vreemd gevoel

Moderators:goortjes, Welcome, Moderators

Gebruikersavatar
babz
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 jul 2007, 18:26
Locatie:8000
vreemd gevoel

Bericht door babz » 11 okt 2007, 09:51

'K heb al een paar weken een vreemd gevoel 'onder' m'n linkerborst. In het begin was het enkel een reutelend gevoel, precies alsof er iets onder zit te 'borrelen', te reutelen. Doet niet echt pijn maar voelt heel vreemd aan en is soms wel een ambetant gevoel. Vroeg me af of dit van m'n longen komt of van m'n hart.

Ben wel gevoelig aan m'n luchtwegen en longen, dus 'k hoop dat het dat maar is. Alhoewel 'k voor de rest niet moet hoesten, niet met fluimpjes zit ofzo en me niet ziek voel.

Sinds kort voel 'k nu ook heel erg de hartklop 'in' m'n linkerborst.
Heeft er iemand van jullie dit ook gehad tijdens de zwangerschap? :)

'k Maak me waarschijnlijk weer zorgen om niets, maar das omdat 'k paar akelige verhalen gehoord heb :oops:.
Afbeelding


Gebruikersavatar
Nino!
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jul 2007, 17:31
Locatie:Nieuwkerken

Bericht door Nino! » 11 okt 2007, 09:53

Toen ik de eerste regels hier las dacht ik aan je maag...Ik heb dat ook soms, zo'n borrelend gevoel in mijn maag...
Afbeelding

Gebruikersavatar
babz
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 jul 2007, 18:26
Locatie:8000

Bericht door babz » 11 okt 2007, 09:59

Heheh, neen m'n maag is in orde, daar zit altijd wel iets in dus heeft geen kans om te reutelen :D.

Denk dat 'k misschien na 't weekend naar de dokter ga, moest da gevoel blijven. Alhoewel, ie zal zeggen: ze is daar weeral :|.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Nino!
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jul 2007, 17:31
Locatie:Nieuwkerken

Bericht door Nino! » 11 okt 2007, 11:25

Dat borrelen bij mij is ook bij gevulde maag, hoor. Is zo precies zeepsop dat broebelt... :lol:

Maar als je zeker bent dat het dat niet is.

Wat ik ook al heb gehad is zo precies een spierke dat bibbert, ook daar ergens...misschien lijkt het dan meer daarop?

Sebiet denken jullie nog dat ik vanalle rare dingen heb... :roll: :P
Afbeelding

Gebruikersavatar
babz
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 jul 2007, 18:26
Locatie:8000

Bericht door babz » 11 okt 2007, 11:30

Nou begin ik te twijfelen waar m'n maag ligt eh :lol:.

Nee, tis zo echt onder m'n borst maar bedoelde eigenlijk: als je vertrekt op de tepel, zo loodrecht naar je hart toe.
Niet naar beneden, meer naar m'n buikenpit bv... vandaar dak twijfel of dat dat van m'n hart komt, dat gebroebel.
Afbeelding


Gebruikersavatar
Just me
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 jul 2007, 13:22
Locatie:Zoersel

Bericht door Just me » 11 okt 2007, 11:37

Awel dan ben ik ook raar, want ik heb ook altijd broebels in mijn buik als ik gegeten heb. Dat is echt wel vree lastig eigenlijk. Want iedereen hoort dat dan en dan krijg ik een rood hoofd. :oops:

Alfredje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 aug 2007, 15:59
Locatie:Bilzen

Bericht door Alfredje » 11 okt 2007, 12:41

Echte broebels heb ik niet maar wat ik wel heb is dat mijn hart soms zo plots een keer overslaat, sinds ik zwanger ben. Juist alsof je je verschrikt voor iets , weet je wel, maar dan gewoon in rust. Zijn dat nu hartkloppingen of zo dat weet ik eigenlijk niet.
Maar onder je borst , zijn dat dan niet meer je longen?
:oops: Denk dat ook dikwijls Babz als ik naar de dokter ga, dat die vrouw denkt van : allé wat gaat het nu weer zijn? :oops: :oops:
Afbeelding

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

Alfredje

Bericht door Aicha » 11 okt 2007, 13:37

babz,

Ik zou begod nie weten wat jij voelt :lol: maar vind jou uitleg wel knoddig! :lol

Alfredje,

Wat jij heb van je hart dat precies overslaat is heel normaal hoor! Tijdens je zwnagerschap heb je veel meer bloed en dus ook bloedstroom en dat moet allemaal door je hart gepompt worden (extra veel werk dus), vandaar.....
Ik had dat ook vaak en bij mijn eerste zwangerschap vroeg ik me zelfs af of ik de bevalling wel ging overleven :lol: :lol: . diene gyn had nogal leute zunnen met mij :oops:

Liefs Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
babz
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 jul 2007, 18:26
Locatie:8000

Re: Alfredje

Bericht door babz » 11 okt 2007, 16:08

Aicha schreef:babz,

Ik zou begod nie weten wat jij voelt :lol: maar vind jou uitleg wel knoddig! :lol:
:D 'k Kan et niet beter uitleggen dan hierboven hoor.
Maar 'k ga derover zwijgen want tis precies een beetje over :D.

Alfredje, 'k had dat in begin van m'n zwangerschap (toen ik nog niet wist dat ik zwanger was). Dat was zo een week aan een stuk, m'n hart volledig in overdrive. Dacht echt dak ter plekke iets ging krijgen :oops:. Daarna ben 'k testje gaan kopen en ja... :).
Deze zomer was ik het ook met momenten ferm 'gewaar': hele dagen nieks doen aan 't zwembad en toch nog 'KABOEM, KABOEM x 100....'.

Ging het snelst over als 'k gewoon aan iets anders dacht, of iets anders deed. Maar is dus helemaal niet zo erg.

Maar heeft er hier niemand de hartklop in uw borst? Heb gisteren es geobserveerd en m'n borst wipt een beetje op bij elke hartslag :oops:.
Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “De zwangerschap”