Hartkloppingen, kort van adem

Moderators:goortjes, Welcome, Moderators

Gebruikersavatar
nana54
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:22 aug 2006, 20:17
Locatie:West-Vlaanderen, wevelgem
Hartkloppingen, kort van adem

Bericht door nana54 » 25 aug 2006, 19:56

Ik weet niet wat het is vandaag maar men hart klopt zo snel en hard dat ik het eveneens in mijn buik voel.
Zelfs bij de trap op te gaan ben ik kortademig, normaal gezien ben ik een actief iemand toch raar hoe je lichaam veranderd. :roll:
Voordien had ook ik veel last van krampen en harde buiken maar nu is dit maar en toe nie meer, gelukkig maar.

Ik denk dat ik beter terug een middagdutje moet invoegen hé :wink:

Heeft iemand een oplossing voor die hartkloppingen :?:

Allé vele grtj nana
Afbeelding


vonny
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:31 dec 2005, 21:41
Locatie:limburg

Re: Hartkloppingen, kort van adem

Bericht door vonny » 25 aug 2006, 20:46

Je kleintje zal beginnen te duwen op enkele belangrijke aders. Hier heb ik er ook veel last van en is nog altijd niet gebeterd. Ik heb dan ook continu last gehad en steeds nog van een enorme benauwdheid. Een middag dutje kan deugd doen. Ik kan niet zonder. Ik loop nu wel op mijn laatste benen. Doe het maar rustig als je het voelt opkomen en probeer je ademhaling onder controle te houden. Bij mij hielp dit.
Afbeelding
Afbeelding

fannytje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 aug 2006, 09:06

Bericht door fannytje » 26 aug 2006, 08:56

Hier net hetzelfde
ik krijg dan ook een zeer opgejaagd gevoel, net of ik ben op het werk en komt ontzettend veel stress op me af, terwijl ik thuis gewoon aan het rusten ben...

Bij mij helpt camillethee, ik heb ook gemerkt dat suiker dit gevoel verergerd, dus op dat moment blijf ik van zoetigheid af!

grtjes
Afbeelding

Gebruikersavatar
nana54
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:22 aug 2006, 20:17
Locatie:West-Vlaanderen, wevelgem

Bericht door nana54 » 26 aug 2006, 09:31

Fanny'tje,

Bedankt voor de tip ivm de zoetige dingen want ik ben eigenlijk gene snoeper en nu als ik stil val of me wat opgejaagd voel ga ik om een zakje snoep ... hihi

'k Zal dit maar beter laten,
merciekes,
nana
Afbeelding

Gebruikersavatar
sterretje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 apr 2004, 19:08
Contacteer:

Bericht door sterretje » 26 aug 2006, 10:15

ik heb dat s'nachts,als ik op mijne rug lig...maar denk dat dat dan normaal is,er ligt extra gewicht bij je,he...
AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding


Gebruikersavatar
bioMam
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 jul 2006, 15:44

Re: Hartkloppingen, kort van adem

Bericht door bioMam » 26 aug 2006, 14:15

nana54 schreef:Ik weet niet wat het is vandaag maar men hart klopt zo snel en hard dat ik het eveneens in mijn buik voel.
Zelfs bij de trap op te gaan ben ik kortademig, normaal gezien ben ik een actief iemand toch raar hoe je lichaam veranderd. :roll:
ik had dat ook (beide keren hoor, maar de 2de keer feller) en 't enige dat je kan doen is rusten en/of kalmer aan doen - naar je lichaam luisteren hè ...
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
nana54
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:22 aug 2006, 20:17
Locatie:West-Vlaanderen, wevelgem

Bericht door nana54 » 27 aug 2006, 00:59

Ja ik probeer zoveel mogelijk naar men lichaam te luisteren maar soms niet haalbaar, ik ben zo een bezige bij en iedereen roept me ten hulp, begrijp je ... Maar kzal toch opletten want het is me veel te kostbaar :)

Vandaag ging het redelijk,
bedankt voor de goede raad :idea: ,
grtj nana
Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “De zwangerschap”