warmte wordt ondraagelijk

Moderators:goortjes, Welcome, Moderators

Plaats reactie
natascha
Pas blauw
Contacteer:
warmte wordt ondraagelijk

Bericht door natascha » 19 jul 2006, 09:32

hey allemaal,
de warmte wordt langzaamerhand ondraagelijk,ik moet nog een goede 11weken gaan als alles goed is.Nu heb ik gehoord dat deze warmte wel eens zou kunnen aanhouden tot sep.en dat zie ik helemaal niet zitten.Ik heb nu al platte rust voorgeschreven gekregen,maar weet nu totaal met mijn eigen geen blijf meer.Mijn andere kids nog 3kleintjes weten ook geen blijf met hun eigen. hier op ons appartement is het ondertussen 35gr .Hier zit hele dag de zon op, en is voledig ingebouwd.Er staan hier twee ventilators te draaien maar dat geeft niet veel meer, Ja warme lucht.
Slapen snachts is er ook haast niet bij, alles zweet en kriebeld dan.Voor mij mag de afkoeling wel even beginnen. :cry:

natascha
leef elke dag opgewekt en neem de dag zoals ze komt.

Afbeelding

fozke
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door fozke » 19 jul 2006, 09:39

verschrikkelijk he...ik heb er ook veel last van. Maar binnen dit en 2 weken hoop ik dan toch wel van mijn buik verlost te zijn.

Voorspellen ze dit weer echt nog tot september? Oei dat hoop ik zelf toch ook niet, dat is voor niemand nog plezant. Met 25 graden zou ik heel tevreden zijn, dan is het binnen ook nog leefbaar (hier is het 's nachts ook niet te doen...)

Tja we kunnen helaas niet meer doen dan doorbijten (en heel veel zagen en klagen :wink: )
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Sofie
Pas blauw

Bericht door Sofie » 19 jul 2006, 09:46

TOT SEPTEMBER???? Nenee, ik heb het al eens gezegd en ik zeg het nog eens; ik weiger te bevallen als het meer dan 25 graden is :lol:

Maar ik snap je wel hoor. Ik loop zo prikkelbaar rond, enkel en alleen door die warmte (ocharme Sven, hij krijgt de laatste tijd nogal wat te verduren). Wij wonen ook op een appartement en het is hier ook niet uit te houden. We hebben een ventilator die van 's morgens tot 's avonds aanstaat. Het helpt wel iets, maar om nu echt te zeggen dat het verfrissing brengt... En zweten, zweten dat ik doe! Daarnet gingen we naar de winkel waar er airco was en zelfs daar stond ik te puffen als een zot. Ohja, we zullen het wel overleven en later kunnen we dan aan onze kleinkinderen vertellen; 'vroeger hé, vroeger zagen wij nogal af se' :lol:
Afbeelding

Fieke27
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Fieke27 » 19 jul 2006, 10:49

Ik houd het ook niet meer uit van de hitte!
Het mag van mij gerust een graad of 10 zelfs 15 minder warm zijn hoor!
Moet ook rusten, maar heb sinds gisteren vreselijke rugpijn, vind geen aangename houding meer in de zetel.
Hopelijk koelt het binnenkort toch een beetje af, want deze temperaturen nog tot september, nee dank u!
Afbeelding

Afbeelding

pitoeter
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door pitoeter » 19 jul 2006, 11:08

Och arme, och arme! Ik heb toch zo een compassie met jullie. Ik ben niet zwanger en vind het al niet te keren. Jarne kan er ook niet meer tegen. Tot nu toe ging het nog goed maar nu is hij al een paar dagen heel de dag ambetant. We hebben wel nog geluk dat hij goed slaapt 's nachts. En we hebben nog een goed vooruitzicht want nog een paar dagen en we trekken naar het noorden (normaal is het daar toch wat koeler dan hier). Ik hoop dat deze vakantie beter gaat zijn dan de vorige. Toen heeft hij 39,5 koorts gehad door zijn bovenste tandjes en een andere keer was hij over vermoeid.
Mama van Jarne en Jorit.
Afbeelding

Afbeelding

Katia

Bericht door Katia » 19 jul 2006, 16:00

oh amai, tis verschrikkelijk he!
als dat zo is dan hoop ik dat het maar tot half september is, want ik moet eind september bevallen en dan beval ik tenminste iets frisser :lol:
hoewel het waarschijnlijk toch ziekenhuis wordt :roll: dus warm zal het altijd zijn he!

Sofie
Pas blauw

Bericht door Sofie » 19 jul 2006, 16:09

Katia, gaat ge niet meer thuisbevallen?? Of heb ik nu zo verkeerd gelezen? Hoe komt het, je keek er zo naar uit!
Afbeelding

Katia

Bericht door Katia » 19 jul 2006, 16:51

gho, ik moet nog gaan typen onder septembermama's :lol:
zal dat sebiet is gaan doen...
alleszins is het niet meer zeker dat het thuis gaat zijn, maar ik zal sebiet wel verhaaltje gaan vertellen... :D

Sofie
Pas blauw

Bericht door Sofie » 19 jul 2006, 17:17

Oei.....ben wel benieuwd naar je verhaaltje! Hopelijk geen te slecht nieuws!
Afbeelding

Katia

Bericht door Katia » 19 jul 2006, 17:24

topic gemaakt :lol:

Plaats reactie

Terug naar “De zwangerschap”