Ook vroeg ze me overlaatst je gaat de baby toch niet bij hem alleen laten want dat kan hij niet hoor nu ik woon al drie jaar samen met haar zoon en ben er wel zeer zeker van dat hij dat wel kan. zij denkt altijd dat haar zoon niet echt ok is dat er iets mis mee is en dat hij zeker geen kind kan groot brengen en dat is wel zo.
Ik hd haar overlaatst gezegd dat ik in de solden wat jogging broeken ging kopen om 's avons aan te doen de volgende dag belde ze me: " ja een kennis van me heeft haar kast uitgeladen en ik heb al haar jogging pakken gekregen kom ze maar halen" nu ik vind het niet erg om eens iets van en anderte dragen maar iemand die ik niet ken vind ik zo wat bizar. dan had ze nog wat babyspullen van iemand(ze gaat volgens mij overal vertellen dat wij niets hebben want iederen begint masaal hun kasten te plunderen) en zei ze ja ik zal dat hier laten staan voor als hij naar hier om.

pff ben dit zo beu wat gaat dat worden als onze zoon er is... ik kan dit ech niet verdragen en zij ziet het maar niet in dat ze mij op de zenuwen werkt ze belde me nog net om te zeggen dat ze een week vakantie neemt als ik moet bevallen want dieter(haar zoon) gaat anders wat verloren lopen denkt ze... NEE die gaat bij mij zijn dan en ik wim RUST

heeft er iemand et zelfde probleem of wat goeie raad want weet het iet meer