geen fruit!

Moderators:Welcome, Moderators

Gebruikersavatar
Spooky
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 mei 2007, 09:40
Locatie:Ninove
geen fruit!

Bericht door Spooky » 16 nov 2007, 16:08

Al vanaf de moment da Yerko groentepap eet, is hij minder graag zijn fruitpap beginnen eten( kben met fruitpap begonnen).In de kribbe at hij het wel maar thuis maar af en toe, dus gaf ik soms is een potje fruitpap en da lukte dan wel.Nu met onlangs dat darmvirus mochten we geen fruitpap meer geven, maar nu heeft hij deze week fruitpap gekregen in de kribbe en niet willen eten.Nadien hebben ze hem appeltjes in stukjes willen geven, geweigerd.Thuisgekomen had ik wat ananas versneden en gemengeld met plattekaas:resultaat:plattekaas op maar ananas uitgespuwd.Vandaag geef ik hem een yoghurt met bosvruchten, weer hetzelfde verhaal eet hij de yoghurt op maar de stukjes fruit spuwt hij uit!
Pff wa is da toch, nochtans kvind het wel belangrijk da hij wa fruit zou eten... :roll:
iemand tips?
Afbeelding


Gebruikersavatar
Tamaravh
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 sep 2005, 22:12

Bericht door Tamaravh » 16 nov 2007, 16:57

Caro is ook zo geen fruiteter, ze heeft ook niet zo lang fruitpap gegeten en daarna een tijdje dat ze zo goed als geen fruit wou eten. Sinds ze naar school gaat is dat veel verbeterd en eet ze terug meer fruit.
De 2 allerliefste meisjes ter wereld:
Afbeelding
Afbeelding

Marijke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 dec 2005, 16:15

Bericht door Marijke » 16 nov 2007, 19:08

Hier krijgt ze 's morgens haar fruit: stukjes zoete appel (recht van iemands boomgaard) of stukjes peer of gebakken geplette banaan met natuuryoghurt en dat is steeds een succes. Je hebt ook yoghurt waar er geen stukjes fruit in zitten, misschien kan je dat eens proberen?
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 16 nov 2007, 21:17

Milan heeft nooit fruitpap gegeten: lustte dat niet.....
Ik heb het net nog in een ander topic over eten gehad...Milan was me er eentje hoor!
Hij was al 1 jaar gepasseerd toen hij een stukje fruit wilde eten.....
Yerko is al 13 maanden (of zelfs iets ouder). Laat die fruitpap weg en probeer hem stukjes te geven, mss gaat het zo beter?
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Spooky
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 mei 2007, 09:40
Locatie:Ninove

Bericht door Spooky » 16 nov 2007, 21:33

Stukjes fruit is hier ook geen succes hoor
Afbeelding


Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 16 nov 2007, 21:48

t'Ja, je kan niet veel meer doen.
Of yohurt, lust hij dat? Anders met gemixt fruit erin? Die Fruix van Danone, die eet Yana ook met liters :lol:
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
zotteke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 apr 2005, 10:35
Locatie:kalken

Bericht door zotteke » 18 nov 2007, 21:20

Ja hier wil Alessio ook geen fruit eten dan maak ik maar van alles fruitsapjes,voila opgelost en dat wil hij wel :wink:
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
mell
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:20 aug 2006, 14:29

Bericht door mell » 21 nov 2007, 13:03

misschien is het een fase en als ze groter worden dat ze dan effectief het wel terug gaan eten. Ik eet ook met momenten geen fruit en andere momenten weer wel.

Heb je al eens gewoon fruityoghurtjes geprobeerd? (met of zonder stukjes) Gewoon fruitsap? (deze verkopen ze tegenwoordig in verschillende smaken en met verschillend fruit)

Al geprobeerd om hem er gewoon bij te zetten als jullie fruit eten? En dat jullie dit dan met veel komedie (dus met veel "mmm" en "da's lekker", ...) opeten?


Plaats reactie

Terug naar “Peutertjes”