hoe zit dat nu?

Moderators:goortjes, Welcome, Moderators

Gebruikersavatar
Christy
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 sep 2007, 14:40
hoe zit dat nu?

Bericht door Christy » 14 dec 2007, 10:56

dames, ik heb een vraagje

ik ben uitgerekend op 4 februari 2008, en ik moet nog werken tot 22 januari 2008, dan is mijn contract gedaan, dus geen zwangerschapsverlof, mijn contract loopt gewoon ten einde, ik had een contract van een jaar dat liep van okober 2006 tot oktober 2007, maar ze hebben mij toch nog een verlenging gegeven van 3 maanden, dus tot 22 januari 2008!

nu is mijn vraag, wat als ik voor 22 januari beval? en kan ik dan nog een uitkering krijgen terwijl ik thuis ben op val ik gewoon op niets?
Afbeelding


Gebruikersavatar
mieke1983
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jan 2007, 17:22
Locatie:poperinge
Contacteer:

Bericht door mieke1983 » 14 dec 2007, 11:04

ik zou eens gaan naar het sindikaat , want ik ken daar niet zo veel van !

kgeloof dat beefje ook in het sindikaat werkt , zij zal mms een antwoord kunnen geven,
Afbeelding

trotse mama van 3schatten

http://defluppe.spaces.live.com/

Gebruikersavatar
Christy
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 sep 2007, 14:40

Bericht door Christy » 14 dec 2007, 11:07

hoe kan ik die mevrouw contacteren?
Afbeelding

Gebruikersavatar
tori
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:22 jun 2006, 20:03
Locatie:Kortrijk
Contacteer:

Bericht door tori » 14 dec 2007, 11:09

"Beefje" is haar naam hier op het forum, zoek een berichtje van haar en klik op "pm" en stuur haar een berichtje :wink:
Trotse mama van Torben en Tarja
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Re: hoe zit dat nu?

Bericht door Dagmar » 14 dec 2007, 13:18

Christy schreef:...
nu is mijn vraag, wat als ik voor 22 januari beval? en kan ik dan nog een uitkering krijgen terwijl ik thuis ben op val ik gewoon op niets?
Normaal krijg je wel een uitkering hoor.. Zodra je contract gedaan is, best langs de vakbond of hulpkas gaan, zodat je papieren in orde zijn. Vervolgens door de gyn een briefje laten invullen met je vermoedelijke bevallingsdatum op en vanaf wanneer je thuisblijft.. Als je ziekenkasbijdragen ook in orde zijn, dan ontvang je van hen je vergoeding tijdens de bevallingsrust.. :wink:
Maar als ik fout ben, dan zal beefje je wel kunnen helpen (of je belt al eens naar de vakbond/hulpkas)..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)


Plaats reactie

Terug naar “De zwangerschap”