Licht bloedverlies
Moderators:goortjes, Welcome, Moderators
Hey iedereen,
Maandag had ik toen ik op het toilet zat (grote boodschap) ineens last van een klein beetje bloedverlies. Het was daarna onmiddellijk weer weg en ik heb er geen last meer van gehad.
Mijn gyn is een weekje met verlof, dus haar kon ik niet bellen, maar volgens de huisdokter hoefde ik mij geen zorgen te maken en is er gewoon een adertje gesprongen ofzo.
Natuurlijk maak ik mij nu wel zorgen... Dit is mijn eerste zwangerschap (nu bijna 12 weken) en ik weet natuurlijk niet wat normaal is en wat niet. Dus wordt ik nu nerveus van elk pijntjes, steekje of wat dan ook in mijn buik en spurt ik om de 5 minuten naar het toilet!
Iemand die hetzelfde heeft meegemaakt? Of gelijkaardig? Of wat dan ook?
Aditi
Maandag had ik toen ik op het toilet zat (grote boodschap) ineens last van een klein beetje bloedverlies. Het was daarna onmiddellijk weer weg en ik heb er geen last meer van gehad.
Mijn gyn is een weekje met verlof, dus haar kon ik niet bellen, maar volgens de huisdokter hoefde ik mij geen zorgen te maken en is er gewoon een adertje gesprongen ofzo.
Natuurlijk maak ik mij nu wel zorgen... Dit is mijn eerste zwangerschap (nu bijna 12 weken) en ik weet natuurlijk niet wat normaal is en wat niet. Dus wordt ik nu nerveus van elk pijntjes, steekje of wat dan ook in mijn buik en spurt ik om de 5 minuten naar het toilet!
Iemand die hetzelfde heeft meegemaakt? Of gelijkaardig? Of wat dan ook?
Aditi
Mijn zus belde enkele weken geleden ook in paniek naar mij omdat ze wat bloed verloren had.
Heb haar dan kunnen gerrust stellen en haar ook uit gelegd wat het allemaal kon zijn.
Ze is nu vorige week naar de gynaecoloog geweest en alles is prima in orde.
Haar baby groet goed en van gewicht zit alles ook goed.
Heb haar dan kunnen gerrust stellen en haar ook uit gelegd wat het allemaal kon zijn.
Ze is nu vorige week naar de gynaecoloog geweest en alles is prima in orde.
Haar baby groet goed en van gewicht zit alles ook goed.
Baby dobbert blijgezind rond in mijn buikje en alles zit erop en eraan. Het was wel geweldig om hem zo voor de eerste keer te zien!!! Hij was serieus aan het sporten en we zagen hem ook een slokje water nemen. Hartje ook voor de eerste keer horen kloppen.
Ik ben dus weer helemaal gerustgesteld
Aditi
Ik ben dus weer helemaal gerustgesteld

Aditi