echo's en bolle buikjes!!!

Moderators:goortjes, Welcome, Moderators

Katia

Bericht door Katia » 25 aug 2006, 11:16

Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

35 weken!!! (gisteren getrokken...)


Gebruikersavatar
flupke
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2005, 19:22
Locatie:aartselaar

Bericht door flupke » 25 aug 2006, 14:32

Ambertje schreef:Dat zijn inderdaad mooie buikjes. Geniet er van want het heeft lang geduurd eer het zover was he Flupke!
Inderdaad Ambertje !!! Hopelijk ben jij nu snel aan de beurt :wink: :wink:
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
Katharina
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 jun 2005, 16:27
Locatie:Veurne (West-Vlaanderen)
Contacteer:

Bericht door Katharina » 25 aug 2006, 16:36

goh...al die leuke buiken :lol:
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
flupke
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2005, 19:22
Locatie:aartselaar

Bericht door flupke » 13 sep 2006, 19:44

Hier een fotoke van mijn echo van gisteren (20 weken en 3 dagen) en een fotoke van het eindelijk wat ronder wordend buikje !! :lol:

Afbeelding

Afbeelding
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
sterretje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 apr 2004, 19:08
Contacteer:

Bericht door sterretje » 13 sep 2006, 19:46

jaja,flupke,das een niet te ontkennen 'zwangere buik' :D :D :D

mooi!
AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding


Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 13 sep 2006, 20:54

Ik heb het al gezegd, een heel mooi buikje. Wie nu nog niet ziet dat je zwanger bent.... :D
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
nana54
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:22 aug 2006, 20:17
Locatie:West-Vlaanderen, wevelgem

Bericht door nana54 » 14 sep 2006, 22:01

@ Flupke,

'k Heb ook men fotootje eventjes geplaatst, kwas dan rond de 20weken, net als jij!

Afbeelding

khoop dat het lukt,
grtj nana :wink:
Afbeelding

Gebruikersavatar
flupke
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2005, 19:22
Locatie:aartselaar

Bericht door flupke » 15 sep 2006, 10:45

nana54 schreef:@ Flupke,

'k Heb ook men fotootje eventjes geplaatst, kwas dan rond de 20weken, net als jij!

Afbeelding

khoop dat het lukt,
grtj nana :wink:
Awel da komt ongeveer een beetje overeen uit hé :wink: :wink: Ik zit dus op schema :lol: :lol:
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

foto

Bericht door Aicha » 15 sep 2006, 11:28

Mooie foto's!!! En jullie gaan inderdaad ongeveer gelijk op.

Jammer dat ik hier geen foto's kan plaatsen. Vergeleken was ik toch al ietsje ronder. t'is hier ook al de derde keer hé en ben al blij dat ik geen striemen heb.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
nana54
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:22 aug 2006, 20:17
Locatie:West-Vlaanderen, wevelgem

Bericht door nana54 » 15 sep 2006, 16:44

Ik ben ook blij dat de striemen uitblijven, nuja ik smeer elke morgen maar kweet niet of ik er echt aanleg ging voor hebben!

@ Aicha ;Van de andere twee ook gn striemen geen striemen gehad?

@Flupke; ja ik denk het ook dat we ongeveer dezelfde buik hebben, maar heb jij reeds veel kilo's gepakt?

Ik ben in totaal 2kg bijgekomen en ben nu 25weken; kdenk dat dit niet veel is?!?
Nuja,'t is niet nodig hé!
Allé tot later,
grtj nana
Afbeelding

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

striemen

Bericht door Aicha » 15 sep 2006, 18:56

Nee, heb ook geen striemen van mijn 2 vorige zwangerschappen. Heb nochtans niet elke dag gesmeerd en waren dan ook geen dure producten ofzo. Denk gewoon dat het veel te maken heeft met je huidtype.

2Kilo bijgekomen is echt niet veel. Ben je in het begin veel afgevallen?

Ik ben nu ongeveer 8 kilo bij en dat is ongeveer hetzelfde als bij ons andere kindjes. Zou nu nog ongeveer 5 kilo mogen bijkomen en dan beval ik 3 keer met hetzelfde gewicht. Moest ge erom willen doen, dan zou het nog nie lukken.
Nu... we zien wel. veel verschil zal er alvast niet zijn!

