Hoge bloeddruk

Moderators:goortjes, Welcome, Moderators

Gebruikersavatar
femmie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:07 jan 2007, 18:28
Locatie:merksem

Bericht door femmie » 21 mar 2007, 21:54

verveling is iets verschrikkelijk voor de moment is die hier wel ten top... ik ben dan maar een puzzel van ann geddes gaan kopen van 1000 stuks met heel veel dezelfde kleuren en daar aan begonne maar ja als e je veel verveelt hebje dan weer als resultaat dat die snel af is nog mar een klein stukje dus hoop daarna te bevallen e. Hoe dichter die datum komt hoe harder je verveelt :oops: alle bij mij toch.
Over een te hoge bloeddruk kan ik niet echt meespreken maar ik weet wel dat je zeker geen zout mag eten dan, dat helpt trouwens ook als je veel vocht ophoud 8) en heeeeel veel rusten... succes nog in elk geval
btw tof nog een jonge mama ophet forum e zien :wink:
AfbeeldingAfbeelding


Gebruikersavatar
Snuffie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:19 sep 2006, 16:15
Locatie:Brugge

Bericht door Snuffie » 22 mar 2007, 13:29

Ha ha... Ik ben net onder het mes gemoeten. Zit ook thuis en was mij ook aan het vervelen. De kleine was een puzzel aan het maken en toen heb ik ook één gekocht van Anne Geddes. Deze met het baby'ke die in een vogelnest ligt. Wat een mens toch al niet doet uit verveling... Zo grappig dat we net hetzelfde gedaan hebben :lol:
Afbeelding
Afbeelding

Sofie S.
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 apr 2006, 16:51
Locatie:Hooglede
Contacteer:

Bericht door Sofie S. » 22 mar 2007, 13:38

Snuffie schreef: Ik ben net onder het mes gemoeten.
:? hopelijk niks ernstigs :?:
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
femmie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:07 jan 2007, 18:28
Locatie:merksem

Bericht door femmie » 22 mar 2007, 13:42

ja best grappig maar daarb ben je teminste even mee bezig...
en weet je het resultaat is ook wel leuk k ben er zo fier op dat ik hem ga in kaderen en in de babykamer hangen :lol: nog veel puzzel succes in elk geval :wink: en veel beterschap
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
Snuffie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:19 sep 2006, 16:15
Locatie:Brugge

Bericht door Snuffie » 22 mar 2007, 13:49

Ja was toch terug even slikken ze. Ze hebben een nieuwe kateder moeten steken en een stukje dikke darm wegnemen. Heb darmkanker. Heb dus inderdaad nog tijd genoeg om mijn puzzel te maken. Zijn hele toffe puzzels, ma makkelijk is anders. Alle stukken zijn net hetzelfde, maar ik geef nie op. En bedankt...
Afbeelding
Afbeelding


Sofie S.
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 apr 2006, 16:51
Locatie:Hooglede
Contacteer:

Bericht door Sofie S. » 22 mar 2007, 13:53

A mo meiske toch :cry: Ik wist dat niet :?

Ik hoop van harte dat je snel terug kankervrij mag zijn en dat jullie droom nog werkelijkheid mag worden!

Dikke knuffel!
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Snuffie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:19 sep 2006, 16:15
Locatie:Brugge

Bericht door Snuffie » 22 mar 2007, 14:02

Het is nikske. Ge kon da ook nie weten hee.
Nu ik was er op voorbereid, want is al de 2de keer. En kanker kan in de 1ste 5 jaar rap terugkomen en in mijn geval is da dus van da... Ik weet dus wat er me te wachten staat. Het enige waar ik last van heb is dat de mensen zo gappen als ge geen haar op je kop hebt, pff... Ik geef nie op, want ik zou inderdaad onze droom nog willen waarmaken :wink:
Afbeelding
Afbeelding

Sofie S.
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 apr 2006, 16:51
Locatie:Hooglede
Contacteer:

Bericht door Sofie S. » 22 mar 2007, 14:05

pfff, ik krijg hier echt kippenvel van é.
je staat daar zo machteloos tegenover é

Veel sterkte...
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Snuffie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:19 sep 2006, 16:15
Locatie:Brugge

Bericht door Snuffie » 22 mar 2007, 14:15

Dank je. Ja het leven kan rap veranderen, maar ge moet het nemen zoals het komt. En inderdaad ge staat heel machteloos. Al da geloop naar de ziekenbond en klini. Papier voor dit en dat, alsof ge niks beter te doen hebt, maar dat is nu eenmaal het leven. En ge kunt er maar het beste van maken. Ik weet voor wie ik het doe en dat is zoveel meer waard.
Afbeelding
Afbeelding

jonge mama
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:04 okt 2006, 19:28
Contacteer:

Bericht door jonge mama » 22 mar 2007, 15:49

ja heb al naar de bib geweest maar eerlijk gezegd veel lezen in die boeken doe ik niet echt. ik hou mij al wat kalmer en laat het huishouden over aan een vriendin dat ik daarvoor heel dankbaar ben. maar ik heb er nog altijd moeite mee. ieder kuist ook op zijn manier he en dat jah ik zal er gewoon wat moeten aan wennen. eens de kleine er is kan ik dan nog genoeg kuisen he. water ophouden doe ik gelukkig niet en heb soms ook het gevoel dat ik niet verdik maar heb dan dagen dat die buik niet stopt met groeien. heb wel veel last van striemen op mijn onderbuik alhoewel ik mij veel insmeer maar bon het is voor het goede doel he en die verdwijnen straks wel weer.
ale tot later he
Afbeelding

allen welkom met tips. ben jonge mama van 19 jaar en den papa is 20.

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 22 mar 2007, 17:48

jonge mama schreef: eens de kleine er is kan ik dan nog genoeg kuisen he.
Dat weet ik nog zo niet... :lol: :lol:
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
femmie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:07 jan 2007, 18:28
Locatie:merksem

Bericht door femmie » 24 mar 2007, 15:19

mijne puzzel is af :lol: nu kan de verveling weer toeslaan en het ergste is da ik al 3weken zonder tv zit :? mr dat komt normaal maandag weer inorde wss zal ik dan bevallen e dan heb ik hem ni meer nodig :roll:
ach ja.... de laatste loodjes....
AfbeeldingAfbeelding


Plaats reactie

Terug naar “De zwangerschap”