Het is nu wel nog veel te vroeg om het al te zeggen op het werk, je weet maar nooit é. Ik zal dus zo'n maskerke moeten aandoen en er een draai aan geven dat ik gevoelig ben aan mijn luchtwegen of zoiets

Moderators:goortjes, Welcome, Moderators
vorige week stond ik nog te enthousiast te springen dat ik graag schilderde en zo, dus dat zal niet echt pakken denk ik.Schorpioentje73 schreef:oeps, dat is natuurlijk minder
kunt ge niet zeggen dat ge daar niet tegen kunt, dat ge migraine krijgt van die verfgeur![]()
ale ja, versta nu ook wel dat ge het nog niet direct wil zeggen, en een leugentje om bestwil is nu wel een goed alternatief
kweet het, maar voor ne keer dat ik mijn dag zou kunnen vullenLena schreef:Nooit, maar dan NOOIT enthousiast doen over werkenSofie S. schreef:vorige week stond ik nog te enthousiast te springen dat ik graag schilderde en zo, dus dat zal niet echt pakken denk ik![]()
![]()
![]()
![]()
dat was ook al mijn gedachtGe kunt mss ook nog ergens aan een open venster gaan staan
Nino! schreef:Nou, ik zou niet twijfelen.
Ik zou zeggen dat ik zwanger ben maar er ook wel bijzeggen dat het nog pril is maar toch geen risico wil lopen.
Tja, dan zou ik toch ook ziekte veinzen of zo. Het is toch het risico niet waard, hé, als er iets misgaat ga je daar telkens aan denken dat het daarvan is...Sofie S. schreef:Nino! schreef:Nou, ik zou niet twijfelen.
Ik zou zeggen dat ik zwanger ben maar er ook wel bijzeggen dat het nog pril is maar toch geen risico wil lopen.
goh Nino, ik werk in het onderwijs (scholengroep) en zolang je niet vastbenoemd bent, ben je nooit zeker van je werk. Ik wil zeker zijn dat ik mijn opdracht heb vanaf 1 september, want je weet maar nooit.
ken dat meiske.....ik duim voor uSofie S. schreef:Nino! schreef:Nou, ik zou niet twijfelen.
goh Nino, ik werk in het onderwijs (scholengroep) en zolang je niet vastbenoemd bent, ben je nooit zeker van je werk. Ik wil zeker zijn dat ik mijn opdracht heb vanaf 1 september, want je weet maar nooit.
Sofie S. schreef:Ik ben dus kapot, doodop versleten éIk heb ook weer eens moeten werken.
Vanmorgen stond ik daar al een hele uitleg te geven dat ik een masker zou aandoen omdat blablablageen probleem dan!Antwoordt meneer de directeur doodleuk 'tis waterverf' Okay!
Morgen nog een dagje en dan is het voor mij wel gedaan ze met schilderen. De rest is voor de andere collega's, ik ga terug achter mijn bureauke zitten