Groetjes
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
flupke
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2005, 19:22
Locatie:aartselaar

Bericht door flupke » 16 sep 2006, 09:39

nana54 schreef: @Flupke; ja ik denk het ook dat we ongeveer dezelfde buik hebben, maar heb jij reeds veel kilo's gepakt?
:lol: :lol: Ik heb inderdaad al meer kilokes gepakt :lol: 4 in totaal. Het is er ook aan te zien. Niet aan mijn peop en zo zunne, maar voordien had ik een hele strakke buik, heel goe gespierd van al het sporten. Er waren toch enkele 'blokskes' te zien :lol: Maar die zijn nu als sneeuw voor de zon verdwenen. Maar ik vind het helemaal niet erg. 4 kg is nog altijd niet overdreven op 21 weken. Er mogen er gerust nog wat bijkomen. Wel niet allemaal in één keer, want anders is de kans op striemen veel groter. Als ze komen dan is het maar zo, maar ik wil het liever vermijden :?
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

kilootjes

Bericht door Aicha » 16 sep 2006, 10:48

Flupke, 4 kilo is ook nog niet veel hé! Op 21 weken was ik 5 kilo bij.
Als je voordien een strakke buik had met goeie buikspieren dan ben ik er zeker van dat je die gauw terug hebt na de bevalling.

Ik heb ook altijd een strakke buik gehad en na mijn eerste bevalling kon ik bij wijze van spreken de materniteit verlaten in een topje met blote buik. Na mijn 2e kindje heeft het toch wat langer geduurd voor alles weer strak was maar enkele maanden na de borstvoeding was er niets meer aan te zien.
Ben benieuwd hoe ik er deze keer uitkom!

Het is inderdaad beter om geleidelijk aan te komen , dan heb je minder kans op striemen en zijn het zeker geen kilootjes door overdaad of verkeerde voeding die je aan je zwangerschap overhoudt. Bijgevolg raak je die dan ook makkelijker weer kwijt.

Groetjes
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Katia

Bericht door Katia » 16 sep 2006, 14:59

oh ik ben zelfs vermagerd tijdens heel de zwangerschap :roll:
woog op het einde minder dan in het begin :oops:
enige voordeel: ik ben nu precies een slanke deerne :shock::lol:

Gebruikersavatar
Ambertje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 feb 2006, 21:11
Locatie:Noord-Limburg

Bericht door Ambertje » 16 sep 2006, 15:03

ik ben zelfs vermagerd tijdens heel de zwangerschap
woog op het einde minder dan in het begin
Hoe doe je zoiets!! Voordeel is inderdaad dat je na de bevalling weinig moeite moet doen om al die extra kilo's kwijt te raken hé! :lol:
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!

Afbeelding

Katia

Bericht door Katia » 16 sep 2006, 15:21

ik ben nog nooit zo "slank" geweest zelfs! :lol:
wedden dat dat er rap terug bij is :D
ik heb gewoon nooit veel honger gehad tijdens de zwangerschap :oops: wel gezorgd dat ik van alles genoeg had gegeten voor de vitaminen he, maar voor de rest niets extra...

Gebruikersavatar
nana54
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:22 aug 2006, 20:17
Locatie:West-Vlaanderen, wevelgem

Bericht door nana54 » 16 sep 2006, 19:55

Ik vind dat zo raar dat de ene kilo"s lijk gn ander bijkomen en en de andere vermagerd dan were in de plaats.
Nuja deze morgen nog ne keer gevraagd aan de geneco, dat is geen enkel probleem ... kmoet me er geen zorgen over maken heeft hij gezegd. Want door sommige opmerkingen van mensen begin ik dan te twijfelen dat het wel gezond is enzo ... maar trek het je ni aan, wat je niet bijkomt moet er niet terug af en moet je dan ook niet meeslepen!

Ik kom ook bijna niets bij daarmee ...

