. De overige gevallen bijt ze omdat ze doorheeft dat je het niet leuk vindt, ... Om te kijken of ze het echt, echt niet mag :roll:


Plaats reactie

Terug naar “Peutertjes”