brandend maagzuur pffff
Moderators:goortjes, Welcome, Moderators
- Annubis
- Moderator
- Contacteer:
ik heb normaal riopan en dat is echt een wondermiddel dat helpt echt goed . maar voor de moment helpt er blijkbaar niets heb al alles geprobeerd. medicijnen en melk en dingen niet meer eten maar het helpt allemaal niets
iemand nog tips?
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)
-
Katia
-
Katia
-
Katia
-
Katia
Rennie mag, maar werkt ook in op de maagzuurproductie en vermits je dat nog lang nodig hebt is dit ook beter van niet.mama van A&E schreef:aah ok . ik heb alles al geprobeerd behalve rennie dit zouden zwangere vrouwen ook mogen nemen. ik zal mijn ventje vanavond erachter sturen naar de apotheker.
Best je bij Riopan houden (of Mylanta, Maalox): die leggen een beschermend laagje in je maag, waardoor je geen brandend gevoel hebt. Hier mag je gerust iets meer van nemen dan in de bijsluiter staat. De dag eindigen met een Rennie om te kunnen slapen mag gerust.
Hier hielp maalox. De laatste maand had ik er vooral 's avonds en 's nachts erg veel last van. Dan nam ik een soeplepel voor 't slapengaan, en dan 's nachts als ik wakker werd nog een soeplepel. En dat hielp goed.
Tip: (Naar 't schijnt) geen drankjes met prik drinken, en van plat water kreeg ik het ook.
Tip: (Naar 't schijnt) geen drankjes met prik drinken, en van plat water kreeg ik het ook.
Ik heb daar eigenlijk nooit last van gehad. Rond een week of 20 had ik dat heel af en toe (ik weet nog dat Katia mij toen ook melk aanraadde, maar dat ik haar als zottin bestempelde
). Ik heb toen mijn kussen wat hoger gelegd om te slapen (door er een dik deken onder te leggen) en dat hielp wel. Na een tweetal weken had ik geen last meer (dat zal wel eerder met toeval te maken hebben dan met dat kussen
).