Jonas vind het nu heel leuk om telkens hij kaka heeft gedaan (alleen als hij in bed ligt) zijn pamper helemaal leeg te maken.
Hij kleed zich dus helemaal uit

Moderators:Welcome, Moderators
Lani sliep niet goed meer in haar babybedje. Ze woelde te hard, werd om de 5 voet wakker. Nu ze in haar groot bedje slaapt, gaat het allemaal vele beter. Ze word nog wakker maar echt niet veel meer, zeker niet zoveel meer nu we een nachtlampje hebben gekocht.Boekenwurmpje schreef:Slaapt Lani al in een groot bed?
Casper slaapt nog steeds in een 'babybed' net om uitbraakpogingen te vermijden![]()
Hahaha,Boekenwurmpje schreef:Eens kijken wat hij allemaal uitsteekt:
Hij neemt mijn gsm en belt er mensen mee op. Ik had er het eerst niet door, tot ik ineens de gsm hoorde 'antwoorden'. Bleek dat hij al 20 minuten met oma aan de lijn hing![]()
Boekenwurmpje schreef:Hij haalt centjes uit mijn portefeuille en stopt die in zijn spaarpot![]()
Hij vindt zichzelf 'een grote mens' als wij uitleggen dat cola iets is voor grote mensen, niet voor kindjes
hij geeft me een knuffel en zegt 'sorry mama' als zijn zus me onderkotst![]()
en zo kan ik nog wel enkele uren doorgaan ...
Sigri schreef:
Sarah, boekenwurmpje,
Jonas slaapt nog steeds in zijn babybed.
Wil wel eens proberen hem in het grote bed te leggen maar ben bang dat we hem dan overal gaan terugvinden.![]()