buik insmeren
Moderators:goortjes, Welcome, Moderators
Hallo,
Ik heb een vraagje. Ik ben nu 13 weken zwanger en ik vroeg me af of het aan te raden is om buik en borsten in te smeren met een bepaalde olie of zo? Vb. voor droge huid of zo...
Welke olie hebben jullie gebruikt/gebruiken jullie?
Groetjes
Ik heb een vraagje. Ik ben nu 13 weken zwanger en ik vroeg me af of het aan te raden is om buik en borsten in te smeren met een bepaalde olie of zo? Vb. voor droge huid of zo...
Welke olie hebben jullie gebruikt/gebruiken jullie?
Groetjes
Het is aan te raden, maar het hangt van persoon tot persoon af of het ook helpt. Ik heb altijd mijn buik ingesmeerd, maar toch heb ik heel veel striemen. Ik moet wel zeggen dat ik een heel bleke huid heb. Ik heb de collageen bodymilk van Mylene gebruikt en bodymelk van sanex. Ik denk dat het niet veel uitmaakt wat je gebruikt, maar dat je je huid gewoon moet maseren om het soepel te houden.
- jong moederke
- Pas blauw
- greet mama van yoran
- Pas blauw
- Contacteer:
ik heb me met collageen lichaamsmelk van mylene gebruikt en het heeft wel iets of wa zen werk gedaan , heb niet elke dag gesmeerd. en heb nog wel wat striemen.
grtz greet
grtz greet
fiere mama van yoran & Ylian & Ylenia & ?? 
fiere meter van dieuwke
http://www.babyforum.be/phpforum_NL/alb ... ser_id=630

fiere meter van dieuwke
http://www.babyforum.be/phpforum_NL/alb ... ser_id=630
Hoi,
ik smeer meet een zalf van Mustella. Speciaal voor het preventief voorkomen van sriemen op buik, borsten en billen. En het heeft trouwens een aangenaam geurtje! Kan je kopen bij de apotheker.
Mijn moeder vertelde ook dat je amandelolie kan smeren, maar die wel vettiger en trekt niet zo goed in als die mustella.
Groetjes
ik smeer meet een zalf van Mustella. Speciaal voor het preventief voorkomen van sriemen op buik, borsten en billen. En het heeft trouwens een aangenaam geurtje! Kan je kopen bij de apotheker.
Mijn moeder vertelde ook dat je amandelolie kan smeren, maar die wel vettiger en trekt niet zo goed in als die mustella.
Groetjes
Ik heb ook amandelolie gebruikt en dit van zodra ik wist dat ik zwanger was. Je baby wordt er ook door gemasseerd dus het kan voor niks geen kwaad.
In principe is het niet het al-dan-niet insmeren die voor de striemen zorgt maar het teveel ineens bijkomen. Je vel wordt te snel ineens uitgerokken als je teveel ineens bijkomt. De elasticiteit vermindert en daardoor krijg je striemen.
Maar smeer gerust in, en misschien nog beter....laat je insmeren door je partner.....de band met jullie kind wordt veel intenser.
Veel smeerplezier.
Muppet
In principe is het niet het al-dan-niet insmeren die voor de striemen zorgt maar het teveel ineens bijkomen. Je vel wordt te snel ineens uitgerokken als je teveel ineens bijkomt. De elasticiteit vermindert en daardoor krijg je striemen.
Maar smeer gerust in, en misschien nog beter....laat je insmeren door je partner.....de band met jullie kind wordt veel intenser.
Veel smeerplezier.
Muppet
- Annubis
- Moderator
- Contacteer:
ik heb nen hele goeie gehad maar hij kostte wel heel duur maar hij was wel heel effectief. het was ene van jeanne piaubert ik heb geen zichtbare striemen maar het wel zijn omdat ik donkerder van huid ben.
die van mustella heb ik ook gebruikt tijdens mijn tweede zwangerschap daar was ik ook tevreden van. deproducten van dove zijn naar het schijnt ook heel goed.
die van mustella heb ik ook gebruikt tijdens mijn tweede zwangerschap daar was ik ook tevreden van. deproducten van dove zijn naar het schijnt ook heel goed.
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)
- Katharina
- Pas blauw
- Contacteer:
Ik heb die ook gekocht naar het laatste van mijn zwangerschap toe... ik had niet veel striemen aan mijn buik, maar ik denk gewoon dat dit ook vooral te maken heeft met de elasticiteit van je huis bij de buik...die cremes helpen misschien wel een beetje, maar ik denk dat vooral je huid belist of er stiemen komen of niet...Saartje21 schreef:Ik heb nu de zwangerschapscrème van k...tv..t gekocht, ik weet niet of hij zo doeltreffend is, maar ik vond die met amandelolie niet, dus dacht ik, ik probeer deze eens.
Ik zal laten weten of hij ook wel een beetje helpt...
Groetjes
xXx
Tja...wat dat betreft, zal een crème niet zo heel veel uithalen bij mij hoor, ik ben op een jaar tijd (sinds ik samenwoon
) veel kilo's bijgekomen en ik heb al enkele striemen op mijn buik. Hopelijk komen er niet al te véél bij, maar ik had die crème ook wel nodig voor mijn huid een beetje soepel te houden. Ik heb sowieso al een droge huid dus daar kan die crème wel goed voor zijn...
Groetjes

Groetjes
Alles heeft te maken met de elasticiteit van je huid.
Bij de eerste was ik maar 5 kg bij en dus geen striemen.
Had ook geen buik,dus dat was niet moeilijk.
Van de tweede 12 kg en dus wel striemen.
Had een enorme buik.
Van de derde 10 kg bij en nog enkele striemen erbij gekregen.
En mijn buik was zelfs minder van omvang dan van de tweede geweest.
Ik heb van alle drie iedere dag twee keer gesmeerd en toch striemen.
Ik gebruikte altijd mustelle ofwel amandelolie.
Bij de eerste was ik maar 5 kg bij en dus geen striemen.
Had ook geen buik,dus dat was niet moeilijk.
Van de tweede 12 kg en dus wel striemen.
Had een enorme buik.
Van de derde 10 kg bij en nog enkele striemen erbij gekregen.
En mijn buik was zelfs minder van omvang dan van de tweede geweest.
Ik heb van alle drie iedere dag twee keer gesmeerd en toch striemen.
Ik gebruikte altijd mustelle ofwel amandelolie.
Striemen
Van mijn eerste kindje wreef mijn vriend dagelijks mijn buik in, eerst met amandelolie, daarna, toen er toch striemen kwamen, met een speciaal en heel duur product van de apotheker. Wel, dit heeft niets geholpen, ik heb enorm veel striemen. Dus heb ik besloten van mijn buik niet meer in te wrijven van mijn 2de kindje want ik had er meer hinder van dan iets anders. Toen ik bevallen was zei de kine dat het eigenlijk van je soort vel afhangt, en je dus zelf niet te beslissen hebt, wanneer je een striemen-vel hebt kun je deze dan ook niet voorkomen.
Maar ja, ik bekijk die striemen nu als liefdesbewijzen van onze twee kindjes, zo zei mijn vriend dat. Ik kan dat niet lelijk vinden want dit zijn resten van het feit dat jij onze twee kindjes baarde. Lief e!
Maar ja, ik bekijk die striemen nu als liefdesbewijzen van onze twee kindjes, zo zei mijn vriend dat. Ik kan dat niet lelijk vinden want dit zijn resten van het feit dat jij onze twee kindjes baarde. Lief e!