Daarna ga ik in bad en in bed want ik ben totaal op.
Gisteren naar de gyn op laatste controle, ik moest van hem binnengaan omdat ik alarmerend gezwollen was, kon bijna niet meer gaan of in mijn schoenen.
Binnengekomen werd er na een monitoring beslist om in te leiden dmv pillen vaginaal op te steken (zééééééééééér pijnlijk als je je niet ontspant of moeilijk kunt ontspannen zoals ik). Elke 6 uur kreeg ik zo'n pil.
De eerste was om 14 uur, en haalde nix uit.
Een tweede werd gestoken om 20 uur, bracht 2 à3 uur later mooie, verdraagbare wëen op gang. De vroedvrouw sprak ook al hoopvol over en als je zoveel opening hebt mag je in bad (ontspanning) enz...
Ook mijn gyn moest daar zijn voor een andere bevalling en keek tevreden toe, de boel leek goed op gang te komen en ik zou mijn kindje binnen een paar uur hebben als het zo voortging
Twee uur later viel de boel weer stil

Mijn gyn heeft deze morgen nog een laatste pil opgestoken (ik schreeuwde het uit van de pijn, kon het niet meer verdragen)
Ik kon het niet meer opbrengen om mij te gaan ontspannen.
Weer aan die monitor, een uur, dat haalde nix uit.
Er werd beslist om mij na deze marathon van bijna 2 dagen naar huis te sturen. Beginnen met baxters ging veel te hevig zijn, te zwaar voor het kindje en ikzelf. Daarbij mijn lichaam is op.
Ze vertelden dat zulks meer gebeurt en dat mensen spontaan op hun weeën komen en dan zo binnengaan.
Die pillen hebben 2 cm opening gehaald en verlies van stukje slijmprop (ik dacht dat mijn water brak, maar mijn broek lag vol met brokken.
Zo, dat is het zo'n beetje
Mijn kamer leeghalen heeft mijn vriend gedaan, ik kon het niet aan om zijn kleertjes weer te moeten inpakken. Hij heeft ook de winkel met onze babylijst verwittigd en de doopbollenzaak.
groetjes
een doodvermoeid spotje dat nu in bad gaat gaan en dan in bed
Als het niet meer spontaan wilt op gang komen, moet ik vrijdag binnen, en word ik weer onderworpen aan die pillen