zwangerschapskilo's

Moderators:goortjes, Welcome, Moderators

spotje
Pas blauw
zwangerschapskilo's

Bericht door spotje » 15 dec 2005, 02:00

:oops: Ik zit aan 20, en nog 4,5 weken te gaan... Ik kom van 71 kg en zit dus aan 91 :shock: :shock:

Ik ben bang dak da nooit meer kwijtgeraak. Het frustrerende is ook dat ik alleen maar ontzwangerde vrouwen tegenkom die stuk voor stuk minder aankwamen.
Ik kan me dan zo schamen hé :oops:
Afbeelding
Afbeelding

Dagmar
Moderator

Bericht door Dagmar » 15 dec 2005, 08:00

Ik was ook heel veel bijgekomen (beide keren), durf zelfs niet te zeggen hoeveel.. :oops: En helaas plakken er nu nog altijd veel te veel kilo's aan (en ontbreekt het me aan de tijd, maar vooral de zin om te bewegen)..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

jong moederke
Pas blauw

Bericht door jong moederke » 15 dec 2005, 08:40

ik was niet veel bijgekomen maar wel veel gewicht verloren na de bevalling. Ik woog op het einde zo een 78kg en na de bevalling woog ik toen ik thuis aankwam nog maar 62kg....dus misschien ook een mogelijke aanmoediging voor je
Afbeelding

Nog eventjes maar....
Afbeelding

WWW.GEZINSFORUM.BE (mijn forum)

spotje
Pas blauw

Bericht door spotje » 15 dec 2005, 09:41

:oops: stom dat ik mij daar druk in maak hé, ik krijg toch een kindje in de plaats 8)

Maar ik heb ook geen zin om achteraf allemaal nieuwe kleren te moeten gaan kopen :D
Ik denk, als je eenmaal je kindje hebt, dat je niet zo gauw meer voor jezelf iets koopt, en dat het allemaal naar die lieve kapoen gaat
Afbeelding
Afbeelding

jenniferv
Pas blauw

Bericht door jenniferv » 15 dec 2005, 21:32

ik ben zo'n 18 kilo bijgekomen(Lucy woog 4100gr.) En na 5 maanden was alles er terug af, en ben nog steeds aan het zakken. Dus maak je niet druk, geniet. Dat zijn zorgen voor later!

groetjes

Katharina
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Katharina » 15 dec 2005, 23:40

spotje schreef::oops: stom dat ik mij daar druk in maak hé, ik krijg toch een kindje in de plaats 8)

Maar ik heb ook geen zin om achteraf allemaal nieuwe kleren te moeten gaan kopen :D
Ik denk, als je eenmaal je kindje hebt, dat je niet zo gauw meer voor jezelf iets koopt, en dat het allemaal naar die lieve kapoen gaat
Ik woog voor mijn zwangerschap 52, ben toegekomen tot 72, 6 weken na de bevalling was het 62, en nu is het niet meer veel verminderd...Voordien had ik maat 38 van broeken...ik heb toch een paar 42 moeten aanschaffen na mijn bevalling omdat mijn heupen zo verbreed waren...nu draag ik nog steeds die 42, die soms een beetje slobberen...Maar ben ook niet goed bezig, snoep veel te veel! Dus eigen schuld ook hoor...maarja :oops:
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding

spotje
Pas blauw

Bericht door spotje » 15 dec 2005, 23:45

Ik denk dat ik het aan stoppen met roken" te danken" heb :oops:

Ik heb ook nog broeken liggen in maat 42, die zal ik achteraf wel nodig hebben.

Heb in 2003 een dieet gevolgd (van 80 kg naar 68 kg) dmv van fitness+dieetiste, heb lang het gewicht kunnen houden, maar voor net voor ik zwanger wilde worden, ben ik gestopt met roken en vlam ik zat al aan 70
Ik was rap mee hoor, ik heb maar éné keer mijn maanstonden weergezien en de volgende keer was het al raak 8)
Op vijf weken zwangerschap zat ik 71,5 kg, en van dan af is het rap gegaan hoor.
Ik had dat stoppen-met-roken- gedrag nog: sigaret vervangen door eten, en als je geen last hebt van ochtendmisselijkheid...... :D
Afbeelding
Afbeelding

sandy
Moderator

Bericht door sandy » 17 dec 2005, 21:24

Yana: voor de zwangerschap woog ik zo'n 57 kg. 13 kg bijgekomen op 40 weken. Een maand of drie na de geboorte: 53 kg.
Milan: voor de zwangerschap 53 kg. 17 kg bijgekomen op 39 weken. Momenteel weeg ik nog altijd 60 kg :evil:
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “De zwangerschap”