tips voor verjaardagcadeau

Moderators:Welcome, Moderators

Sigri
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:05 sep 2004, 13:19
Locatie:Wezemaal
tips voor verjaardagcadeau

Bericht door Sigri » 25 jan 2007, 19:16

Hallo,

Binnenkort wordt Ilsa alweer één jaar .
Ik ben op zoek naar tips om voor een mooi verjaardagscadeau. Wou eerst iets van speelgoed kopen maar weet niet zo direct wat .

Groetjes,
sigri
Afbeelding

Afbeelding


Gebruikersavatar
Lena
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 jun 2005, 12:43
Locatie:Zuid-Limburg

Bericht door Lena » 25 jan 2007, 23:16

hmmm, even denken wat Sam hier allemaal heeft gekregen toen hij 1j werd...

Zo een boekje dat liedjes zingt... dat vond hij wel leuk
Autookes... dat vond hij nog leuker, maar ik denk niet dat dat iets voor Ilsa is :wink:
Een kar vol megablocks...
Een opbergmand voor zijn speelgoed...
Kleding...
Een lekkere taart :P

Voor de rest kan ik het me niet echt meer herinneren :oops:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
bioMam
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 jul 2006, 15:44

Bericht door bioMam » 26 jan 2007, 11:15

Ideeën genoeg maar ik weet niet wat jullie al hebben natuurlijk. Op deze leeftijd vind ik dè "hit" een loopkarretje (of loopauto of loopfiets) en blokken en knuffelbeesten zijn ook altijd plezant. Wat ook kan zijn puzzels, boekjes, een (baby)schommel, ... Goh, ik weet meestal goe dop voorhand wat ik wil doen :) en gelukkig maar want de grootouderd die beginnen ook altij ruim op voorhand te vragen wat er op de verlanglijst staat. Voor een eerste kind is dat trouwens makkelijker dan voor een 2de (want die heeft alles van de grote broer hier al staan en die is al 7 en wordt dit jaar zelfs 8 jaar hè).
Daarom hebben we voor R zijn eerste verjaardag dan ook gevraagd om samen te leggen en (met subsidie van de grootouders dus) een glijbaan gekocht (en de grote broer geniet daar ook mee van) en nu heeft R in december (van de Sint) een loopfietsje èn een driewieler (die we niet verwacht hadden) gekregen maar omdat de oude driewieler en loopwagen van zijn broer er ook nog zijn, kan hij stilaan een wagenpark openen :P maar anderzijds is dat wel handig als er vriend(innet)jes komen spelen :) hè.

Intussen begin ik me stilaan af te vragen wat we voor zijn 2de verjaardag gaan doen. Een speelhuisje voor in de tuin misschien :?: ik denk dat hij daar wel veel pret aan gaat beleven.

Ik ben zelf verzot op het houten speelgoed van Janbibejan (is wel via thuisparty aan te schaffen) en op hun website staat het speelgoed ook in overrzichtelijke categorieën die voor een deel ook el met de leeftijd te linken zijn: rollenspel is echt voor de iets oudere kleintjes en de babydingen zijn dan weer al voorbijgestreeft bij de verjaardagen, maar "rijdend en rollend" dat zijn bijvoorbeeld ideale dingen voor een 1-jarige) en ik dacht voor R zijn 2de verjaardag ook aan een paddenstoel-puzzel die ze daarvan hebben en waar ik al jaren verliefd ;) op ben.
Afbeelding
Afbeelding

Marijke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 dec 2005, 16:15

Bericht door Marijke » 26 jan 2007, 11:21

Ja, het speelgoed van Janbibejan valt hier ook in goede smaak. Er is nog niet veel voor haar leeftijd, maar we hebben al wat gekocht voor later, een klein loopfietsje, zo een paddestoel met een glijbaan voor drie houten balletjes, wat gezelschapspelletjes. We zijn nogal tegenstanders voor plastiek in de mond, dus Janbibejan is er ideaal voor. Allemaal houten speelgoedjes en heel mooi en leuk. En misschien houdt het nog langer dan al die plastieken rommel ook ... :)
Afbeelding

Afbeelding

Sigri
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:05 sep 2004, 13:19
Locatie:Wezemaal

Bericht door Sigri » 26 jan 2007, 14:53

Biomam,
Een loopfiets (karretje) heeft ze al gekregen van haar meter voor sinterklaas.
En ik zal het maar toegeven , ben al op die site van dat houten speelgoed gaan kijken . :D

En ht is waar, ze heeft al veel van Jonas .....
Afbeelding

Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “Peutertjes”