hallo allemaal...
Ten eerste wou ik iedereen bedankten...
Ik ben deze morgen dus naar het ziekenhuis moeten gaan voor een te hoge bloeddruk...
Na de eerste bloeddrukmeting waren we wel verbaasd, 13/6... een perfecte meting, geen hoge bloeddruk...ik al dolblij... want onbewust maak je je toch zorgen... de twee volgende metingen waren 12/6, perfecter kan niet...en ik was al ongeveer een half uurtje aan de monitoring, geen vuiltje aan de lucht blijkbaar...de laatste meting dat we hebben gezien was 11/6... dus ik ging naar beneden, en zo moet het, Dr. Moens, mijne gynae is even langs gekomen, hij heeft mij naar huis gestuurd, want na 40 min zag er alles prima uit... het zal stress momenten zijn ...een alarmsignaal dat mijn lichaam mij gaf!!!!
Dus als alles zo blijft evolueren en ik genoeg rust zal ik niet ingeleid worden, van de ene kant ben ik wel blij...ik heb liever dat ons pruts zelf beslist wanneer ze op deze wereld wil komen, en elke dag zijn kilootjes gewonnen....
Met ons pruts ook alles in orde, regelmatig hartslagen die van 115 naar 150 gaan, dit is dus ook perfect, want zo'n pieken moeten er zeker zijn...en af en toe lichte harde buiken die ik zelf niet voel...allé ik denk dat het telkens ons pruts is die beweegt, maar dit zijn harde buiken, mijn lichaam is zich aan het gereed maken op de komende bevalling...
Dus voor de komende dagen, rust en in kalmte afwachten...en ik heb ook niet veel keus

)), lieve papa in spé, mijn schattigste ventje ter wereld, hou mij goed in de gaten, en help me zeer zeker met alles, ik mag niets meer...
volgende afspraak bij de gynae woensdag...
Groetjes
Jenny