rond en gelukkig!!
Moderators:goortjes, Welcome, Moderators
-
- Moderator
- Contacteer:
Ja echt, ik wil er nog zeker eentje, liefst twee.. Maar ik moet Filip nog overtuigen!
Ik heb al gedacht om te zeggen dat hij mag kiezen, nog een paar kinderen of trouwen
.. Maar ik ben niet zeker van zijn antwoord, dus ga ik het niet riskeren
.
Maar echt, Dwayn zal in een gezin vol liefde terechtkomen.. Straalt zo van jullie af!
Ik heb al gedacht om te zeggen dat hij mag kiezen, nog een paar kinderen of trouwen

Maar echt, Dwayn zal in een gezin vol liefde terechtkomen.. Straalt zo van jullie af!
Ik zit in de "oude doos" te gluren, momenteel.
Ik kwam zo terecht op de mooie foto van een mooie zwangere buik.
Ik vind dat echt het toppunt van vrouwelijkheid, er is toch niets mooier dan een zwangere vrouw? Alé, dat vind ik toch.
Moesten ze me zeggen: je mag nog 10 keer zwanger zijn, ik teken direct. Alleen heb ik momenteel mijn handen meer dan vol en heb ik geen behoefte meer om nog een derde kindje te hebben.
Ik kwam zo terecht op de mooie foto van een mooie zwangere buik.
Ik vind dat echt het toppunt van vrouwelijkheid, er is toch niets mooier dan een zwangere vrouw? Alé, dat vind ik toch.
Moesten ze me zeggen: je mag nog 10 keer zwanger zijn, ik teken direct. Alleen heb ik momenteel mijn handen meer dan vol en heb ik geen behoefte meer om nog een derde kindje te hebben.
Mijn ventje vond mij met mijn dikke bolle buik ook heel mooi. En ik kreeg vorige zwangerschap ook heel veel complimentjes dat ik toch zo straalde. Dat was wel leuk, die complimenten. Ik hoop dat ik terug zo ga stralen, want momenteel zie ik er nog niet zo denderend uit, vind ik.
En mijn buikje, dat is nog even afwachten, dat is nog maar beginnend he.
Maar ik vind zwangere vrouwen prachtig om te zien!
En mijn buikje, dat is nog even afwachten, dat is nog maar beginnend he.
Maar ik vind zwangere vrouwen prachtig om te zien!