ziek

Moderators:Welcome, Moderators

Gebruikersavatar
beam
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:20 apr 2006, 19:33
Locatie:Kuurne
ziek

Bericht door beam » 01 jun 2006, 19:51

Het is nu de derde dag dat Stine last heeft van haar rechteroog, 's morgens zit er een beetje etter in, gistermorgen zat ze helemaal toe. Heb ze dan uitgekuist met boorzuurwater maar ze had dat niet zo graag zunne !
Maar nu is er ook een lelijke hoest bijgekomen, amai, als ze hoest moet zij ervan overgeven ! 'k Ga dus morgenochtend naar de dokter gaan voor ik ga werken, ocharme da schaap....
Afbeelding

Afbeelding


Gebruikersavatar
Lena
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 jun 2005, 12:43
Locatie:Zuid-Limburg

Bericht door Lena » 02 jun 2006, 16:38

En? Hoe is 't geweest bij de dokter?
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
beam
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:20 apr 2006, 19:33
Locatie:Kuurne

Bericht door beam » 02 jun 2006, 17:34

Wel, ben blij dat ik geweest ben, tis nie zo heel erg maar wel ambetant. Stine heeft "rhinofarenhitis" (alst nie just geschreven is, sorry). Ze heeft nu een hoest siroop gekregen, neobacitracine om haar neus te ontsmetten (dat moet ze zeker nemen anders verstoppen de oortjes weer) en ooggel. Heb er al een druppelke in gedaan en geloof het of nie, tis opmerkelijk beter. Gelukkig...
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
beam
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:20 apr 2006, 19:33
Locatie:Kuurne

Bericht door beam » 05 jun 2006, 09:24

Het betert niet echt, met medicatie en al, 'k zou er de muren van op lopen ! En hoestten dat ze doet :evil: !!
Gisteren waren het sinksenfeesten en 'k wast plots beu, 'k moest naar huis eh met de kleine.
Had hier in de frigo nog van die "tapkes" zitten op basis van eucalyptus en kruiden en moest er eigenlijk eerder aan gedacht hebben, ze heeft eindelijk ne keer ne nacht geslapen met niet te veel hoesten. Tja, dat ligt in frigo maar niet direct in het oog.. stom van me. Als het morgen nog niet is zoals het zijn moet ga ik nog es naar de kinderarts.
Afbeelding

Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “Peutertjes”