Nu snap ik het!
Moderators:goortjes, Welcome, Moderators
Nu snap ik waarom ik de laatste dagen zoooo moe ben en ik me lijk voort te slepen. Bij de gynaecoloog was mijn bloeddruk 6 over 4
. Hij is altijd aan de lage kant (het schommelt ook enorm; hij is al 10 over 6, 8 over 6, 11 over 6, 9 over 7 en 11 over 7 geweest). Volgens de gyne moet ik me zeker geen zorgen maken en vooral veel drinken en meer zout eten. Maar toch, 6 over 4 is wel heel laag. Ik hoop maar dat hij snel weer wat de hoogte ingaat, anders heb ik geen kracht over om te bevallen 
-
Katia
Amaai, dat is inderdaad het andere uiterste goortjes! Ohja en zo is het wel altijd iets hé. Ik ben eigenlijk vooral bang voor de bevalling, ik hoop dat hij dan niet te laag gaat staan (volgens mijn vroedvrouw zou dat geen probleem mogen zijn, omdat hij sowieso in de hoogte gaat door de adrenaline, maar kom, ge weet maar nooit).
Maar soit, het begint inderdaad in te korten en ik begin al te verlangen, ongeduldig als ik ben
Maar soit, het begint inderdaad in te korten en ik begin al te verlangen, ongeduldig als ik ben
- Anneliefje
- Pas blauw
-
Katia
Nee, ze heeft hem twee keer na elkaar gemeten en hij was wel degelijk zo laag. Nu is het (gelukkig) wel zo dat hij niet constant zo laag is. De vorige keer bij de vroedvrouw was hij 11 over 7, wat al normaal is voor mij. Ik snap ook niet goed dat ik niet half bewusteloos lig (ik ben wel heel moe en duizelig). Als ik niet zwanger ben, heb ik ook een lage bloeddruk (nooit meer dan 11). Ahja, ik zal er mij maar niet te veel zorgen over maken, want dat helpt toch niet.
-
Katia
Ja die warmte doet er geen goed aan hé! Maar ik voel het gelukkig altijd veel op voorhand aankomen (ik word zowat ijl in mijn hoofd en begin zwarte plekjes te zien). Ik ga dan snel zitten. (als je dat bv in een winkel ofzo krijgt, helpt het om op je poep te zitten en je hoofd te laten 'hangen', wel voorzichtig zijn als je dan terug opstaat!).
-
Katia