zingen!
Moderators:Welcome, Moderators
Karsten is bijna peuter-af en heeft eindelijk het zingen ontdekt! We moeten nu bijna constant voor hem zingen en zelf zingt hij de liedjes ook al redelijk goed mee!
Maar met zo iets stoms ben ik dus blij, want hij heeft dus heel lang geen interesse in liedjes getoond (niet om te luisteren, niet om gebaren bij te doen, enkel radio of cd was goed), of als wij wilden zingen, dan moesten we ophouden van hem (of zing ik zo vals ?).. Maar sinds een week of twee mogen we ons dus laten gaan.. Echt heel leuk!
Maar met zo iets stoms ben ik dus blij, want hij heeft dus heel lang geen interesse in liedjes getoond (niet om te luisteren, niet om gebaren bij te doen, enkel radio of cd was goed), of als wij wilden zingen, dan moesten we ophouden van hem (of zing ik zo vals ?).. Maar sinds een week of twee mogen we ons dus laten gaan.. Echt heel leuk!
Ons meisje komt 3 jaar in april en ze zingt al van dat ze ongeveer een 1,5 jaar was denk ik. Ik ben dus heel blij dat jullie kleintje nu begint zingen er is niets leukers of je kinderen te horen zingen vind ik.
Ons spruitje kan ook al tellen tot 18 en ook daar ben ik heel fier op.
Ik hoop dat je veel plezier beleefd aan je zoontje die zingt want dat doe ik toch. Veel zing plezier samen met je zoontje.
Ons spruitje kan ook al tellen tot 18 en ook daar ben ik heel fier op.
Ik hoop dat je veel plezier beleefd aan je zoontje die zingt want dat doe ik toch. Veel zing plezier samen met je zoontje.
- Soowfietje
- Pas blauw
Goh .. Nicky kan nog nie praten, en 'k krijg (met dees allemaal te lezen) ook al zin in de liedjes Het enigste dat er bij hem uitkomt is "nee" en "tuut-tuut" voor zijn oh zo geliefde autootjes .. Kon hij ook maa ral mee zingen :p
"Wij kunnen het beamen, een wondertje maak je nog altijd tesamen"
www.everyoneweb.com/verbistjes (onze homepage)
www.everyoneweb.com/verbistjes (onze homepage)
echt wel leuk he, als ze zo beginnen te zingen...
Sam begint nu ook zelf te zingen.
Meestal zingt hij van slaap kindje slaap; en dat is hilarisch
Het gaat dan zo:
Saap kiendje saap = slaap kindje slaap
daabuiten sjaap = daarbuiten schaap
voete = voeten
tinken menneke = drinken melk
Hij zingt dus zo flarden van de tekst, maar zo 's morgens bij het ontbijt, als hij plots begint... supergrappig gewoon
Sam begint nu ook zelf te zingen.
Meestal zingt hij van slaap kindje slaap; en dat is hilarisch
Het gaat dan zo:
Saap kiendje saap = slaap kindje slaap
daabuiten sjaap = daarbuiten schaap
voete = voeten
tinken menneke = drinken melk
Hij zingt dus zo flarden van de tekst, maar zo 's morgens bij het ontbijt, als hij plots begint... supergrappig gewoon