dwarsligging, en nu?
Moderators:goortjes, Welcome, Moderators
Hallo,
Ik ben gisteren bij de huisarts geweest en die vertelde me dat onze kleine meid dwars ligt.
Ik ben nu 32 weken en over 2 weken moet ik weer naar de gyneacoloog voor een echo.
De huisarts hoopt dat ze tegen dan gedraaid is.
Wanneer beslissen ze of het een keizersnede wordt? Op internet staat er wel meestal dat ze bij dwarsligging een keizersnede uitvoeren, maar niet tot wanneer ze wachten om die beslissing te nemen.
Iemand ervaring?
Alvast bedankt!
Ik ben gisteren bij de huisarts geweest en die vertelde me dat onze kleine meid dwars ligt.
Ik ben nu 32 weken en over 2 weken moet ik weer naar de gyneacoloog voor een echo.
De huisarts hoopt dat ze tegen dan gedraaid is.
Wanneer beslissen ze of het een keizersnede wordt? Op internet staat er wel meestal dat ze bij dwarsligging een keizersnede uitvoeren, maar niet tot wanneer ze wachten om die beslissing te nemen.
Iemand ervaring?
Alvast bedankt!
"A bell is not a bell until you ring it,
a song is not a song until you sing it
and love in your heart is not put there to stay,
Love is not Love until you give it away."
a song is not a song until you sing it
and love in your heart is not put there to stay,
Love is not Love until you give it away."
Hallo,
bij mij was het ook rond die periode vastgesteld dat hij in stuit lag. Keizersnede is toen bij mijn bezoek aan gyn direct vastgelegd.
Ze kan altijd geannuleerd worden achteraf. Dat is bij mij jammer genoeg nie meer gebeurd omdat hij al was ingedaald.
Ik denk dat je bij je volgende bezoek aan de gyn het wel zal uitgelegd krijgen.
bij mij was het ook rond die periode vastgesteld dat hij in stuit lag. Keizersnede is toen bij mijn bezoek aan gyn direct vastgelegd.
Ze kan altijd geannuleerd worden achteraf. Dat is bij mij jammer genoeg nie meer gebeurd omdat hij al was ingedaald.
Ik denk dat je bij je volgende bezoek aan de gyn het wel zal uitgelegd krijgen.
- Schorpioentje73
- Pas blauw
- Contacteer: