en waarschijnlijk gaan we ook haar juf leren kennen...
ik ben benieuwd...
Moderators:Welcome, Moderators
ahaKatia schreef:vanavond weer een afspraak op Troia's toekomstige school
en waarschijnlijk gaan we ook haar juf leren kennen...
ik ben benieuwd...
ai aoi blijkbaar was 't niet zo'n goed gesprek. Bedoel je dat die Creaschool tegenvaltKatia schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zo enthousiast dat we waren na de uitleg van de vorige keer (leuke directrice, goede visie... goed gevoel), zo gedemotiveerd zijn we nu
De Steinerschool is ineens mijn uitgangspunt geworden
dat is doodnormale stomme school zoals ge er hier achter den hoek ook al 3 hebt!
ik denk niet dat een gewone school niet goed is, maar dat is gewoon niets voor ons...Karen/1982 schreef:Waarom is een 'doodnormale school' niet goed? En wat is er dan zo speciaal aan een Steiner- of een Freinetschool?
Ik ben persoonlijk niet zo voor de alternatieve aanpak, dus onze zoon zal naar een 'gewone kleuterschool' gaan.
Wij gaan uiteraard ook wel op zoek naar een school met een beleid waar wij ons in kunnen vinden.
geen probleem ze, ik had het ook niet verkeerd opgevatKaren/1982 schreef:Oei sorry, mijn reactie komt precies een beetje verkeerd over.'t was zeker niet de bedoeling om iemand aan te vallen hoor.
Eigenlijk ben ik totaal niet bekend met de aanpak of methode van Steiner- of Freinetscholen, wat is er daar dan zo anders dan het gewone onderwijs?