Sam slaapt al enkel nachten niet goed (wordt wakker en begint bijna hysterisch te huilen

En als ik hem dan terug in zijn bedje wil leggen, zegt hij nee, en trekt een pruillipje van ik-kan-niemeer.
Moderators:Welcome, Moderators
Dank je Sandy, maar dat is het niet. Hij heeft al een winterslaapzak aan + nog een donsdekentje.sandy schreef:Zijn er warm genoeg aangekleed voor de nacht? Een paar topic's terug was het ook een probleem omdat de kindjes te koud hadden. Met een extra deken was het opgelost. Het moest bij jullie ook maar eens helpen...
jammer dat het dat niet was!Lena schreef:Dank je Sandy, maar dat is het niet. Hij heeft al een winterslaapzak aan + nog een donsdekentje.sandy schreef:Zijn er warm genoeg aangekleed voor de nacht? Een paar topic's terug was het ook een probleem omdat de kindjes te koud hadden. Met een extra deken was het opgelost. Het moest bij jullie ook maar eens helpen...
Hij wil gewoon niet in zijn bedje. Bij mama en papa wel hoorMaar dan om te spelen, niet om te slapen
vorig weekend (eind oktober) een halloween-tochtbioMam schreef:ik denk dat het wel al nachtmerries kunnen zijn ... eventueel enig idee waarover hij die kan hebben?? iets dat gebeurd is of da thij ergens (op TV of in zijn omgeving) gezien kan hebben??