Ik ben dus best wel moe, maar ik zie er ook tegenop om te gaan slapen, want van het moment dat ik ga liggen, begint de pijn

Dus nu maar even de frustratie van me afschrijven. Ik ben een zombie vandaag ...
Moderators:goortjes, Welcome, Moderators
Meid, ik weet maar al te goed hoe je je voelt. Toen ik zwanger was van Sam had ik net hetzelfde. Ik kon max. 2u op dezelfde zijde slapen, en dan moest ik wisselen van slaapkant. Langelaatste sliep ik in de zetel beneden, rechtop zittend, goed rondom ingeduffeld met kussens. Dat waren de enigste momenten dat ik nog 'goed' (= heel relatieffozke schreef:De nachten vallen me de laatste tijd zwaar, 's nachts heb ik dus elke nacht opnieuw felle pijn aan mijn bekken. Het vreemde is dat ik daar overdag weinig tot geen last van heb. Maar daardoor slaap ik dus wel slecht. Soms heb ik nu ook dat mijn buik zo trekt, dus dat is ook vervelend, ook daar heb ik dus overdag geen last van.
Ik ben dus best wel moe, maar ik zie er ook tegenop om te gaan slapen, want van het moment dat ik ga liggen, begint de pijn![]()
Dus nu maar even de frustratie van me afschrijven. Ik ben een zombie vandaag ...