naar zee
Moderators:goortjes, Welcome, Moderators
zouden jullie in mijn geval nog naar de zee gaan
persoonlijk zou ik het niet meer doen...
maar wij wonen ook wel een eindje van de zee af.
De laatste maand blijven wij alleen nog in de buurt van hier.
Maar wij hebben ook geen auto dus om rap rap rap terug naar huis is voor ons ook niet van toepassing.
Ik denk dat je dat zelf een beetje moet zien... hoe erg je het allemaal nog vertrouwd en hoe je je voelt enz...
maar wij wonen ook wel een eindje van de zee af.
De laatste maand blijven wij alleen nog in de buurt van hier.
Maar wij hebben ook geen auto dus om rap rap rap terug naar huis is voor ons ook niet van toepassing.
Ik denk dat je dat zelf een beetje moet zien... hoe erg je het allemaal nog vertrouwd en hoe je je voelt enz...
Als je je nog goed voelt waarom zou je dan niet naar de zee mogen? Als je zwanger bent, ben je niet ziek. Ik zou wel héél vroeg naar de zee vertrekken en een wandelingetje maken, niet te veel in de zon zitten, eerder onder een parasol in de schaduw dus. Doe alles rustig aan en luister goed naar je lichaam, dan kan er niets mislopen.

Wanneer je je goed voelt waarom niet ? Nu, ik heb makkelijk praten natuurlijk wij wonen maar een uurtje van de zee af
en als het in "gang" schiet zal het wel nie direct komen denk ik. En in tijd van nood, er zijn daar ook goeie ziekenhuizen
, zou nogal wat zijn, naar ginder een uitstapje doen en daar bevallen

Hangt ervan af van hoe je je voelt, maar moest ik het zijn, en ik voelde me goed, dan zou ik zeker gaan. Er zijn idd ook ziekenhuizen aan zee, voor moest er iets gebeuren.
Ik ben zelfs op bijna 38 weken nog naar Bon Jovi geweest in Nijmegen (da's op 2.5u van hier). En ik moet zeggen, ik heb daar absoluut geen spijt van
Ik ben zelfs op bijna 38 weken nog naar Bon Jovi geweest in Nijmegen (da's op 2.5u van hier). En ik moet zeggen, ik heb daar absoluut geen spijt van

- dolfijntje2
- Pas blauw
- dolfijntje2
- Pas blauw
- dolfijntje2
- Pas blauw
- dolfijntje2
- Pas blauw
- dolfijntje2
- Pas blauw