zo moe...

Moderators:goortjes, Welcome, Moderators

Gebruikersavatar
nikitje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 jul 2007, 16:41
Locatie:Geraardsbergen
Contacteer:
zo moe...

Bericht door nikitje » 13 jul 2007, 13:42

hoi hoi

ik heb een klein vraagje : ik ben nu 32 weken ver he dus nog een 8 weekjes te gaan, uiteraard slaap ik niet goed meer gezien ik mij niet goed meer kan leggen en heb ik heel veel last van krampen in mijn benen, voeten en tenen snachts.

maar is het normaal dat ik echt zo moe ben, ik zit op mijn bureau , kan met moeite mijn ogen openhouden, elke beweging die ik moet maken is me teveel, dit hou ik denk ik geen 8 weken meer vol, en als ik dan wat pech heb dan ga ik die schade na mijn bevalling ook niet kunnen inhalen, ik zie het eigenlijk niet zitten om vermoeid mijn leven als actieve mama te beginnen ...

groetjes annika
Afbeelding

Afbeelding


Gebruikersavatar
zotteke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 apr 2005, 10:35
Locatie:kalken

Bericht door zotteke » 13 jul 2007, 14:21

Dat moe zijn is normaal bij een zwangerschap,goed uw vitaminen nemen desnoods 2 kan genen kwaad,voor die krampen zou ik iets vragen bij den apotheek weet niet meer hoe het noemt maar zij zullen wel weten wat.
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
nikitje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 jul 2007, 16:41
Locatie:Geraardsbergen
Contacteer:

Bericht door nikitje » 13 jul 2007, 14:31

ik weet dat vermoeidheid heel normaal is had dat bij mijn eerste ook, maar nu is het echt wel heel extreem vandaar mijn vraag he

voor die krampen neem ik extra magnesuim, meer mag ik niet nemen, en vitamintjes probeer ik gedurige, maar mijn maag is er steeds door van streek


ik zal er toch door moeten he mssn na een weekje verlof binnen kort dat het weer wat beter is

toch bedankt

groetjes annika
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
zotteke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 apr 2005, 10:35
Locatie:kalken

Bericht door zotteke » 13 jul 2007, 15:20

T'is normaal hé dat het veel erger is nu, bij een eerste kan je veel meer rusten maar nu loopt er daar een bengeltje rond hé, die ook veel aandacht vraagt.Nog een middeltje van vroeger uw benen inwrijven met eau de collogne ik deed dat ook en scheelde.
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
nikitje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 jul 2007, 16:41
Locatie:Geraardsbergen
Contacteer:

Bericht door nikitje » 13 jul 2007, 15:58

da van die au de cologne heb ik ook al gehoord, nog niet geprobeerd eigenlijk mssn moet ik da dan toch maar is doen he :oops:

hier loopt geen bengeltje rond hoor, ik ben wel mama van een engeltje, verhaal staat bij engeltjes onder lasse*

is da gewone au de cologne? zo da spul da verschrikkelijk ruikt?

groetjes annika
Afbeelding

Afbeelding


Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 13 jul 2007, 16:04

elke zwangerschap is anders hé... dus goed mogelijk dat je nu veel vermoeider bent dan de vorige keer
als je de kans er toe krijgt, geef dan gerust maar toe aan die vermoeidheid en neem een lekker dutje!!! :wink:

wat bij mij af en toe wel hielp was eens een doucheke nemen
dat zorgde ervoor dat ik me wel wat energieke voelde
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
zotteke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 apr 2005, 10:35
Locatie:kalken

Bericht door zotteke » 13 jul 2007, 16:13

Oei sorry had het niet gelezen ,eerlijk gezegd ga ik daar niet veel ook moe daar altijd van wenen.
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
zotteke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 apr 2005, 10:35
Locatie:kalken

Bericht door zotteke » 13 jul 2007, 16:14

Ja dat is van die gewone de die, die ge overal kan kopen.
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 13 jul 2007, 21:11

Dat is normaal! De laatste loodjes wegen het zwaarst, dat heb je waarschijnlijk al gehoord en het is helemaal waar!
Als de baby net geboren is, is dat ook een lastige periode. Je moet er vaak uit s'nachts.
Maar na een paar weken is dat voorbij en dan kan je zelf wat recuperen.
Slaap overdag bij als baby slaapt, nu goed rusten, liggen daarom niet altijd slapen.
Het leven van een jonge mama is soms vermoeiend...
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “De zwangerschap”