Wat te doen?

Moderators:Welcome, Moderators

Gebruikersavatar
saardientje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:07 okt 2006, 23:25
Wat te doen?

Bericht door saardientje » 20 feb 2007, 12:34

hoi,

ik woon samen met mijn vriend en kindje. Maar ik zit ermee in mijn hoofd om hem te verlaten...

Maar terug naar men pa gaan zie ik niet zitte, iets huren kan ik niet betalen en een sociale woning daar geraak je ook niet snel aan...

Uiteindlelijk kan ik wel bij men pa terecht maar ja dat is ook niet alles hé

soms praten we er dan over en dan lijkt het in orde maar diep in mijn hart wil ik iets anders in mijn leven of iemand anders dat moet ik nog uitmaken (maar er is niemand hoor op dit moment)

Het lijkt alsof mijn relatie met hem niet goed genoeg meer is... voor hem wel, voor mij niet. Ik weet dat hij dol op mij is, en ik doe ook mijn best om er aan te werken maar toch. pff wat moet ik doen? 1 beslissing en je hele leven ziet er weeral anders uit.. MOEILIJK :cry:


Gebruikersavatar
mama24
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2006, 15:03
Locatie:poperinge

Bericht door mama24 » 20 feb 2007, 14:18

:( jah een moeilijke beslissing als je het mij vraagt hoor

overal zijn er eens strubbelingen zeg ik altijd als het hier eens wat minder gaat. :?
jij moet eens alles op een rijtje zetten waarom jij hem eigenlijk zou verlaten maar,je moet ook eens de goeie kanten neerzetten hé
niet alles is toch slecht hoop ik :roll:

en wanneer er een kindje is ja dan is het nog eens moeilijker hé om zo een beslissing te nemen want,de kinderen zijn dan altijd de dupe van vind ik persoonlijk dan.

groetjes

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 20 feb 2007, 19:58

Als ik in zo'n relatiedip zit, dan probeer ik de goede tegen de slechte dingen af te wegen.. En dan kijk ik wat het meest doorweegt en tot nu toe waren dat steeds de goede dingen!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

moeilijk

Bericht door Aicha » 20 feb 2007, 21:05

Ja, dit is inderdaad een heel moeilijke keuze! al voor en tegens eens op een rijtje zetten en dan afwegen...maarja, ook dan zal het niet makkelijk worden.

Al eens een goed gesprek gevoerd met je partner? pratne , heel veel praten samen.
Communicatie is heel belangrijk maar voor sommigen ook heel moeilijk en confronterend. En toch is het heel belangrijk dat je een goed gesprek onder elkaar niet uit de weg gaat.

Samen een kindje hebben maakt het nemen van een beslissing er zeker niet makkelijker op maar samenblijven enkel omwille van jullie kindje is ook niet ideaal.

Moeilijk om als buitenstaander over jullie relatie te oordelen mar ik zou zeggen: denk er heel goed overna en neem geen impulsieve beslissingen!

ALvast veel goede moed en eender wat je beslist, hopelijk blijkt dit later de juiste beslissing te zijn geweest;
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
beerke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 jan 2006, 13:34
Locatie:Maldegem
Contacteer:

Bericht door beerke » 21 feb 2007, 22:26

ja inderdaad er is overal wel eens iets maar je moet het bekijken wat er juist aan de hand is waarom het niet meer gaat voor jou en voor hem wel je kan er altijd over praten en proberen op te lossen je moet je zelf de vraag stellen kan het nog goedkomen kan dat nog veranderen dat wat er mis is.
Een moeilijke beslissing maar als je er zo over denkt voor een ander leven dan is er bij jou niet veel meer over voor hem en dat blijft ook niet duren hoor dat barst toch los en dan kan het mss erger zijn als nu je moet dat zelf voor je eigen uitmaken van wat is er mis is het bij hem of ligt het aan mij,kan het nog veranderen of niet als je daar aan uit raakt dan kan je een beslissing nemen denk ik maar nie te rap beslissen.
Afbeelding

onze liefde is beloont met dit mooi engeltje!!!


Gebruikersavatar
saardientje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:07 okt 2006, 23:25

Bericht door saardientje » 03 mar 2007, 21:46

we hebben nog is goed gepraat. we zullen nog afwachten en zien of het in de toekomst verbeterd.

bedankt iedereen voor jullie reactie.

MiKySh
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 feb 2007, 12:58

Bericht door MiKySh » 04 mar 2007, 09:58

dat zijn moeilijke beslissingen .. overal zijn er ups en downs en zoals boven al gemeld moet je ff gaan kijken en afwegen. Mss eens een weekendje voor jezelf plannen zodat je ff alleen bent en alles een keer netjes op rij kan zetten en zien hoe je u voelt zonder hem in de buurt te hebben
Trotse mama van drie schatten van bengels
Afbeelding

CorvusCorax
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 mei 2007, 13:29

Bericht door CorvusCorax » 01 jun 2007, 10:22

Hoi saardientje!

Hopelijk is alles intussen alweer wat aan de betere hand! Alvast heel erg veel sterkte, moed en succes toegewenst!

Het is zeker niet altijd eenvoudig en de beslissing om eventueel uit elkaar te gaan, is alles behalve makkelijk om te nemen. Zoals er al reeds gezegd geweest is, lijkt me de beste oplossing nog steeds praten, al is dat misschien niet altijd even eenvoudig. Heel erg veel openlijk en eerlijk praten met elkaar kan anderzijds ook wel opluchten. Zo kan je beiden de bestaande situaties beter inschatten en samen werken aan een oplossing die het voor jullie beiden wat aangenamer maakt. In elke relatie zijn er tenslotte al eens problemen, maar een goede communicatie kan werkelijk wonderen verrichten.

Ik zal alvast mee hopen op een goede afloop, wat de beslissing ook mag zijn.

x Dikke knuffel! x

Gebruikersavatar
saardientje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:07 okt 2006, 23:25

Bericht door saardientje » 01 dec 2007, 09:47

CorvusCorax schreef:Hoi saardientje!

Hopelijk is alles intussen alweer wat aan de betere hand! Alvast heel erg veel sterkte, moed en succes toegewenst!

Het is zeker niet altijd eenvoudig en de beslissing om eventueel uit elkaar te gaan, is alles behalve makkelijk om te nemen. Zoals er al reeds gezegd geweest is, lijkt me de beste oplossing nog steeds praten, al is dat misschien niet altijd even eenvoudig. Heel erg veel openlijk en eerlijk praten met elkaar kan anderzijds ook wel opluchten. Zo kan je beiden de bestaande situaties beter inschatten en samen werken aan een oplossing die het voor jullie beiden wat aangenamer maakt. In elke relatie zijn er tenslotte al eens problemen, maar een goede communicatie kan werkelijk wonderen verrichten.

Ik zal alvast mee hopen op een goede afloop, wat de beslissing ook mag zijn.

x Dikke knuffel! x
het is een tijdje heel slecht gegaan, maar nu zijn we er al een beetje bovenop... we zullen zien wat de toekomst brengt


Plaats reactie

Terug naar “Bewust of onbewust alleenstaande mama's of papa's”