Aanleg zeg ik dan,
de ene heeft striemen, de andere niet ...
allé tot later,
grtj nana
Afbeelding

Katia

Bericht door Katia » 16 sep 2006, 21:01

bij Troia was ik pertang de eerste 2 maand 11 kilo bijgekomen :lol: (15 in totaal)... bij Atlanta 2 kilo afgevallen ivm in het begin...
aanleg?

Gebruikersavatar
fozke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 dec 2005, 09:25
Locatie:Beringen
Contacteer:

Bericht door fozke » 16 sep 2006, 21:43

amai, ik heb nog een serieus buikje hoor (ongeveer zoals flupke :oops: , alleen bij mij kwabberig :? )ik was ook 17 :oops: kg bijgekomen, en er is nog heel veel werk voor de boeg.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 23 sep 2006, 21:21

Fozke, Pauline is nog geen 2 maanden!!! Niet te vlug weer een plat buikje willen hé?
Een tweede blijft soms wel iets langer hangen. Bij mij was dat ook zo. Maar geduld, die overtollige kilo's zullen ook wel wegebben... :wink:
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
sterretje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 apr 2004, 19:08
Contacteer:

Bericht door sterretje » 23 sep 2006, 21:25

Afbeelding



die van mij,blijft in tegenstelling tot dat knap ventje van betty,nog even zitten :D
AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 24 sep 2006, 14:28

Beter dat hij nog even blijft zitten hé? De meeste hebben niet zo'n mooi gewicht dan die van Betty (sorry, ben de naam van de baby even kwijt :wink: )
Zowiezo is het aftellen...mooie buik trouwens.
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Katia

Bericht door Katia » 24 sep 2006, 22:52

fozke schreef:amai, ik heb nog een serieus buikje hoor (ongeveer zoals flupke :oops: , alleen bij mij kwabberig :? )ik was ook 17 :oops: kg bijgekomen, en er is nog heel veel werk voor de boeg.
en ik weeg momenteel nog maar 70 kilo :oops:
ik ben de zwangerschap dus begonnen op 77 kilo he :lol:
Ik moet zeggen, ik voel mij goed nu zonder er iets voor te hoeven doen... tussen de 2 zwangerschappen vond ik dat er wat af mocht (terug zoals daarvoor was al goed), maar het was nog niet echt tijd om er al iets aan te doen... nu moet ik er zelfs niets meer voor doen, woehoe!!!

Gebruikersavatar
bioMam
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 jul 2006, 15:44

Bericht door bioMam » 25 sep 2006, 13:15

Katia schreef:
fozke schreef:amai, ik heb nog een serieus buikje hoor (ongeveer zoals flupke :oops: , alleen bij mij kwabberig :? )ik was ook 17 :oops: kg bijgekomen, en er is nog heel veel werk voor de boeg.
en ik weeg momenteel nog maar 70 kilo :oops:
ik ben de zwangerschap dus begonnen op 77 kilo he :lol:
Ik moet zeggen, ik voel mij goed nu zonder er iets voor te hoeven doen... tussen de 2 zwangerschappen vond ik dat er wat af mocht (terug zoals daarvoor was al goed), maar het was nog niet echt tijd om er al iets aan te doen... nu moet ik er zelfs niets meer voor doen, woehoe!!!
seg, mij nu ni aanzetten om voor nr 3 te gaan toch nog hè ;) :lol: want amai :oops: :oops: hier is het anders serieus terug wat meer weer :? en ik heb onlangs nog een par keer de vraag gehad wanneer ik moet bevallen :shock: :roll: :oops: :? :cry: seeeeeg.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 25 sep 2006, 14:53

mooie buikjes hier hoor!!!!
de mijne was op 20 weken al een pak dikker
van niels weet ik niet hoeveel ik bijgekomen was, maar daar zijn er van blijven plakken
en van brittje 16 kilo en die waren er op 2 weken al terug af
De andere kilo's zijn er nu ook aan het afgaan.
en striemen.... dat is ook aanleg hoor
ken er die bijna niets bijgekomen zijn en toch striemen hebben...
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
jenny
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 feb 2006, 13:00
Locatie:Brussel
Contacteer:

Bericht door jenny » 05 okt 2006, 13:58

Ik ben net nieuw hier... en deze topic vind ik echt super...hier doe ik zeker aan mee...

dus probeer ik onze 20w4d echo en mijn buikje van ongerveer 21w2d te posten...

