heb de laatste tijd last van bandenpijn

Moderators:goortjes, Welcome, Moderators

jonge mama
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:04 okt 2006, 19:28
Contacteer:
heb de laatste tijd last van bandenpijn

Bericht door jonge mama » 29 dec 2006, 15:30

hoi allemaal,ik wens bij deze iedereen prettige feesten en goede zwangerschap en gezondheid toe!! ik zit een beetje verveelt met bandenpijn. ik ben nu in mijn 17de bijna 18de week zwangerschap en krijg behoorlijk last van menstruatiepijn,ik had dit gezegd tegen de gyn en ze zei me dat dit komt omdat mijn baarmoeder uitrekt maar het kan zo pijnlijk zijn net zoals ik indertijd men menstruatie had. ik maak mij er wel zorgen over maar de gyn zegt dat dit niet nodig is . maar nu zou ik willen weten hoe je die pijn kunt stoppen of toch verminderen zonder er medicatie voor te hoeven nemen. kan er mij iemand helpen daarbij aub. alvast bedankt voor de komende tips
groetjes lien en jonathan en onze kleine jongen die op komst is.
Afbeelding

allen welkom met tips. ben jonge mama van 19 jaar en den papa is 20.


Gebruikersavatar
Myla
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 nov 2005, 18:50
Locatie:Lummen
Contacteer:

Bericht door Myla » 29 dec 2006, 16:59

Bandenpijn is heel normaal. Ik heb er ook veel last van gehad. Ook stekende pijnen bij opstaan. Ik heb er nooit iets voor ingenomen eigenlijk. Het is idd gewoon de pijn die je voelt van je baarmoeder die alsmaar groter en groter wordt. Kdenk dat je het er gewoon moet bijnemen.
AfbeeldingAfbeelding

Ontzettend trotse mama van Kyan!!!


Afbeelding

con
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:08 okt 2006, 20:34

Bericht door con » 29 dec 2006, 18:15

Bij mij hielp het als ik me wat rustiger hield. Dan was de pijn een stuk minder. Toen ik dat had, maakte ik mij ook zorgen. Maar dit was zeker helemaal niet nodig. Het is gewoon een periode waar je door moet. Binnen paar weken zal dit zeker al stukken beter zijn.

Groetjes
Conny

Gebruikersavatar
bioMam
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 jul 2006, 15:44

Re: heb de laatste tijd last van bandenpijn

Bericht door bioMam » 29 dec 2006, 20:02

jonge mama schreef:nu zou ik willen weten hoe je die pijn kunt stoppen of toch verminderen zonder er medicatie voor te hoeven nemen. kan er mij iemand helpen daarbij aub
een buikband dragen kan helpen, zelfs zo'n gewone simpele band om over je kleren te doen - die hebben ze in de meeste collectie van zwangerschapskledij wel en in sommige reeksen staat daar iets op à là "baby aan boord" of zo. Echt wegnemen zal het niet doen maar wel de pijn verlichten want dat geeft wat steun ... ik had er tijdens mijn eerste zwangerschap op den duur zoveel last (in combi met rugpijn) van dat ik een echte serieuze steunband ben moeten gaan kopen, maar hopelijk heb je die niet nodig.
Er bestaan ook van die zwangerschapsonderbroeken met een ingewerkte (steungevende ?) buikband maar dat heb ik nooit gedragen dus geen idee of dat helpt.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
mama24
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2006, 15:03
Locatie:poperinge

Bericht door mama24 » 29 dec 2006, 22:41

ikzelf had er ook zeer veel last van ik ben dan op advies van de gyn een bekkenband gaan halen bij de thuiszorgwinkel ikzelf was er zeer goed mee geholpen
greets


hunny-dee
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 mar 2007, 20:00

Bericht door hunny-dee » 04 mei 2007, 17:43

Op hoeveel weken kun je last krijgen van bandenpijn?ik ben nu bijna 12 weken zwanger en heb serieus veel last van menstruatiepijn en erge steken in mijn onderbuik...Kan dit al bandenpijn zijn of is het toch iets anders?Zou het kwaad kunnen?
Groetjes
AfbeeldingAfbeelding

Liefde is het enige
wat zich vermenigvuldigt
als je het deelt


Plaats reactie

Terug naar “De zwangerschap”