impressionisme?

Moderators:Welcome, Moderators

Katia
impressionisme?

Bericht door Katia » 11 jul 2006, 21:08

ja lap, we hebben het hier zitten vrees ik... ons Troia is even erg als ikke :lol::lol::lol:
Ik ben een impressionist in hart en nieren, ik zeg wat en hoe ik het denk en verzin vanalle eigen woorden en gebruik die dan ook zodanig dat ik achteraf niet meer weet of het verzonnen is of niet :roll:
Troia is dus mijn kant aan het opgaan precies...

Ze zat hier daarnet naar Annie te kijken (die musical he, dat is nu het eerste qua film op programma of noem maar op waar ze nu stil zit naar te kijken :shock: zelfs tekenfilms interesseren haar niet)
Nu kwam die hond in beeld en was annie daar een liedje voor aan het zingen... die hond zei WOEF (natuurlijk, wat anders?)
Nu noemt ze dat beest dus al heel de tijd "oefje", maar je moet nu weten dat wij erop staan om nooit klanken als woorden te gebruiken... je hebt zo van die mensen die hun kinderen aanleren om tegen een kat "poesiemauw" ofzo te zeggen of tegen een auto "een broem broem", maar daar heb ik een rothekel aan...
Hier was het dus van in het begin een hond en geen "woef".
Tot nu toe heeft er ook niemand dat tegen haar gezegd...
maakt madamme daar toch zelf een woord van zeker :roll:
zoude daar niet van omver vallen?


Gebruikersavatar
beerke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 jan 2006, 13:34
Locatie:Maldegem
Contacteer:

Bericht door beerke » 11 jul 2006, 22:53

dat zijn kindjes van mijn schoonbroer en zus doen ze da ook woordjes veranderen en als je iets zegt zeggen zij het op hun manier en ze weten dat het verkeerd is ze herhallen dat dan dan word er gelahen vind da wel tof een kind leert eerst hun eigen woorden en wat voor hun het gemakkelijkst is en ne keer dat ze het kunnen zeggen ze het wel goed
Afbeelding

onze liefde is beloont met dit mooi engeltje!!!

Katia

Bericht door Katia » 11 jul 2006, 23:18

ja maar ze kan hond zeggen hoor :lol:

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 12 jul 2006, 22:45

De appel valt niet ver van de boom.....of hoe gaat het spreekwoord alweer :lol: :lol:
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Katia

Bericht door Katia » 12 jul 2006, 22:48

vandemorgen ging ik haar uit haar bed halen en met een big smile was het eerste dat ze zei "oefje" (ze wist het dus nog :shock: ) en lachen dat ze deed! bijna de slappe lach... :roll::lol:


Gebruikersavatar
Anneliefje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 nov 2005, 18:01

Bericht door Anneliefje » 12 jul 2006, 23:06

Katia schreef:vandemorgen ging ik haar uit haar bed halen en met een big smile was het eerste dat ze zei "oefje" (ze wist het dus nog :shock: ) en lachen dat ze deed! bijna de slappe lach... :roll::lol:
:shock: als dit de dochter van haar moeder niet is :lol:

Katia

Bericht door Katia » 12 jul 2006, 23:13

:lol: ja dat is langer opgevallen he
die klein heeft constant de slappe lach :lol:


Plaats reactie

Terug naar “Peutertjes”