Afbeelding

Afbeelding

Groetjes

Jenny

Katia

Bericht door Katia » 05 okt 2006, 14:15

bioMam schreef:
Katia schreef:
fozke schreef:amai, ik heb nog een serieus buikje hoor (ongeveer zoals flupke :oops: , alleen bij mij kwabberig :? )ik was ook 17 :oops: kg bijgekomen, en er is nog heel veel werk voor de boeg.
en ik weeg momenteel nog maar 70 kilo :oops:
ik ben de zwangerschap dus begonnen op 77 kilo he :lol:
Ik moet zeggen, ik voel mij goed nu zonder er iets voor te hoeven doen... tussen de 2 zwangerschappen vond ik dat er wat af mocht (terug zoals daarvoor was al goed), maar het was nog niet echt tijd om er al iets aan te doen... nu moet ik er zelfs niets meer voor doen, woehoe!!!
seg, mij nu ni aanzetten om voor nr 3 te gaan toch nog hè ;) :lol: want amai :oops: :oops: hier is het anders serieus terug wat meer weer :? en ik heb onlangs nog een par keer de vraag gehad wanneer ik moet bevallen :shock: :roll: :oops: :? :cry: seeeeeg.

oh jawel... ik vind dat ge iets te graag terug zou willen, dus helpen we een beetje he :lol::lol::lol:

Gebruikersavatar
bioMam
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 jul 2006, 15:44

Bericht door bioMam » 05 okt 2006, 14:47

Katia schreef:
bioMam schreef:seg, mij nu ni aanzetten om voor nr 3 te gaan toch nog hè ;) :lol: want amai :oops: :oops: hier is het anders serieus terug wat meer weer :? en ik heb onlangs nog een par keer de vraag gehad wanneer ik moet bevallen :shock: :roll: :oops: :? :cry: seeeeeg.

oh jawel... ik vind dat ge iets te graag terug zou willen, dus helpen we een beetje he :lol::lol::lol:
amai ja, ik zie er anders al zwanger uit :shock: :? en heb meer buik dan sommigen hier (en na de bevalling ws dat weg :shock: hè dus ik moet dringend iets aan mijn levensstijl en van-stress-snoep-buien doen) :roll: en nee nee 2 is genoeg nu ... ik zal die andere kids wel eens "lenen" ;) :P want 'n meisjesdroom ;) is me duidelijk toch ni gegund en 3 jongens lijkt me toch zwaar. 't Is nu soms al heavy genoeg. Ik vind zwangere buikjes prachtig maar afgunst of hoop op zelf og eentje voel ik nu absoluut niet ...
Afbeelding
Afbeelding

PeeBee
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 aug 2006, 18:56

Bericht door PeeBee » 24 okt 2006, 17:29

bioMam schreef:ik zal die andere kids wel eens "lenen" ;) :P want 'n meisjesdroom ;) is me duidelijk toch ni gegund en 3 jongens lijkt me toch zwaar. 't Is nu soms al heavy genoeg. Ik vind zwangere buikjes prachtig maar afgunst of hoop op zelf og eentje voel ik nu absoluut niet ...
eens ne keer afspreken dan? :D

P
mama van een guitige zoon en een meisjesspook...

Gebruikersavatar
Veer
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 okt 2006, 14:33
Locatie:Zolder
Contacteer:

Bericht door Veer » 04 nov 2006, 13:24

Ik ben nu 24 weken. En ik ben zo'n zeven kilo aangekomen.

Hier een echofoto van onze beeb met 18 weken.
Afbeelding

Op dinsdag 21 november mogen we weer naar de gyn in Beringen. En op zaterdag 25 november gaan we voor een pretecho in Helmond.

Hier ook buikfoto's van mij.
Met twintig weken:
Afbeelding

En nu met vierentwintig weken:
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Veer op 05 nov 2006, 13:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “De zwangerschap”