Help!

Moderators:Welcome, Moderators

Bianca
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 jan 2008, 21:03
Locatie:oostende
Contacteer:
Help!

Bericht door Bianca » 05 jan 2008, 21:25

Mijn dochter wordt in februari 2 jaar.
Sinds een tweetal weken wil ze niet meer naar bed.
Ze protesteert al vanaf we naar boven gaan.Ik probeer rustig te blijven en haar kalm in haar bedje te leggen.Maar ze begint direct te roepen en te schreeuwen tot ze er bij braakt.In het begin haalde ik haar er onmiddelijk uit,nu laat ik haar tot ze slaapt en haal dan haar vuile dekentje weg.Ze slaapt al niet meer overdag,s avonds kan ze zo tot 2 uur blijven wenen tot ze slaapt en dan gebeurt het nog dat ze s nachts ook huilend wakker wordt.Overdag is ze dan ook nog eens superdruk,niet luisteren,bijten,gooien met vanalles ik heb soms echt schrik dat haar iets mankeert.Met mijn zzon heb ik dit nooit gehad maar hij heeft wel een autismespectrumstoornis,hij is al 9j.Daardoor ben ik als de dood dat ook zij iets zal mankeren zo druk dat ze is weet iemand soms raad aub?
Mamatje van J en C


Gebruikersavatar
muppet
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 feb 2005, 13:32
Locatie:Oostende

Bericht door muppet » 05 jan 2008, 21:29

2 jaar is natuurlijk ook wel de leeftijd waarop ze je gaan beginnen testen hé. Ik zou volharden en haar gedrag vooral negeren. Geen aandacht geven aan negatief gedrag helpt in de meeste gevallen nog het best.
Je moet er wel een serieuze portie geduld en doorzettingsvermogen voor overhebben maar je zal ongetwijfeld resultaat boeken.
Onze Jens is heeft ook autisme spectrum. Hij is 6 jaar.
Ik kan je gevoel van paniek heel goed begrijpen. Eén zorgenkind is echt wel genoeg hé.
Veel sterkte Bianca.

Bianca
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 jan 2008, 21:03
Locatie:oostende
Contacteer:

Bericht door Bianca » 05 jan 2008, 21:32

Ja zeg wel ,maar t is niet makkelijk.Eerst hemel en aarde verzet om Jason op het rechte pad te krijgen en nu zo'n moeilijke dochter t is niet evident. :wink:
Mamatje van J en C


Plaats reactie

Terug naar “Peutertjes”